Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku dydaktyczno-naukowym przy ul. Skromnej 8 w Lublinie z podziałem na II części: Część I - roboty remontowo-budowlane, Część II - wymiana naświetli aluminiowych stałych na okna aluminiowe rozwierno-uchylne Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Rolnicza w Lublinie, do kontaktów: mgr Małgorzata Jatczak, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, fax 081 4456730, e-mail: zamowienia@ar.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ar.lublin.pl/zamowienia Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku dydaktyczno-naukowym przy ul. Skromnej 8 w Lublinie z podziałem na II części: Część I - roboty remontowo-budowlane, Część II - wymiana naświetli aluminiowych stałych na okna aluminiowe rozwierno-uchylne. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lublin, ul. Skromna 8. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku dydaktyczno-naukowym przy ul. Skromnej 8 w Lublinie z podziałem na II części: Część I - roboty remontowo-budowlane, Część II - wymiana naświetli aluminiowych stałych na okna aluminiowe rozwierno-uchylne. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku dydaktyczno-naukowym przy ul. Skromnej 8 w Lublinie z podziałem na II części: Część I - roboty remontowo-budowlane, zawarte w opisie przedmiotu zamówienia ujętym w załączniku do siwz Część II - wymiana naświetli aluminiowych stałych na okna aluminiowe rozwierno-uchylne, zawarte w opisie przedmiotu zamówienia ujętym w załączniku do siwz 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1: a/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności tzn. jest zarejestrowany w obrocie gospodarczym w KRS lub Urzędzie Miasta/Gminy, b/ posiada uprawnienia do wykonywania określonych czynności tzn. dysponuje odpowiednio wykwalifikowaną kadrą kierowniczą nadzorującą poszczególne odcinki robót, która posiada uprawnienia wykonawcze w branżach: w części I: - budowlanej, - sanitarnej, - elektrycznej, w części II: - budowlanej. Osoba posiadająca uprawnienia wykonawcze musi należeć do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 2/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2: a/ wykonywał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i może wykazać się wykonaniem co najmniej: w części I - jednej roboty budowlano-remontowej o wartości 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych), w części II - jednej roboty budowlano-remontowej o wartości 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych), b/ dysponuje odpowiednim potencjałem techniczny umożliwiający mu wykonanie niniejszego zamówienia - jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik do specyfikacji, c/ dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania podobnych robót budowlanych, niezbędnych do wykonania zamówienia przewidzianych przez Wykonawcę do obsługi Zamawiającego, którzy w przypadku podpisania umowy będą bezpośrednio ją realizowali, oprócz tego Zamawiający żąda aby Wykonawca wskazał kierowników robót w odpowiednich branżach w zależności od części, w której Wykonawca bierze udział. 3/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - jeśli Wykonawca spełnia ten warunek winien podpisać oświadczenie stanowiące załącznik do specyfikacji, 4/ zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4: nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - jeśli nie zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Wykonawca winien podpisach oświadczenie stanowiące załącznik do specyfikacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły \spełnia\ lub \nie spełnia\. Niespełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1-3 wymaganych od Wykonawcy spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, Zamawiający żąda następujących dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, oferta zaś musi zawierać następujące dokumenty: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ jeśli podmioty występują wspólnie należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo o charakterze szczególnym do reprezentowania wszystkich przedsiębiorców w zamówieniu publicznym będącym przedmiotem przetargu nieograniczonego. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z przedsiębiorców występujących wspólnie, tak zwany \liter\. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy, siedziba, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu firmy). Każdy z wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba/y do tego upoważniona/e). Przed podpisaniem umowy z Zamawiającym, jeśli oferta podmiotów występujących wspólnie została wybrana za najkorzystniejszą, muszą oni zawiązać konsorcjum w formie umowy, w której określą prawa i obowiązki poszczególnych przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum. 3/ wykaz zawierający co najmniej: w części I jedną robotę budowlaną o wartości 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych), w części II - jedną robotę budowlaną o wartości 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych), wykonaną w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. Wykaz należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik do specyfikacji. z podaniem wartości, daty rozpoczęcia i zakończenia wykonania oraz odbiorcy robót budowlanych. 4/ jeden list referencyjny na potwierdzenie należytego wykonania roboty budowlanej o wartości 200 000,00 zł brutto w części I i/lub jeden list referencyjny na potwierdzenie należytego wykonania roboty budowlanej o wartości 100 000,00 zł brutto w części II, o której mowa w pkt 3. W liście mają się znaleźć m.in. informacje na temat przedmiotu roboty, jej wartości, daty rozpoczęcia i wykonania, adresu i nazwy odbiorcy (inwestora) oraz jego opinii potwierdzającej należyte wykonanie roboty budowlanej. 5/ wykaz osób, które będą wykonywać roboty budowlane, z podaniem ich kwalifikacji, lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych robót oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dodatkowo należy wskazać dane personalne kierownika robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w części I i/lub w branży budowlane w części II oraz dołączyć do wykazu kserokopię ich uprawnień w odpowiedniej branży oraz kserokopię zaświadczenia o ich przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Wykaz osób należy sporządzić na formularzu stanowiącym załącznik do specyfikacji. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. 6/ oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, zgodnie z załącznikiem do specyfikacji,
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.ar.lublin.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Cena formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych), którą to kwotę należy wpłacić w Sekcji ds. Zamówień Publicznych Akademii Rolniczej w Lublinie ul. Akademicka 13, czynnej w godz. 8,00-14,00 lub na konto Zamawiającego, nr konta 06103011910000000056642201 Citi Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddział w Lublinie Jeśli Wykonawca pobiera s.i.w.z. ze strony internetowej Zamawiającego otrzymuje ją bezpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2007, godzina 11:00, Akademia Rolnicza w Lublinie, Sala Kolegialna ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.06.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: roboty remontowo-budowlane. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku dydaktyczno-naukowym przy ul. Skromnej 8 w Lublinie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku dydaktyczno-naukowym przy ul. Skromnej 8 w Lublinie, zgodnie z załącznikiem do siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: wymiana naświetli aluminiowych stałych na okna aluminiowe rozwierno-uchylne. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest wymiana naświetli aluminiowych stałych na okna aluminiowe rozwierno-uchylne w budynku dydaktyczno-naukowym przy ul. Skromnej 8 w Lublinie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.20. 3) Wielkość lub zakres: Wymiana naświetli aluminiowych stałych na okna aluminiowe rozwierno-uchylne w budynku dydaktyczno-naukowym przy ul. Skromnej 8 w Lublinie, zgodnie z załącznikiem do siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.09.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa pożywki do konserwacji rogówki
- "Dostawa dimetylosulfotlenku (DMSO) na potrzeby Banku Tkanek i Komórek."
- Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług zaufania polegających na dostawie certyfikatów kwalifikowanych
- Dostawa odczynników chemicznych i akcesoriów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- usługa stałej, codziennej, całodobowej, bezpośredniej, jednoosobowej ochrony fizycznej budynku administracyjnego, posesji i garażu MUP w Lublinie, świadczona przez okres 24 miesięcy
- Dostawa specjalistycznego oprogramowania statystycznego na potrzeby projektu ZSU
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Radziechowy-Wieprz
- Budowa przedszkola z oddziałem żłobkowym w m. Rzeczyca
- ROZBUDOWA I MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW KOMUNALNYCH W MIEJSCOWOŚCI STANY, GMINA BOJANÓW
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Żyznowie
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.