To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-26
Milicz: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne na terenie gminy Milicz
Numer ogłoszenia: 320378 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294760 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 71 3804317, faks 71 3841119.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne na terenie gminy Milicz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania odpadów 2. Postanowienia ogólne: Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi zgodnie z przepisami prawa tj. w szczególności: 1)ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do wskazanej ustawy, 2)ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do wskazanej ustawy, 3)ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do wskazanej ustawy, 4)ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1155) oraz aktami wykonawczymi do wskazanej ustawy, 5)ustawą z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2009 r. Nr 79, poz. 666 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do wskazanej ustawy, 6)ustawą z dnia z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 r. poz. 1182), 7)uchwałą Nr XXXVI/167/2012 Rady Miejskiej w Miliczu z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego z 2013 r. poz. 1668), 8)uchwałą Nr XXXVI/164/2012 Rady Miejskiej w Miliczu z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Milicz, zwaną dalej Regulaminem (Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego z 2013 r. poz. 1902), 9)uchwałą Nr XXXVI/165/2012 Rady Miejskiej w Miliczu z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (Dz. Urz. woj. Dolnośląskiego z 2013 r. poz. 1494). 3. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy zobowiązany jest do: 1)świadczenia usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych powstających na terenie gminy Milicz, w tym samego transportu odpadów komunalnych zebranych przez osoby trzecie w trakcie sprzątania szlaków turystycznych oraz po opróżnieniu przez Zamawiającego koszy ulicznych 2)świadczenia usługi zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na terenie gminy Milicz, 3)zagospodarowania i odbioru odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK), położonego w Stawcu, prowadzonego przez Zakład Usług Komunalnych w Miliczu 4)wykonania innych prac objętych przedmiotem zamówienia, wyżej niewymienionych a niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia 5)odpady należy odbierać zgodnie z załączonym harmonogramem odbioru odpadów, stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ stanowiącym uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia 4. W rzeczowy szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem publicznym wchodzą następujące czynności: ROZDZIAŁ I W ramach świadczenia usługi odbioru odpadów komunalnych powstających na terenie gminy Milicz Wykonawca jest zobowiązany do: 1)odbioru od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów komunalnych (według wykazu ilości osób zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej w gminie Milicz - stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ), w tym: a)odpadów komunalnych zmieszanych, b)odpadów ulegających biodegradacji, zebranych w sposób selektywny, określony w Regulaminie - w każdej ilości, c)odpadów ze szkła, zebranych w sposób selektywny określony w Regulaminie - w każdej ilości, d)odpadów z papieru, metali i opakowań wielomateriałowych, zebranych w sposób selektywny określony w Regulaminie - w każdej ilości, e)odpadów z tworzyw sztucznych, zebranych w sposób selektywny określony w Regulaminie - w każdej ilości; 2)odbioru od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady, odpadów komunalnych (według wykazu nieruchomości - stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ), w tym: a)odpadów komunalnych zmieszanych - w ilości wynikającej z zadeklarowanej przez właściciela nieruchomości liczby pojemników, przy uwzględnieniu tygodniowych norm wytwarzania odpadów określonych w Regulaminie, b)odpadów ulegających biodegradacji, zebranych w sposób selektywny określony w Regulaminie - w każdej ilości, c)odpadów ze szkła, zebranych w sposób selektywny określony w Regulaminie - w każdej ilości, d)odpadów z papieru, metali i opakowań wielomateriałowych, zebranych w sposób selektywny określony w Regulaminie - w każdej ilości, e)odpadów z tworzyw sztucznych, zebranych w sposób selektywny określony w Regulaminie - w każdej ilości; 3)systematycznego, zgodnego z załączonym (załącznik nr 15 do SIWZ) harmonogramem, odbioru zmieszanych odpadów komunalnych; 4)systematycznego, zgodnego z załączonym (załącznik nr 5 do SIWZ) harmonogramem, odbioru odpadów komunalnych zebranych selektywnie. Zamawiający wskazuje, że zbiórka selektywna u źródła odbywać się będzie z podziałem na następujące frakcje: a)papier, b)tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, c)szkło, d)odpady komunalne ulegające biodegradacji; 5)odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami jednorodzinnymi