eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzeprowadzenie badań ilościowych i jakościowych w ramach realizacji projektu pt. "Funkcjonowanie placówek wsparcia dziennego z regionu łódzkiego. Bariery i potrzeby".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-10

Ogłoszenie nr 320524 - 2016 z dnia 2016-10-10 r.

Łódź: Przeprowadzenie badań ilościowych i jakościowych w ramach realizacji projektu pt. "Funkcjonowanie placówek wsparcia dziennego z regionu łódzkiego. Bariery i potrzeby".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie Program Regionalny, Europjski Fundusz Społeczny, Regionalne cntrum Polityki Społecznej Łodzi, promuje łódzkie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 304769 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, krajowy numer identyfikacyjny 00028853800000, ul. ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus  8, 91348   Łódź, państwo , woj. łódzkie, tel. 42 6314 872; 871, faks 42 6314573, e-mail
Adres strony internetowej (URL): ww.imp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badaczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przeprowadzenie badań ilościowych i jakościowych w ramach realizacji projektu pt. "Funkcjonowanie placówek wsparcia dziennego z regionu łódzkiego. Bariery i potrzeby".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AZAPUZA/54/16/PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu fazy terenowej oraz przygotowaniu i przekazaniu baz zgromadzonych danych empirycznych (plik danych ilościowych w formacie Excel, nagrania i transkrypcje wywiadów w formie elektronicznej ) z badań naukowych stanowiących element realizacji projektu pt. "Funkcjonowanie placówek wsparcia dziennego z regionu łódzkiego. Bariery i potrzeby". Celem badania jest dokonanie wszechstronnej oceny warunków funkcjonowania, potrzeb, barier i możliwości rozwoju placówek wsparcia dziennego, w kontekście potrzeb dzieci i młodzieży korzystających z ich oferty oraz ich rodziców bądź opiekunów prawnych. Usługa ta obejmuje: 1.Badanie ilościowe (PAPI) Jego realizacja polegać będzie na przeprowadzeniu wywiadów kwestionariuszowych z jednym przedstawicielem każdej aktualnie funkcjonującej na terenie województwa łódzkiego placówki wsparcia dziennego (próba wyczerpująca), który zajmuje się organizacją jej pracy. W celu identyfikacji tych placówek oferent wystąpi do RCPS w Łodzi. Aktualność listy zweryfikuje poprzez kontakt bezpośredni z placówkami. Polegać on ma na przesłaniu im listu z podstawowymi informacjami o badaniu i prośbą o wzięcie w nim udziału oraz wskazanie osoby pełniącej rolę respondenta. W przypadku opóźnienia odpowiedzi lub braku zgody placówki będą monitowane ponownie. Dokumentacja kontaktów oraz odmów (z którymi należy się liczyć, gdyż organizacje nie mają obowiązku poddania się badaniu) zostanie przygotowana w oparciu o specjalnie zaprojektowane formularze, dostarczone przez Zamawiającego. Informacje na temat odmów i innych przypadków uniemożliwiających realizację badania przekazywana będą na bieżąco Zamawiającemu. Wstępne rozeznanie pozwala założyć, iż w woj. łódzkim funkcjonuje ok. 123 placówek wsparcia dziennego. Wielkość próby powinna odpowiadać liczbie placówek, w których będzie możliwe przeprowadzenie całej procedury badawczej. Wymagane jest, by Oferent dołożył wszelkich starań by indywidualne wywiady odbyły się bezpośrednio, ale w uzasadnionych przypadkach, gdy nie będzie innych możliwości organizacyjnych, dopuszcza się wywiady telefoniczne (przy zachowaniu tych samych standardów procedury i dokumentacji). Badanie zostanie przeprowadzone w celu pozyskania informacji, obejmujących: a. status prawno-organizacyjny b. zasoby (organizacyjne, infrastrukturalne, kadrowe) c. źródła finansowania d. dostępną ofertę (dane zrelatywizowane do typu placówki wsparcia dziennego) e. informacje ilościowe nt. statusu społecznego oraz cech społeczno-demograficznych dzieci i młodzieży korzystających z placówek wsparcia dziennego, w tym rozpowszechnienia wybranych typów specjalnych potrzeb edukacyjnych f. realizację wspierania kompetencji kluczowych rekomendowanych przez w IZ RPO Szacowany czas trwania jednego wywiadu to 1 godz. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zweryfikowaną (wyczyszczoną) bazę zebranych danych w formacie Excel, ustalając wcześniej z zamawiającym sposób kodowania. 