Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-26
Gdańsk: Utrzymanie w sprawności i bieżąca konserwacja oraz awaryjne naprawy sygnalizacji świetlnych w ciągach dróg wojewódzkich w podziale na 8 części.
Numer ogłoszenia: 320568 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku , ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 3202025, faks 058 3202025.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w sprawności i bieżąca konserwacja oraz awaryjne naprawy sygnalizacji świetlnych w ciągach dróg wojewódzkich w podziale na 8 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie w sprawności i bieżąca konserwacja oraz awaryjne naprawy sygnalizacji świetlnych w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, w podziale na następujące części: Część I- Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie Część II- Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach Część III- Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Część IV- Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach Część V- Rejon Dróg Wojewódzkich Lęborku Część VI- Rejon Dróg Wojewódzkich Pucku Część VII- Rejon Dróg Wojewódzkich Starogardzie Gd. Część VIII- Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: 01.01.2016 r. - 31.12.2016 r. (dotyczy każdej części).
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości: - 20% wartości zamówienia podstawowego: Część II: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach, Część III: Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, Część IV: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach, Część V: Rejon Dróg Wojewódzkich w Pucku; - 50 % wartości zamówienia podstawowego: Część I- Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie; Część VI- Rejon Dróg Wojewódzkich w Lęborku, Część VII- Rejon Dróg Wojewódzkich Starogardzie Gd., Część VIII: Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Bytowie- 700,00 zł (słownie zł: siedemset 00/100), Część 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Chojnicach-900,00 zł (słownie zł: dziewięćset 00/100), Część 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku- 1300,00 zł (słownie zł: tysiąc trzysta 00/100), Część 4 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach - 1100,00 zł (słownie zł: tysiąc sto 00/100), Część 5 - Rejon Dróg Wojewódzkich Lęborku- 550,00 zł (słownie zł: pięćset pięćdziesiąt 00/100), Część 6 - Rejon Dróg Wojewódzkich Pucku - 1100,00 zł (słownie zł: tysiąc sto 00/100), Część 7 - Rejon Dróg Wojewódzkich Starogardzie Gd.- 800,00 zł (słownie zł: osiemset 00/100), Część 8 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Sztumie- 600,00 zł (słownie zł: sześćset 00/100.)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał oraz wykonuje co najmniej 2 zamówienia polegające na: konserwacji lub bieżącej obsłudze technicznej minimum 4 (czterech) sygnalizacji świetlnych* każde, przez minimum 6 miesięcy. Wykonawca winien wykazać posiadanie powyższego doświadczenia niezależnie od ilości części, na które składa ofertę. *Pod pojęciem sygnalizacji świetlnych należy rozumieć zestaw urządzeń służących do sterowania ruchem drogowym na: - skrzyżowaniu dróg publicznych lub - przejściu dla pieszych w ciągu drogi publicznej, zlokalizowanym poza obszarem skrzyżowania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie w celu realizacji zamówienia narzędziami i urządzeniami wymienionymi poniżej: A Sprzęt: 1. Podnośnik samochodowy koszowy 1-na 3 części; 2-na 6 części; 3-powyżej 6 części. B Środki transportu: 1. Samochód serwisowy- dostawczy 1 - na maksymalnie 2 części
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w trakcie realizacji zamówienia dysponować będzie osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej: Wykonawca musi wykazać, że w trakcie realizacji zamówienia dysponować będzie osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami zawodowymi określonymi poniżej: 1. Osoba nadzorująca (kierownik, majster, brygadzista) Pełnienie funkcji kierownika budowy/ robót lub inspektora nadzoru na minimum 2 zadaniach polegających na budowie, przebudowie lub remoncie sygnalizacji świetlnej*; Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub równoważne, Świadectwo kwalifikacyjne SEP-D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrotechnicznych na stanowisku DOZORU. 1 osoba nadzorująca - na 3 części; 2 osoby nadzorujące - na 6 części; 3 osoby nadzorujące - na powyżej 6 części. 2. Serwisant/konserwator Pełnienie funkcji serwisanta/ konserwatora na co najmniej 2 zadaniach polegających na konserwacji lub bieżącej obsłudze technicznej lub naprawie sygnalizacji świetlnych*; Świadectwo kwalifikacyjne SEP-E, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrotechnicznych na stanowisku EKSPLOATACJI Ilość serwisantów równa jest ilości części na które Wykonawca składa ofertę *Pod pojęciem sygnalizacji świetlnych należy rozumieć zestaw urządzeń służących do sterowania ruchem drogowym na: - skrzyżowaniu dróg publicznych lub - przejściu dla pieszych w ciągu drogi publicznej, zlokalizowanym poza obszarem skrzyżowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Do pkt III.4.1 odnośnik 3 dodaje się treść: w wykazie powinny być wskazane usługi potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt III.3.2) Wiedza i doświadczenie. 1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków opisanych w pkt III.3.2), III 3.3) i III 3.4) niniejszego ogłoszenia polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów: a) pisemnego zobowiązania tych podmiotów (lub innych dokumentów z których zobowiązanie będzie wynikać), do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, b) dokumentów dotyczących w szczególności zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów tych podmiotów, sposobu wykorzystania przez Wykonawcę zasobów tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z tymi podmiotami, zakresu i okresu udziału tych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia. Powołanie się przez Wykonawcę na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu dopuszczalne jest wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia co najmniej w zakresie wykonania robot budowlanych jakimi potwierdził spełnienie opisanego w pkt III.3.2 warunku. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 5 Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą - o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 7. Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas reakcji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwgdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pokój 03.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: 57/2015/PN/WUD.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników do aktywacji bazofilów metodą cytometrii przepływowej oraz odczynników do testów DHR metodą cytometrii przepływowej dla UCK
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa oświetlenia ulic w różnych dzielnicach Miasta Gdańska w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" EDYCJA 2025 Etap I.
- Remont nawierzchni i konstrukcji oraz remont instalacji elektrycznej mola w Gdańsku Brzeźnie
- Dostawa pokarmów granulowanych do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
- Dostawy mikrokuwet, krwi kontrolnej, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów do pomiaru poziomu hemoglobiny posiadanych przez Zamawiającego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych i aktywnych znaków drogowych na drogach wojewódzkich województwa świętokrzyskiego w 2025 r.
- Usługi oznakowania pionowego - Ustka 2025 rok
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.