i letniskowymi zgodnie z harmonogramem (załącznik nr 15 SIWZ): a)zmieszane odpady komunalne, b)tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, c)szkło, d)papier, e)odpady ulegające biodegradacji: - zgodnie z załączonym harmonogramem ( załącznik nr 15 SIWZ): 6)odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zabudowanych budynkami wielorodzinnymi z minimalną częstotliwością zgodnie z załączonym harmonogramem (załącznik nr 15 do SIWZ): a)zmieszane odpady komunalne , b)tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, c)papier, d)szkło, e)odpady ulegające biodegradacji: - zgodnie z załączonym harmonogramem ( załącznik nr 15 do SIWZ): 7)odbierania odpadów komunalnych z terenów nieruchomości niezamieszkałych z minimalną częstotliwością zgodnie z załączonym harmonogramem (załącznik nr 15 do SIWZ): a)zmieszane odpady komunalne, b)tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, c)szkło, d)papier, e)odpady ulegające biodegradacji: - zgodnie z załączonym harmonogramem ( załącznik nr 15 do SIWZ): f)przeterminowane leki (wybrane apteki) i zużyte baterie (wskazane miejsca zbiórki) - 1 raz w miesiącu. UWAGA -Zastrzega się, że odbiór odpadów z niektórych nieruchomości (np. zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej - duże wspólnoty, spółdzielnia mieszkaniowa, lub niezamieszkałych prowadzących specyficzną działalność - np. służba zdrowia) może odbywać się z częstotliwością w i ę k s z ą niż 1 raz w tygodniu- -W zabudowie wielorodzinnej selektywna zbiórka odbywa się w systemie pojemnikowym (np. pojemniki typu dzwon opróżniane z zastosowaniem pojazdu wyposażonego w system HDS). UWAGA a. Gmina Milicz położona jest w pn.-wsch. części województwa dolnośląskiego. Jest jedną z największych obszarowo gmin w Polsce, obejmującą 52 sołectwa (skupiające 91 miejscowości gminy), b. powierzchnia Gminy wynosi 435,6 km2 (w tym lasy 186,1 km2 ), c. liczba ludności to 24.205, gdzie: - liczba mieszkańców zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej w 2014 r. według szacunkowych danych wynosi 17.289 osób, - liczba mieszkańców zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej w 2014 r. według szacunkowych danych wynosi 6.916 osób, d. gęstość zaludnienia wynosi 55,6 osób na 1 km2 (według stanu na rok 2014r.), e. orientacyjna liczba przedsiębiorstw działających na terenie Gminy Milicz według ewidencji GUS w roku 2012 wynosiła 2.487, f. liczba obsługiwanych nieruchomości w zakresie odbioru odpadów komunalnych może ulec zarówno zwiększeniu, jak i zmniejszeniu; zmiana taka nie będzie stanowić podstawy zmiany umowy bądź wynagrodzenia Wykonawcy; g. wykazy nieruchomości, oparte na złożonych przez właścicieli nieruchomości do Zamawiającego deklaracjach, udostępnione zostaną Wykonawcy w ciągu 7 dni od zawarcia umowy; h. w roku 2014 z terenu gminy odebrano łącznie ok. 5790 ton odpadów. 8)Zamawiający zastrzega, że tworzywa sztuczne będą gromadzone wraz z metalem oraz opakowaniami wielomateriałowymi; 9)Zamawiający zakazuje Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości; 10)Zamawiający zakazuje mieszania odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Milicz z odpadami odebranymi z terenu innej gminy; 11)Zamawiający wskazuje, że odbiór odpadów może być prowadzony we wszystkie dni tygodnia, w godz. od 06:00 do 22:00, z wyjątkiem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy; 12)Zamawiający zastrzega, że w przypadku, gdy zgodnie z harmonogramem dzień odbioru odpadów przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zobowiązany jest zrealizować usługę odbioru odpadów w pierwszy dzień niebędący ustawowo wolnym następującym po tym dniu; 13)Zamawiający wskazuje, że odbieranie z nieruchomości odpadów, o których mowa w pkt 5, 6 i 7, prowadzone będzie w następujący sposób: a)z nieruchomości zamieszkałych, zlokalizowanych w zabudowie jednorodzinnej - odpady odbierane będą z miejsca ich wystawienia przed posesję, b)z nieruchomości zamieszkałych, zlokalizowanych w zabudowie wielorodzinnej - odpady odbierane będą z boksów/pergol śmietnikowych przeznaczonych do gromadzenia odpadów, c)z nieruchomości niezamieszkałych - odpady odbierane będą z miejsca ich wystawienia przed posesję; 14)Zamawiający wskazuje, że odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz z miejsc publicznych, odbierane będą w pojemnikach/workach określonych poniżej: a)pojemniki na odpady o pojemności 110 l, b)pojemniki na odpady o pojemności 120 l, c)pojemniki na odpady o pojemności 240 l, d)pojemniki na odpady o pojemności 1100 l, e)kontenery KP 5 o pojemności 5 m3, f)kontenery KP 7 o pojemności 7 m3, g)kontenery KP 10 o pojemności 10 m3, h)pojemniki z tworzywa sztucznego oznaczone odpowiednimi kolorami w stosunku do każdego rodzaju odpadu selektywnie zbieranego, o pojemności od 1,5 m3 do 3 m3, i)pojemniki z tworzywa sztucznego oznaczone odpowiednimi kolorami w stosunku do każdego rodzaju odpadu przeznaczone do zbiórki przeterminowanych leków i zużytych baterii, j)worki z folii LDPE o pojemności od 60 l do 120 