To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-10
Ogłoszenie nr 320429 - 2016 z dnia 2016-10-10 r.
Świecie: Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, powstających w Międzygminnym Kompleksie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Sulnówku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 311518-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Unieszkodliwiania Odpadów EKO-Wisła sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny
34043036100000, ul.
Sulnówko
,
86100
Świecie, państwo
, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
523 301 980, faks
523 301 980, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.ekowisla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, powstających w Międzygminnym Kompleksie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Sulnówku.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-2/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, powstających w Międzygminnym Kompleksie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Sulnówku, poprzez ich odzysk. W ramach zamówienia Wykonawca będzie odbierał ww. odpady od Zamawiającego - siedziba MKUOK w Sulnówku 74 C; 86-100 Świecie. I.Informacja na temat linii technologicznej Zamawiającego Proces technologiczny realizowany w MKUOK w Sulnówku opiera się na technologii mechaniczno - biologicznej. Odpady o kodzie 19 12 12 stanowią materiał posortowniczy (balast) pochodzący z mechanicznej obróbki odpadów na sortowni - po przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 jako tzw. frakcja nadsitowa i doczyszczaniu odpadów selektywnie zbieranych (makulatura i tworzywa sztuczne). Ciąg technologiczny, w wyniku którego powstają odpady 19 12 12 będące przedmiotem zamówienia składa się z następujących elementów: o dla przetwarzania odpadów 20 03 01 - wstępna kabina sortownicza, separatory metali żelaznych i nieżelaznych, sito bębnowe (odsiewające frakcję podsitową 0-90 mm), główna kabina sortownicza; o dla doczyszczania odpadów makulatury oraz tworzyw sztucznych pochodzących z selektywnej zbiórki odpadów - główna kabina sortownicza o dla odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 - plac przerobu odpadów wielkogabarytowych Odpady nie są poddawane separacji pneumatycznej czy optycznej. Dodatkowo wyłapywane są ze strumienia odpadów elementy żelazne i nieżelazne w sposób ręczny przez personel Zamawiającego w kabinach sortowniczych. Odpady wytworzone w w/w procesie są magazynowane wspólnie jako materiał wymieszany, luzem pod zadaszeniem (bez prasowania i rozdrobnienia) i w takiej formie będą załadowywane na podstawione środki transportu. II. Charakterystyka odpadów 1. Główne cechy odpadów o kodzie 19 12 12 1.1. Przewiduje się, że odpad będzie miał następujące parametry: a. wartość opałowa - 16,60 - 22,51 MJ/kg s.m. b. straty przy prażeniu (LOI) - 82-85 % c. zawartość wody brutto - ok. 8,20 - 19,30 % d. chlor ogółem - 0,14 - 2,21 % 1.2. Z uwagi na okoliczność, że skład odpadów zależny jest od morfologii odpadów przywożonych do MKUOK wyżej podane wartości mają wyłącznie charakter orientacyjny i nie mogą być podstawą roszczeń do Zamawiającego. III. Zakres zamówienia (ilość odpadów przewidzianych do odzysku) 1. Wykonawca będzie wykonywał usługę zagospodarowania odpadów w okresie od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 30.06.2017 r. (niezależnie od rzeczywistej ilości odpadów). 2. Przewidywana szacunkowa ilość odpadów o kodzie 19 12 12 przeznaczona do odbioru i zagospodarowania wynosi 4.500 Mg. 3. Z uwagi na okoliczność, że ilość odpadów zależna jest od ilości odpadów przywożonych do MKUOKoraz procesów odzysku na instalacji Zamawiającego, wyżej podana wartość ma wyłącznie charakter orientacyjny i nie może być podstawą roszczeń do Zamawiającego. IV. Sposób realizacji zamówienia 1. Odpady o kodzie 19 12 12 będą odbierane przez Wykonawcę od Zamawiającego z MKUOK pod adresem Sulnówko 74 C; 86-100 Świecie. Forma przekazania odpadu przez Zamawiającego - luzem. 2. Usługę należy zrealizować w systemie sukcesywnego odbioru odpadów, za pomocą środków transportowych Wykonawcy w dni robocze tzn. poniedziałek - piątek w godzinach 7:00-17:00. Miejsce odbioru odpadów to teren Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych - Sulnówko 74 C; Świecie 3. Maksymalny czas przetrzymania gotowych do odbioru odpadów przez Zamawiającego wynosi 2 dni roboczych. 4. Załadunek będzie odbywał się sprzętem Zamawiającego (ładowarka Ł-34), Wykonawca będzie odbierał odpady taborem samochodowym umożliwiającym załadunek odpadów w/w sprzętem. 5. Odpad o kodzie 19 12 12 odbierany przez Wykonawcę będzie ważony na elektronicznej zalegalizowanej wadze samochodowej Zamawiającego, której odczyt będzie podstawą do wystawienia przez Zamawiającego Karty Przekazania Odpadu oraz rozliczeń finansowych. Waga Zamawiającego posiada dokładność ważenia do +/- 20 kg, długość pomostu wagi przejazdowej wynosi 18 m, maksymalna waga - 60 Mg. 6. Karta przekazania odpadu sporządzona zostanie w trzech egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron, jeden egzemplarz dla Zamawiającego, drugi dla Wykonawcy, trzecie dla Transportującego odpady. 7. Wykonawca może wykonać odzysk opadów samodzielnie bądź za pośrednictwem innych podmiotów, posiadających stosowne zezwolenia. Wykonawca ponosi wówczas pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za zapewnienie takiego sposobu unieszkodliwienia odpadów. Zamawiający dopuszcza w takim wypadku przekazanie odpadów następnemu posiadaczowi wyłącznie bezpośrednio w celu odzysku całości odpadów (następnym procesem po przetworzeniu odpadów w instalacji Wykonawcy może być wyłącznie odzysk całości odpadów). Zamawiający dopuszcza dodatkowe przetworzenie odpadów w instalacji Wykonawcy przed ich przekazaniem do ostatecznego odzysku. 8. Jeżeli Wykonawca przed ostatecznym odzyskiem zamierza poddać je dodatkowemu przetwarzaniu, zobowiązany jest opisać w ofercie sposób przetworzenia. 9. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak i również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałych w wyniku transportu odpadów od chwili ich wydania przez MKUOK w Sulnówku oraz w trakcie magazynowania, rozładunku odpadów do czasu poddania ich i zakończania procesów odzysku. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi się posłużył do wykonania przedmiotu zamówienia np. Przewoźników. 10. Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy (wskazanemu przez niego Przewoźnikowi) przechodzą na Wykonawcę wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT627750.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 729000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Pakiet badań diagnostycznych, profilaktycznych - Laboratorium
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B (III) w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu " Jak radzić sobie ze stresem w pracy"
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.