eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaŚwiadczenie usług grupowych zajęć terapeutycznych w zakresie- Dogoterapia,Hipoterapia, Hydroterapia - w związku z realizacją projektu nr WND-PKOL.07.02.01-12065/09,pt. Uwierzyć w siebie - program aktywizacji osób niepełnosprawnych psychicznie i intelektua

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-04

Bochnia: Świadczenie usług grupowych zajęć terapeutycznych w zakresie: - Dogoterapia,Hipoterapia, Hydroterapia - w związku z realizacją projektu nr WND-PKOL.07.02.01-12065/09,pt. Uwierzyć w siebie - program aktywizacji osób niepełnosprawnych psychicznie i intelektualnie z terenu Powiatu Bocheńskiego, realizowanego przez Dom Pomocy Społecznej w Bochni ul. Karolina 14 d. Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 32046 - 2010; data zamieszczenia: 04.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Bochni , ul. Karolina 14 D, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6125990, faks 014 6125990.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług grupowych zajęć terapeutycznych w zakresie: - Dogoterapia,Hipoterapia, Hydroterapia - w związku z realizacją projektu nr WND-PKOL.07.02.01-12065/09,pt. Uwierzyć w siebie - program aktywizacji osób niepełnosprawnych psychicznie i intelektualnie z terenu Powiatu Bocheńskiego, realizowanego przez Dom Pomocy Społecznej w Bochni ul. Karolina 14 d. Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie grupowych zajęć terapeutycznych, mających charakter rehabilitacji zdrowotnej, aktywizujących osoby z zaburzeniami psychicznymi z terenu powiatu Bocheńskiego - beneficjentów projektu nr WND-PKOL.07.02.01-12-065/09, pt. Uwierzyć w siebie - program aktywizacji osób niepełnosprawnych psychicznie i intelektualnie z terenu Powiatu Bocheńskiego. 2.Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część nr 1 a/Grupowe zajęcia terapeutyczne w zakresie dogoterapii: Jednostka terapeutyczna obejmuje pracę psa i dogoterapeuty przez 30 min. Liczba jednostek terapeutycznych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia: 800 Zajęcia w zakresie dogoterapii skierowane będą do 20 uczestników, w czterech grupach po 5 osób w grupie. Częstotliwość: 1 raz w tygodniu dla każdej grupy w okresie świadczenia usług określonym w części IV specyfikacji. b/ Grupowe zajęcia terapeutyczne w zakresie hipoterapii: Jednostka terapeutyczna obejmuje pracę konia i hipoterapeuty oraz osoby prowadzącej konia przez 30 min. Liczba jednostek terapeutycznych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia : 960 Zajęcia w zakresie hipoterapii skierowane będą dla 24 uczestników, 2 grupy po 12 osób w grupie. Częstotliwość: 1 raz w tygodniu dla każdej grupy w okresie świadczenia usług określonym w części IV specyfikacji. Część nr 2 Grupowe zajęcia w zakresie hydroterapii (na basenie i brodziku) Jednostka terapeutyczna obejmuje: - zajęcia nauki pływania na basenie z instruktorem przez 45 minut, - korzystanie z urządzeń do hydroterapii (brodzika, jacuzzi, wanny, SPA itp.) - korzystanie z innego wyposażenia (np. wyposażenie do areobicu wodnego itp.) Liczba jednostek terapeutycznych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1000 Zajęcia w zakresie hydroterapii skierowane bądą dla 25 uczestników, w tym 15 osób w dwóch grupach(zajęcia na basenie) i jedna grupa 10 osób (zajęcia w brodziku).Częstotliwość 1 raz w tygodniu dla każdej grupy w okresie świadczenia usług określonym w części IV specyfikacji. 3.Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia transportu w celu dowozu i odwozu osób do miejsca świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 1 i nr 2, w odległości nie większej niż 40 km od siedziby zamawiającego oraz do pokrycia związanych z tym kosztów dojazdu uczestników na zajęcia. 4.Jeżeli miejsce świadczenia usług składających się na przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 i nr 2, znajduje się w odległości większej niż 40 km od siedziby zamawiającego, wówczas wykonawca w ramach ceny oferty zobowiązany będzie pokryć dodatkowe koszty przewozu uczestników zajęć (koszt usługi transportowej), odpowiednio w części dotyczącej każdego dodatkowego kilometra odległości powyżej 40 km od siedziby zamawiającego. 5. Z uwagi na konieczność optymalizacji kosztów transportu oraz logistyki zajęć terapeutycznych, zamawiajacy zastrzega sobie, iż usłygi objęte częścią nr 1 zamówienia (dogoterapia i hipoterapia) powinny być świadczone w jednym ośrodku należącym lub będącym w dyspozycji wykonawcy. 6.Całość usług stanowiacych przedmiot niniejszego zamówienia finansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 7. Zamawiający żąda wskazania w ofercie tych części zamówienia (zakres, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień nakładanych przez obowiazujące przepisy prawa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zakres wymagań dotyczący warunku posiadania wiedzy i doświadczenia przez wykonawcę do wykonania poszczególnych części zamówienia (część nr 1 i/ lub część nr 2), na kórą składa on ofertę, został określony szczegółowo w pkt V.2.1 SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca składa stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zakres wymagań dotyczący warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym przez wykonawcę do wykonania poszczególnych części zamówienia (część nr 1 i/ lub część nr 2), na którą składa on ofertę, został określony szczegółowo w pkt V.2.2 SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca składa stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zakres wymagań dotyczący warunku dysponowania przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania poszczególnych części zamówienia (część nr 1 i/ lub część nr 2), na którą składa on ofertę, został określony szczegółowo w pkt V.2.2 SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca składa stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, jednakże wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości określonej w pkt.V.2.3 SIWZ, dla tej części, na którą składa on ofertę. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca przedłoży opłaconą na dzień otwarcia ofert polisę, a w przpadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w wysokości określonej w pkt. V.2.3 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bochnia.powiat.pl lub www.wrotamalopolski.pl/bip/bochenski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bochnia.powiat.pl lub www.wrotamalopolski.pl/bip/bochenski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Bochni ul Karolina14 D, pokój nr 8 - dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest za środków Europeiskiego Funduszu Społecznego w związku z realizajją projektu nr WNDK-PKOL.07.02.01-12065/09.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.