Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-12
Sochaczew: sprzęt medyczny jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 32050 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie , ul. Batalionów Chłopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8649521, faks 046 8649525.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsochaczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na 11 zadań.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać się: należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku, o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każda, z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości umowy oraz załączeniem dowodów potwierdzających, ze dostawa została wykonana należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. opisu technicznego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnianie warunków - ulotkę producenta zawierającą opis danego asortymentu, 2. kserokopii dokumentu dopuszczającego do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z poźn. zm.), 3. próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości: - po 2 sztuki sprzętu z każdej pozycji każdego pakietu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiany cen spowodowanych zmianami przepisów i stawek podatkowych i celnych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsochaczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, ul. Batalionów Chłopskich 3/7, pok. 158.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2015 godzina 11:00, miejsce: ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, ul. Batalionów Chłopskich 3/7, sekretariat pok. 143.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. cechy użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: butle Redona.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. cechy użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papiery i żele do USG EKG KTG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. cechy użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kanistry, wkłady jednorazowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. cechy użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do spirometrii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: endoprotezy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. cechy użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ostrza uniwersalne do strzygarek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. cechy użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: akcesoria do aparatu do hemodiafiltracji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do gastrostomii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. cechy użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki do poszerzania dróg żółciowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. cechy użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ostrza do operacji artroskopowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- ZAPEWNIENIE OPIEKI DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT DOMOWYCH Z TERENU GMINY MIASTO SOCHACZEW W TERMINIE 01.01.2025 R. - 31.12.2025 R.
- dostawa mięsa, drobiu i wędlin
- Dostawa i montaż aparatu USG do badań ultrasonograficznych wraz z wyposażeniem
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYKONYWANIA PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OSÓB NA RZECZ GMINY SOCHACZEW W 2025R.
- Utrzymanie systemu / oprogramowania do wydawania, obsługi i weryfikacji ważności kart w ramach realizacji Miejskich Programów, opartego na Systemie FORIS i wdrożenie aplikacji mobilnej
- Dostawa paliw płynnych w 2025 roku
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- 203/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb psychogeriatrii
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Akcesoria do neuromonitoringu śródoperacyjnego, klipsy
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do doposażenia karetek szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa napędu szybkoobrotowego z konsolą sterującą oraz młynka do kości na potrzeby Bloku Operacyjnego Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.