eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › świadczenie usług telefonicznych dla Urzędu Miasta Zielona Góra.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Zielona Góra: świadczenie usług telefonicznych dla Urzędu Miasta Zielona Góra.
Numer ogłoszenia: 32051 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług telefonicznych dla Urzędu Miasta Zielona Góra..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiot zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonicznych dla Urzędu Miasta Zielona Góra. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1. Wybór operatora telefonii komórkowej dla Urzędu Miasta Zielona Góra, który przejmie całość ruchu wychodzącego z numerów komórkowych Zamawiającego oraz całość ruchu z numerów stacjonarnych na numery krajowych operatorów komórkowych. Operator przygotuje Zamawiającemu komplet niezbędnych dokumentów do przełączenia ruchu, które zamawiający złoży zgodnie z obowiązującymi przepisami dostawcy dotychczasowych usług. 3.2.2. Rozliczanie realizowanych połączeń odbywać się będzie w systemie naliczania sekundowego. 3.2.3. Wykonawca: a. wykona infrastrukturę techniczną poprzez założenie 1 numeru dostępowego (główny numer) o charakterystyce 68 XXX XX XX oraz zapewni możliwość dalszego automatycznego lub ręcznego przełączania rozmów z żądanym abonentem wewnętrznym (telefony komórkowe Zamawiającego). b. w ramach usługi umożliwi przełączanie rozmów przychodzących pomiędzy Pracownikami Zamawiającego. c. Wykonawca zaoferuje tylko takie modele aparatów telefonicznych, które zostały wprowadzone na rynek polski po 1 stycznia 2007r. i są fabrycznie nowe. d. dostarczy, zainstaluje i uruchomi nowe telefony (z gwarancją producenta) z aktualnej oferty operatora z wyposażeniem standardowym (ładowarka sieciowa i bateria) we wskazanych biurach. 3.2.4. Ilość i wymagane minimalne parametry aparatów telefonicznych : Parametr,funkcja Standard I Standard II Ilość sztuk 15 63 System GSM -900/1800/1900/2100 GSM 900/1800 Transmisja danych UMTS/EDGE/GPRS nie wymagamy Pamięć zewnętrzna/wewnętrzna tak nie wymagamy Klient e-mail tak nie wymagamy Możliwość podłączenia telefonu do komputera PC tak nie wymagamy Bluetooth tak nie wymagamy Aparat cyfrowy tak nie wymagamy Przeglądarka stron WWW tak nie wymagamy Połączenia konferencyjne tak tak Kolorowy wyświetlacz,alarm wibracyjny,blokada klawiatury,blokada telefonu,wbudowany zestaw głośnomówiący tak tak Minimalny czas rozmowy do 200 min do 200 min Minimalny czas czuwania do 200 godz. do 200 godz. Możliwość podłączenia telefonu do zestawu głośnomówiącego tak nie wymagamy 3.2.4. Modele telefonów dostarczane będą w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3.2.5. Wykonawca zapewni: a. wykonywanie w ramach abonamentu bezpłatnych rozmów telefonicznych wykonywanych pomiędzy siedzibą Zamawiającego a jego Pracownikami między sobą (minimalny czas rozmów bezpłatnych dla każdego numeru nie może być krótszy niż 2000min na miesiąc). b. w ramach jednego abonamentu w postaci zadeklarowanego miesięcznego pakietu wartościowego dla wszystkich numerów komórkowych Zamawiającego rozliczanie połączeń krajowych stacjonarnych i komórkowych, międzynarodowych, roamingu, SMS, MMS oraz transmisji danych, jak również usług dodanych: połączenia korporacyjne, bezpłatne połączenia korporacyjne i wszelkie usługi obniżające koszt połączeń na pojedynczym numerze telefonu komórkowego. Wymagane jest, aby niewykorzystana część pakietu wartościowego przechodziła na następny okres rozliczeniowy, a także wymagane jest, aby niewykorzystana wartość pakietu przydzielanego na pojedynczy numer telefonu mogła być wykorzystana przez inny numer telefonu komórkowego Zamawiającego. c. stałą opłatę za minutę połączenia do wszystkich sieci, także po wykorzystaniu zadeklarowanej wartości. d. bilingi w formie elektronicznej mieszczące się w cenie abonamentu. e. poprawne działanie sieci telefonicznej przez 24h na dobę. 3.2.6.Wykonawca udostępni aplikację umożliwiającą zarządzanie usługami na numerach pracowników, jak również pozwoli na kontrolowanie wykorzystywania pakietu kwotowego na poszczególnych numerach. 3.2.7.Wykonawca zapewnieni indywidualnego opiekuna zajmującego się bieżącą obsługą Zamawiającego. 3.2.8. W przypadku świadczenia usług bezprzewodowych niedopuszczalny jest warunek Wykonawcy narzucający minimalną wartość abonamentu dla pojedynczego numeru telefonu komórkowego. 3.2.9.Wykonawca zagwarantuje pełną obsługę serwisową aparatów telefonicznych (odbiór uszkodzonego aparatu i dostarczenie aparatu po naprawie bezpośrednio z do siedziby Zamawiającego. 3.2.10. Cenę oferty należy wyliczyć jako koszt całościowy brutto faktury zawierający w sobie pozycje wymienione w tabeli poniżej: LP NAZWA 1 Cena jednorazowa za dostawę i instalację 78 szt. aparatów telefonicznych oraz aktywacje usług dodatkowych (zł ) 2 Stawka za minutę rozmowy krajowej z numerami strefy numeracyjnej ( 068) zł 3 Stawka za minutę rozmowy krajowej z numerami poza strefą numeracyjna (068) zł 4 Stawka za minutę rozmowy do sieci Era zl 5 Stawka za minutę rozmowy do sieci Orange zł 6 Stawka za minutę rozmowy do sieci Plus zł 7 Stawka za minutę rozmowy do sieci Play zł 8 Koszt całościowy brutto faktury zawierający w sobie koszty wszystkich połączeń i usług ( sumarycznie m-ce X,XI,XII/zł/ Wyliczenia należy sporządzić na podstawie trzech rzeczywistych cykli rozliczeniowych Zamawiającego , załączonych do SIWZ jako załącznik Nr 8 : a. październik 2007 b. listopad 2007 c. grudzień 2007

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.1.1. Posiadają wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne ( Dz. U. Nr.171, poz.1800 z późn. zm.). 5.2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty lub oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej (zamówieniem) na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 8) dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową netto przedmiotu zamówienia (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu w załącznika Nr 6 do SIWZ 9) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 10) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 6.2. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra Biuro Zamówień Publicznych ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra Faks nr 068 456 44 55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego, tj. Urząd Miasta Zielona Gora , ul. Podgórna22, pokój 407..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.