eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › sprzątanie pasa drogowego dróg krajowych nr 2,8,14,70,71,72



Ogłoszenie z dnia 2006-01-18

POZYCJA 3203

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: sprzątanie pasa drogowego dróg krajowych nr 2,8,14,70,71,72 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Paweł Chojnacki, Magdalena Siejka, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Łowiczu, Paweł Chojnacki, Magdalena Siejka, ul. Jana Pawła II 171, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-22-42, fax 046 837-55-68, e-mail: siejka@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Łowiczu, Paweł Chojnacki, Magdalena Siejka, ul. Jana Pawła II 171, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-22-42, fax 046 837-55-68, e-mail: siejka@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Łowiczu, Paweł Chojnacki, Magdalena Siejka, ul. Jana Pawła II 171, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 0-46 830-22-42, fax 046 837-55-68, e-mail: siejka@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pasa drogowego dróg krajowych nr 2,8,14,70,71,72. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie (część)1 - zbieranie śmieci(papierów, opakowań kartonowych, plastikowych i szklanych, porzuconych opon samochodowych), gałęzi, kamieni i innych zanieczyszczeń z pasa drogowego tj. poboczy, rowów, skarp, wraz z wywozem na wysypisko śmieci, Zadanie (część)2 - Sprzątanie jezdni w przekrojach ulicznych drogi - ręczne uprzątnięcie oraz wywóz ziemi zgromadzonej przy krawężnikach, oczyszczenie wpustów kanalizacji deszczowej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: pas drogowy dróg krajowych nr 2,8,14,70,71,72 administrowanych przez Rejon w Łowiczu. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94030. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Sprzątanie pasa drogowego dróg krajowych nr 2,8,14,70,71,72 administrowanych przez Rejon w Łowiczu w tym: Zadanie (część) 1 - sprzątanie śmieci na łącznej powierzchni 134,68ha Zadanie (część) 2 - ręczne sprzątanie ziemi w ciągach dróg o przekroju ulicznym na łącznej długośći 33.680 mb (w przeliczeniu na długość krawężnika)oraz na powierzchni 607 m2 wysp malowanych na jezdni (powierzchni wyłączonych z ruchu). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Zgodne z SIWZ oraz wskazaniami Zamawiającego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie (część) 1 - 600,00 PLN Zadanie (część) 2 - 600,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność według kosztorysu ofertowego za faktycznie wykonany zakres usług. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 tj: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ust 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r.o odpadach (Dz. U. z dnia 20 czerwca 2001 r.); ; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a/ dysponują odpowiednio wykwalifikowaną kadrą pracowników do obsadzenia stanowisk: -kierownika robót z doświadczeniem zawodowym min. 2 lata (uprawnienia budowlane nie wymagane) b/ posiadają lub ma zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do minimum jednego samochodu ciężarowego o ładowności minimum 6 ton lub jednego ciągnika rolniczego z przyczepą. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót bez uwzględniania zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Zobowiążą się do wykonania robót osobiście 6.Spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów, zgodnie z art. 28 ust 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r.o odpadach (Dz. U. z dnia 20 czerwca 2001 r.); 5.Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy dla Wykonawców występujących wspólnie. 6.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy i art. 44 ustawy Pzp. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Dowód wpłaty wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Informację o osobach do obsadzenia staniwisk: - kierownika robót z doświadczeniem zawodowym min. 2 lata (uprawnienia budowlane nie wymagane) Informację o sprzęcie dla potwierdzenia dysponowania minimum jednym samochodem ciężarowym o ładowności minimum 6 ton lub minimum jednym ciągnikiem rolniczym z przyczepą. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Nr 1/01/2006/RŁ. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.03.2006, cena - 12,2 PLN. Warunki i sposób płatności: Osobiście w kasie Rejonu lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.03.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.03.2006, godzina 09:00, GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Łowiczu ul. Jana Pawła II 171 pokój nr 7.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94030. 2) Krótki opis: Sprzątanie śmieci (papierów, opakowań kartonowych, plastikowych i szklanych, porzuconych opon samochodowych), kamieni i innych zanieczyszczeń z pasa drogowego tj. poboczy, rowów, skarp, wraz z wywozem na wysypisko śmieci. 3) Zakres lub wartość: Sprzątanie śmieci z pasa dróg krajowych nr 2,8,14,70,71,72 administrowanych przez Rejon w Łowiczu na łącznej powierzchni 134,68 ha. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94030. 2) Krótki opis: Sprzątanie jezdni w przekrojach ulicznych drogi - ręczne uprzątnięcie oraz wywóz ziemi zgromadzonej przy krawężnikach, oczyszczenie wpustów kanalizacji deszczowej. 3) Zakres lub wartość: Sprzątanie jezdni w przekrojach ulicznych drogi na łącznej długości 33680 mb (w przeliczeniu na długość krawężnika)oraz 607 m2 powierzchni wyłączonych z ruchu(wysp). 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.