2. Badania jakościowe a) pogłębione wywiady indywidualne z listą poszukiwanych informacji z pracownikami placówek wsparcia dziennego Wywiady zostaną przeprowadzone z dwiema osobami z wyczerpującej próby placówek wsparcia dziennego, funkcjonujących na terenie województwa łódzkiego. Obowiązki służbowe jednej z nich mają polegać na bezpośredniej pracy z podopiecznymi placówki, a druga ma być odpowiedzialna za kwestie formalno-organizacyjne placówki. Wywiad z pierwszym typem respondentów będzie bardziej rozbudowany niż z drugim. Tych osób będzie w sumie około 250 (jest to ilość szacowana na podstawie domniemanej liczby placówek) Powinny zostać one dobrane w taki sposób, by dysponowały szeroką wiedzą z zakresu badanej problematyki. Ponadto jeśli idzie o respondentów zajmujących się organizacja pracy placówki, to powinny to być te same osoby, które biorą udział w wywiadzie kwestionariuszowym. Wykonawca dołoży wszelkich starań by indywidualne wywiady odbyły się bezpośrednio, ale w uzasadnionych przypadkach, gdy nie będzie innych możliwości organizacyjnych, dopuszcza się wywiady telefoniczne (przy zachowaniu tych samych standardów procedury i dokumentacji). Przygotowany zostanie przez Zamawiającego specjalny formularz rejestrujący kontakty z placówkami i ewentualne odmowy udziału. Informacje na temat odmów i innych przypadków uniemożliwiających realizację badania przekazywane będą na bieżąco Zamawiającemu. W badaniu pogłębione zostaną następujące zagadnienia: a. dostępna oferta programowa placówek wsparcia dziennego (aspekt jakościowy, w tym opis działań ocenianych przez placówki jako najbardziej efektywne) b. bariery i potrzeby w funkcjonowaniu placówek wsparcia dziennego c. wpływ działań placówek na sytuację życiową i funkcjonowanie dzieci i młodzieży korzystających z oferty placówek wsparcia dziennego oraz ich rodziców bądź opiekunów prawnych (w ocenie profesjonalistów) d. współpraca placówek wsparcia dziennego ze środowiskiem lokalnym, uzupełniona o aspekt współpracy regionalnej i ponadregionalnej e. potrzeby szkoleniowe profesjonalistów merytorycznych placówki Szacowany czas wywiadu to 45 min. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu nagrania z wszystkich przeprowadzonych wywiadów oraz ich transkrypcję. Ponadto transkrypcję w formie zapisu wszystkich odpowiedzi respondentów na każde kolejne pytanie wywiadu (np. na arkuszu Excel) b) pogłębione wywiady indywidualne z listą poszukiwanych informacji z dziećmi i młodzieżą, korzystającymi z oferty placówek wsparcia dziennego oraz ich rodzicami bądź opiekunami prawnymi Mają być one przeprowadzone z 50. podopiecznymi placówek i 30. rodzicami/opiekunami prawnymi podopiecznych. Powinni być oni dobrani z min. 20 placówek ulokowanych w różnych częściach województwa. Jeśli idzie o dzieci, to respondentami mogą być jedynie te mające co najmniej 10 lat. W miarę możliwości, do badanej populacji powinni być włączani szczególnie starsi podopieczni placówek (czyli młodzież), którzy na etapie przedwstępnej analizy wydają się być niedoreprezentowaną ilościowo grupą podopiecznych tych placówek. W przypadku rodziców/opiekunów prawnych, należy dobrać takich, którzy wypełniają te role w odniesieniu do dzieci poniżej 10 roku życia. Badanie przeprowadzone wśród dzieci i młodzieży korzystających z oferty placówek wsparcia dziennego oraz ich rodziców bądź opiekunów prawnych będzie skupione przede wszystkim na pogłębieniu kontekstowych informacji na temat ich statusu społecznego/położenia społecznego, w tym cech społeczno-demograficznych (wstępnie rozpoznanych na podstawie informacji od pracowników placówek) oraz ocenie dostępnej oferty placówek wsparcia dziennego, jej jakości oraz dopasowaniu do obiektywnie zdiagnozowanych potrzeb. Szacowany czas wywiadu to 45 min. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu nagrania z wszystkich przeprowadzonych wywiadów oraz ich transkrypcję. Ponadto transkrypcję w formie zapisu wszystkich odpowiedzi respondentów na każde kolejne pytanie wywiadu (np. na arkuszu Excel) c) przeprowadzenie działania polegającego na napisaniu mini- wypracowań przez podopiecznych placówek wsparcia dziennego Powinna zostać zaaranżowana sytuacja w minimum 5 placówkach z terenu województwa łódzkiego, w ramach której losowo dobrane dzieci powyżej 10 lat (N=20) powinny krótko opisać jakie znaczenie ma dla nich uczestnictwo w zajęciach placówki, z której usług korzystają. Oryginały tych mini-wypracowań powinny być na bieżąco dostarczane do zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79315000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT56910.57
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 77865.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 77865.15
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 142.311
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.