To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-10
Ogłoszenie nr 320335 - 2016 z dnia 2016-10-10 r.
Rzeszów: Dostawa fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 304145-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski, krajowy numer identyfikacyjny
69156004000000, ul.
ul. Rejtana
,
35959
Rzeszów, państwo
, woj.
podkarpackie, tel.
178 721 018, faks
178 721 262, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.ur.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/UR/71/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie używanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego Zamówienie zostało podzielone na 9 zadań: Zadanie nr 1: Dostawa jednostki centralnej stacjonarnego zestawu komputerowego dla Pozawydziałowego Zamiejscowego Instytutu Biotechnologii Stosowanej i Nauk Podstawowych Uniwersytetu Rzeszowskiego Zadanie nr 2: Dostawa tabletu z klawiaturą dla Pracowni Kinezyterapii Uniwersytetu Rzeszowskiego Zadanie nr 3: Dostawa komputera przenośnego dla Pracowni Kinezyterapii Uniwersytetu Rzeszowskiego Zadanie nr 4: Dostawa monitora i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego Uniwersytetu Rzeszowskiego Zadanie nr 5: Dostawa komputera przenośnego dla Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego Uniwersytetu Rzeszowskiego Zadanie nr 6: Dostawa mobilnych stacji roboczych umożliwiających obliczenia w technologii CUDA oraz switcha dla Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego Uniwersytetu Rzeszowskiego Zadanie nr 7: Dostawa stacjonarnych zestawów komputerowych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Biura Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego Zadanie nr 8: Dostawa komputera przenośnego i drukarki dla Biura Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego Zadanie nr 9: Dostawa komputera przenośnego dla Zakładu Administracji Publicznej i Polityki Społecznej Uniwersytetu Rzeszowskiego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
48000000-8,
30214000-2,
30213200-7,
30213100-6,
30231300-0,
30232000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa jednostki centralnej stacjonarnego zestawu komputerowego dla Pozawydziałowego Zamiejscowego Instytutu Biotechnologii Stosowanej i Nauk Podstawowych Uniwersytetu Rzeszowskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie nr 1 - unieważnione Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dysponował kwotą 2 000,00 zł., a oferta najkorzystniejsza jest na kwotę 2 644,50 zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa tabletu z klawiaturą dla Pracowni Kinezyterapii Uniwersytetu Rzeszowskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1946.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2393.58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawa komputera przenośnego dla Pracowni Kinezyterapii Uniwersytetu Rzeszowskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3217.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3956,91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie nr 4: Dostawa monitora i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego Uniwersytetu Rzeszowskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3079.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3787.17 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zadanie nr 5: Dostawa komputera przenośnego dla Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego Uniwersytetu Rzeszowskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, że w toku powtórzonej czynności badania ofert postępowanie dla zadania nr 5 zostaje unieważnione. Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w załączniku nr 1.1 do SIWZ będącym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określił wymagania minimalne dla przedmiotu zamówienia podając jednocześnie przykładowe modele urządzeń, które spełniają niniejsze wymagania. Jednakże Zamawiający popełnił błąd podając jako przykładowe urządzenie model Lenovo Y700-15ISK i7-6700HQ/15,6FHD/8GB/ 128SSD+1000GB/GTX960M.Niniejszy model komputer nie spełnia wymagań minimalnych określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W postępowaniu ofertę złożyło trzech Wykonawców, w tym jeden z nich zaoferował model Lenovo Y700-15ISK i7-6700HQ/15,6FHD/8GB/ 128SSD+1000GB/GTX960M, a dwóch pozostałych zaoferowało model MSI, który spełnia wymagania opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości sprawdzenia i porównania złożonych ofert, a tym samym zawarcia ważniej nie podlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Zadanie nr 6: Dostawa mobilnych stacji roboczych umożliwiających obliczenia w technologii CUDA oraz switcha dla Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego Uniwersytetu Rzeszowskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT39800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 48954.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Zadanie nr 7: Dostawa stacjonarnych zestawów komputerowych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Biura Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6830.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8400.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Zadanie nr 8: Dostawa komputera przenośnego i drukarki dla Biura Rektora Uniwersytetu Rzeszowskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3821.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4699.83 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Zadanie nr 9: Dostawa komputera przenośnego dla Zakładu Administracji Publicznej i Polityki Społecznej Uniwersytetu Rzeszowskiego |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie nr 9 - unieważnione Uzasadnienie prawne: art.93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dysponował kwotą 3 500,00 zł., a oferta najkorzystniejsza jest na kwotę 3 676,47 zł. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: "Budowa budynku warsztatowo-garażowego w Stalowej Woli przy ul. Przemysłowej- etap I"
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 7
- Dostawa wraz z montażem krzeseł audytoryjnych z pulpitem
- Zakup telefonów w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
- Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 985 Nagnajów - Baranów Sandomierski - Mielec - Dębica w m. Rzemień
- Usługa organizacji dwóch wizyt studyjnych w zakresie rewitalizacji
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.