Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-16
Żory: Wykonanie remontu drogi ul. Szykownej w Żorach
Numer ogłoszenia: 320424 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4348245, faks 032 4348248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu drogi ul. Szykownej w Żorach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania: 1) wykonanie jezdni z kostki betonowej gr 8 cm (np. starobruk, nostalit - Inwestor nie dopuszcza kostki brukowej podwójne T) o długości 225,0 m i szerokości 5 m na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie, 2) wykonanie odwodnienia w postaci wpustów ulicznych, 3) wykonanie tymczasowej i docelowej organizacji ruchu - Obramowanie jezdni wykonać z krawężnika betonowego wibroprasowanego, jednowarstwowego 15 x 30 cm ułożonego na ławie betonowej z oporem oraz krawężnika najazdowego 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem - Regulacja wysokościowa istniejących studni kanalizacyjnych oraz zaworów wodociągowych i gazowych - Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem na zasoby geodezyjne przez uprawnionego geodetę w 3 egz. - przedłożyć na dzień odbioru o Dokumentacja powykonawcza powinna uwzględniać przekroje w miejscach charakterystycznych, rzędne, spadki podłużne i poprzeczne oraz pozostałe elementy umożliwiające sprawdzenie wykonania zadania zgodnie z dokumentacją i warunkami technicznymi o Powierzchnię jezdni o Inwentaryzację przykanalików i studzienek ściekowych - Odpady przekazać odbiorcy odpadu posiadającego zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. nr 62 poz. 628 z 2001 r. z późn. zm.) lub wykorzystać we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na odzysk odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Kwota: 2.200 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Szczegółowe warunki Zamawiającego: 1) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do kierowania robotami budowlanymi, posiadające uprawnienia budowlane w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w branży drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 2) Wykonanie w ostatnich 5 latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zadań, których przedmiotem jest wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 600m2 (każde) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Oferty sprawdzane będą pod względem formalnym - zgodnie z wymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz na druku oferty. Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007roku Nr 223 poz. 1655 - tekst jednolity ze zmianami) i w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą, tzn. uzyskała największą ilość punktów w oparciu o podane kryterium wyboru oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkcie 5 (siwz) należy złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy pzp, 2) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych (w branży: drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń) i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób posiadających uprawnienia, 2a) wykaz osób, którymi będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych (w branży: drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń) i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wraz z pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, których przedmiotem jest wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 600m2 (każde) z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty, 7) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat na rzecz Urzędu Skarbowego opatrzone datą sporządzania oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, Zespół Zamówień Publicznych, pok. 207 II piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory - Informacja - parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Usługa przygotowania, transportu i dostarczania posiłków na Oddziały Szpitalne
- Usługa obejmująca kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku sądu oraz czynności rzemieślnicze wykonywane przez pracownika gospodarczego
- Budowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 16 w Żorach przy ul. Osińskiej 50
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.