l oznaczone odpowiednimi kolorami w stosunku do każdego rodzaju odpadu zbieranego selektywnie z przeznaczeniem na: -papier, -tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe, -szkło, -odpady ulegające biodegradacji; 15)Zamawiający wskazuje następujące oznaczenia kolorystyczne dla pojemników i worków, w których gromadzone są odpowiednio segregowane odpady komunalne: a)niebieski - papier, b)żółty - tworzywa sztuczne, metale oraz opakowania wielomateriałowe, c)zielony - szkło, d)brązowy - odpady ulegające biodegradacji; 16)odbiór frakcji niesegregowanej oraz segregowanej nie może następować w tym samym dniu; 17)odbiór wszystkich frakcji segregowanych należy wykonać w ciągu jednego dnia; ROZDZIAŁ II W ramach świadczenia usługi zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na terenie Gminy Milicz Wykonawca jest zobowiązany do: 1)ograniczenia, w okresie realizacji niniejszej umowy, masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania zgodnie z poziomami określonymi w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r, poz. 676); 2)postępowania z odpadami w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska oraz Planem Gospodarki Odpadami dla województwa Dolnośląskiego, przyjętym przez Sejmik Województwa Dolnośląskiego, w szczególności poprzez: a)przekazywanie zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do istniejących w północno-centralnym regionie regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych; w przypadkach, o których mowa w art. 35 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz art. 9l ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.); zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania można przekazać do instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania o statusie zastępczej, znajdującej się w północno-centralnym regionie gospodarki odpadami komunalnymi zgodnie z Uchwałą Sejmiku Województwa Dolnośląskiego w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa Dolnośląskiego 2012 i zapewniającej osiągnięcie wymaganych przepisami prawa poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, uwzględniając najlepszą dostępną technikę i technologię, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska oraz spełniającej wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012r. w sprawie mechaniczno - biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1052), b)przekazywanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów z zachowaniem hierarchii postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. W ramach realizacji prac związanych z prowadzeniem (zorganizowaniem), transportem oraz odbiorem odpadów z terenu gminy Milicz, Zamawiający umożliwia Wykonawcy prowadzenie punktu przeładunkowego na terenie Stawca, zlokalizowanego obok Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, na warunkach ustalonych z operatorem PSZOK - Zakładem Usług Komunalnych w Miliczu. W tym celu Zamawiający deklaruje możliwość przekazania części działki nr 34/4 AM 1 obręb Stawiec na potrzeby prowadzenia punktu przeładunkowego w formie bezpłatnego użytkowania. ROZDZIAŁ III W ramach realizacji innych prac w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, nie wymienionych w rozdziałach I-II, Wykonawca jest zobowiązany do: 1) umożliwienia, na zgłoszenie właściciela nieruchomości: a)zakupu, najmu, dzierżawy lub innej formy udostępnienia pojemników lub kontenerów na odpady komunalne, zgodnych z rodzajem, kolorystyką i pojemnością określoną w Regulaminie, b)utrzymania pojemników na odpady komunalne, używanych przez właścicieli nieruchomości, w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym poprzez wykonywanie tych prac za dodatkową opłatą ponoszoną przez właściciela nieruchomości, na jego zgłoszenie, c)korzystania, za dodatkową opłatą ponoszoną przez właściciela nieruchomości, z usługi odbioru i zagospodarowania odpadów powstałych powyżej limitu wskazanego w Regulaminie; 2) uczestniczenia wspólnie z Zamawiającym w kontrolach i objazdach mających na celu weryfikację prawidłowości realizowania usług; 3) zabezpieczenia realizacji czynności określonych w pkt 2 niniejszego rozdziału poprzez zapewnienie środka transportu (przy uwzględnieniu dwóch osób kontrolujących ze strony Zamawiającego); Zamawiający zastrzega sobie prawo do codziennej kontroli, co związane jest z przejazdem do 60 km w ciągu jednego dnia; 4) Zamawiający w trakcie realizacji umowy zastrzega sobie prawo do dokonywania kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w SIWZ; 5) zmiany - na wniosek Zamawiającego - lokalizacji pojemników na przeterminowane i niewykorzystane leki i zużyte baterie, poprzez ich transport i ustawienie w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu; 6) Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy, zastrzega sobie prawo do dokonania wizji lokalnej bazy magazynowo-transportowej oraz pojazdów Wykonawcy. W czasie wizji Wykonawca zobowiązany jest do okazania co najmniej pojazdów zadeklarowanych w ofercie. 