eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWymiana stolarki okiennej w budynku przy ul. Francuskiej 70A w Katowicach. Część- strona północna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Katowice: Wymiana stolarki okiennej w budynku przy ul. Francuskiej 70A w Katowicach. Część- strona północna
Numer ogłoszenia: 320512 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267842 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, ul. Lompy 14, 40-040 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 604-74-26, 0-32 604-74-25, faks 0-32 604-74-27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku przy ul. Francuskiej 70A w Katowicach. Część- strona północna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.4.1 Zakres robót obejmuje wykonanie części całości zadania tj. wymianę stolarki okiennej w budynku przy ul. Francuskiej 70A w Katowicach - strona północna ze wszystkimi elementami wskazanymi w dokumentacji projektowej tj. m.in.: 3.4.1.1 Roboty rozbiórkowe - skucie tynków, demontaż stolarki okiennej, obróbek blacharskich, 3.4.1.2 Wymiana stolarki okiennej, 3.4.1.3 Wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 3.4.1.4 Wywóz i utylizację gruzu. 3.5 Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pozycje przedmiaru robót: 3.5.1 Pozycja 1.3 Kondygnacja piwniczna - strona północna, 3.5.2 Pozycja 2.1 Parter - strona północna, wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w pomieszczeniach 2, 24, 25, 26, 27, 3.5.3 Pozycja 3.1 I Piętro - strona północna, 3.5.4 Pozycja 4.1 II Piętro - strona północna, 3.5.5 Pozycja 5.1 III Piętro - strona północna, 3.5.6 Pozycja 6.1 IV Piętro - strona północna 3.5.7 Pozycja 7 Rusztowania - w części dotyczącej strony północnej 3.6 Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ: 3.6.1 Przedmiar robót, załącznik nr 7 3.6.2 Dokumentacja projektowa, załącznik nr 8 3.6.3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, załącznik nr 9 3.7 Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określone w art. 10 ustawy PB. 3.7.1 Wykonawca zobowiązany jest udzielić, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót, co najmniej 5 lat gwarancji na wykonane przez siebie roboty i użyte materiały. 3.8 Wykonawca powinien dokonać oględzin miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do złożenia oferty. 3.9 Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne tj. spełniające taką samą funkcję użytkową oraz minimalne wymagania techniczne o parametrach nie gorszych niż wskazane w SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe Izoterm Sp. z.o.o., ul. Broniewskiego 8, 43-200 Pszczyna, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1008568,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 483327,05

  • Oferta z najniższą ceną: 483327,05 / Oferta z najwyższą ceną: 516112,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.