eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie na wykonanie i dostarczenie paczek dla dzieci pracowników Sądu Okręgowego w Warszawie i sądów rejonowych w okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Warszawa: Świadczenie na wykonanie i dostarczenie paczek dla dzieci pracowników Sądu Okręgowego w Warszawie i sądów rejonowych w okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 320439 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Warszawie , Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4407183, faks 022 4405042.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie na wykonanie i dostarczenie paczek dla dzieci pracowników Sądu Okręgowego w Warszawie i sądów rejonowych w okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest wykonanie i dostarczenie 1.644 sztuk paczek dla dzieci pracowników Sądu Okręgowego w Warszawie i podanych niżej sądów rejonowych w okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie: a) Sądu Okręgowego w Warszawie, Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, b) Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie, ul. Marszałkowska 82, 00- 517Warszawa; c) Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie, ul. Marszałkowska 82,00-517 Warszawa; d) Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie, Al. Solidarności 58, 00-873 Warszawa; e) Sądu Rejonowego dla Warszawy-Żoliborza w Warszawie przy ul Kocjana 3, 01-473 Warszawa; f) Sądu Rejonowego dla Warszawy-Woli w Warszawie przy ul Kocjana 3, 01-473 Warszawa; g) Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Bartniaka 21/23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki; h) Sądu Rejonowego w Pruszkowie przy ul. Kraszewskiego 22, 05-800 Pruszków: i) Sądu Rejonowego w Piasecznie, ul. Kościuszki 14, 05-50 Piaseczno. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym zamawiający przedstawił, m.in., szczegółowy wykaz asortymentu nr 1 i 2 wymaganego w paczce, wymagania dotyczące opakowania, itp. Wszelkie użyte w specyfikacji nazwy własne produktów należy rozumieć jako definicje standardów, a nie konkretnych wyrobów. Dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy składający ważną ofertę, którzy spełniają przesłanki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto: e) w okresie ostatnich trzech lat (tj. w okresie październik 2005 - październik 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali (dostawy rozpoczęte i zakończone), co najmniej dwie dostawy porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna zrealizowane w okresie 3 (trzech) lat, minimum dwie dostawy o wartości min. 100 000, 00 zł brutto każda i przedmiocie zamówienia podobnym jak w niniejszym zamówieniu (wykonanie i dostawa paczek świątecznych dla dzieci). W przypadku, gdy dostawa nie dotyczyła jedynie zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia, a z wykazu lub z referencji nie wynika wartość dostawy paczek porównywalna z przedmiotem zamówienia, w wartości całego zamówienia, należy w wykazie wskazać wartość całej dostawy, z wyszczególnieniem wartości dostawy dotyczącej paczek.Zamawiający do porównania przyjmie takie zrealizowane zamówienia, dla których określone są: wartość dostawy paczek, przedmiot, data rozpoczęcia i zakończenia zamówienia, odbiorca.Spełnienie warunku porównywalności, wymaga bezwzględnego spełnienia łącznie wymienionych wyżej przesłanek dotyczących wartości dostaw i przedmiotu dostawy, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 2) Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, celu wykazania, że spełnia wymagane warunki, zobowiązany jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty, określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (październik 2005 r. - październik 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że co najmniej 2 (dwie) dostawy porównywalne z dostawą stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia (według ust. 1 pkt 1 lit. e), że zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy dostawa nie dotyczyła jedynie zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia, a z wykazu lub z referencji nie wynika wartość dostawy paczek porównywalna z przedmiotem zamówienia, w wartości całego zamówienia, należy w wykazie wskazać wartość całej dostawy, z wyszczególnieniem wartości dostawy dotyczącej paczek - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego (poprzez przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia standardy), w przypadku oferowania artykułów równoważnych wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). W tym celu do oferty należy dołączyć, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.): a) próbki (wzory) oferowanych artykułów; b) kserokopię wyciągu z katalogu producenta z informacją (opis wraz ze zdjęciem) dotyczącą oferowanego produktu potwierdzającą, że oferowany produkt równoważny spełnia wymagania Zamawiającego aktualny certyfikat jakości dla producenta na cały proces produkcji dla oferowanych produktów. 3) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz oferowanych asortymentów 1 i 2, na załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia określając producenta, nazwę produktu, a w przypadku oferowania produktów równoważnych również i informacje producenta o produkcie (skład, zawartość, konsystencja, udział procentowy poszczególnych składników danego produktu, waga). 4) Do oferty dołączyć należy również oferowane ozdobne opakowania pojedynczych paczek wyraźnie różniące się kolorem dla paczek z asortymentem nr 1 i paczek z asortymentem nr 2 (poz. 29 dla asortymentu nr 1 oraz poz. 30 dla asortymentu nr 2, stanowiącego załącznika nr 1), celem potwierdzenia, że spełniają one wymagania zamawiającego dotyczące opakowań -wytrzymałości, trwałości i wielkości - odpowiednich do zawartości paczki oraz świątecznego charakteru opakowania . 5) Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6) Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda zapisana strona). Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczy?tel?na lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może spraw?dzić jej prawdziwości w inny sposób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat ds. Zamówień Publicznych Sądu Okręgowego w Warszawie Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, pok. 20 (parter, korytarz G)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Referat ds. Zamówień Publicznych Sądu Okręgowego w Warszawie Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, pok. 20 (parter, korytarz G)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.