7) udostępniania pojemników i dostarczania worków na odpady gromadzone selektywnie w następujący sposób: a)umożliwienie właścicielom nieruchomości zakupu bądź dzierżawy pojemników na odpady komunalne, zgodnych z wytycznymi opisanymi w rozdziale I pkt 15 i 16, b)dostarczenia właścicielom nieruchomości worków do gromadzenia odpadów selektywnie zbieranych - w terminie 7 dni od otrzymania od Zamawiającego wykazów nieruchomości, zgodnie z wytycznymi określonymi w rozdziale I pkt 15 i 16, oraz zgodnie z lit. c, c)Wykonawca dostarczy właścicielom, o których mowa w lit. b, komplet worków, składający się z: - dwóch worków koloru niebieskiego do gromadzenia papieru, - czterech worków koloru żółtego do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych, - trzech worków koloru zielonego do gromadzenia szkła, - trzech worków koloru brązowego do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji; d)dostarczania worków na wymianę przy każdym realizowanym odbiorze odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zlokalizowanych w zabudowie jednorodzinnej, w ilościach odpowiadających liczbie odebranych worków, w tej samej kolorystyce odpowiadającej rodzajowi gromadzonej frakcji i tej samej pojemności; e)dostarczenia, w przypadku nowych nieruchomości zamieszkałych, zlokalizowanych w zabudowie jednorodzinnej, a wskazanych przez Zamawiającego w wykazie nieruchomości podlegającym bieżącej aktualizacji - worków zgodnie z wytycznymi określonymi w lit. b) i c); f)wyposażenia, na okres realizacji umowy, punktów biorących udział w zbiórce przeterminowanych leków i zużytych baterii - wskazanych w załączniku nr 1 do umowy - w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy - w pojemnik przeznaczony do zbiórki danego typu odpadów. UWAGA Wykaz punktów biorących udział w zbiórce przeterminowanych leków i zużytych baterii stanowi załącznik do umowy, do którego Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości tych punktów, co nie ma wpływu na cenę. g)Zamawiający wskazuje, że pojemniki i worki do gromadzenia odpadów selektywnie zbieranych, o których mowa w niniejszym rozdziale powinny posiadać trwały nadruk identyfikujący rodzaj zbieranych w nich odpadów. 8) prowadzenia Punktów Obsługi Klienta (POK): a)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na terenie gminy Milicz trzech POK w miejscowościach: Milicz, Sułów, Gądkowice czynnych od poniedziałku do piątku minimum przez 4 godziny dziennie; b)Zamawiający wskazuje minimalne wymagania dotyczące POK: c)Wykonawca zapewni tzw. infolinię w ramach działania której będzie udzielał zainteresowanym osobom informacji związanych z bieżącą realizacją usługi związanej z przedmiotem zamówienia, a)Wykonawca zapewni kontakt drogą e-mail w ramach którego będzie udzielał zainteresowanym osobom informacji związanych z bieżącą realizacją usługi związanej z przedmiotem zamówienia, b)Wykonawca umożliwi właścicielom nieruchomości odbiór worków lub zamówienie dodatkowych usług, c)Wykonawca umożliwi właścicielom nieruchomości składanie reklamacji dotyczących realizowanych usług z zakresu przedmiotu zamówienia, d)Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia POK w terminie nie później niż 3 dni od daty zawarcia umowy. e)Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania wszystkich właścicieli nieruchomości o fakcie uruchomienia POK, zakresie jego działania i godzinach funkcjonowania - w terminie do 7 dni od dnia uruchomienia punktu, w szczególności poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Wykonawcy i Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. W. KOSZ Barbara Nowicka, Wszewilki 41, 56-300 Milicz, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 666666,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 461970,00
Oferta z najniższą ceną: 461970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 461970,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1440 D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1441 D do miejscowości Wierzchowice
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1430 D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1432 D (Młodzianów) do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1436 D (Henrykowice)
- Dostawa artykułów spożywczych w 2025r do stołówki Internatu Technikum Leśnego w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Lipinki Łużyckie w 2025roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wytwarzanych przez właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dalików
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Nowe Piekuty oraz zorganizowanie i prowadzenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Gminie Nowe Piekuty
- Odbiór i transport odpadów komunalnych powstałych i zebranych na nieruchomościach, położonych w granicach administracyjnych Gminy Ostrów w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY BIAŁOWIEŻA W ROKU 2025
- Zagospodarowanie innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych dostarczonych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.