Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-11
Warszawa: Usługa polegająca na wydrukowaniu 2 tytułów książek z planu wydawniczego Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina
Numer ogłoszenia: 320579 - 2010; data zamieszczenia: 11.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina , ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 16 100, faks 22 44 16 112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.nifc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na wydrukowaniu 2 tytułów książek z planu wydawniczego Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na wydrukowaniu 2 książek według opisu zamieszczonego w szczegółowej specyfikacji technicznej - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej w skrócie: SIWZ). Książki, stanowiące przedmiot zamówienia, będą po wyprodukowaniu opakowane do transportu w sposób określony w załączniku Nr 1 do SIWZ i dostarczone do wskazanych przez Zamawiającego magazynów i miejsc dystrybucyjnych. Nakład, specyfikacja techniczna i inne niezbędne do wykonania produkcji dane opisane są w załączniku Nr 1 do SIWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający zleca wydrukowanie oraz dostawę następujących tytułów: 1) >Żelazowa Wola. Dzieje Domu Chopina< (autor: Mariola Wojtkiewicz), nakład 2.200 egz.; 2) >Chopin. Cztery ballady< (autor: Jim Samson), nakład 2.000 egz. Każdy tytuł stanowi odrębną część zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, maksymalnie do 50 % wartości zamówienia podstawowego - większa ilość egzemplarzy wydawanego tytułu, przy założeniu, że wartość oferty będzie niższa od wielkości środków, które Zamawiający zamierzył przeznaczyć na zrealizowanie zamówienia, a także wówczas, jeśli będą zapewnione dodatkowe środki.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 71.35.41.00-5, 79.82.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda przedłożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Doświadczenie i wiedzę w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia posiadają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali/wykonują minimum dwa zamówienia (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia dla niniejszego zamówienia) o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł każde z nich. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą wykazu usług (zgodnie z wzorem określonym w załaczniku Nr 4 do SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeśli jest to podmiot realizujący zamówienie inny niż składający ofertę - w związku z art. 26 ust 2 pkt b ustawy Prawo zamówień publicznych - należy podać dane tego podmiotu realizującego, pełne dane teleadresowe podmiotu zlecającego wykonanie wykazywanego zamówienia, z podaniem okresu/dat realizacji wykazywanego zamówienia, ich wartości, przedmiotu zamówienia, potwierdzonych załączonymi do wykazu usług dokumentami stwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a. Oferta na podstawie Formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ b. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku podmioty występujące wspólnie o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz-lub do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo, w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza kopii, przedstawiają zamawiającemu wraz z ofertą. Wykonawcy ci, występujący wspólnie, będą musieli przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia mieć uregulowany stan prawny w postaci umowy zawartej pomiędzy nimi, ustalającej zasady ich współpracy, przewidującej ich współdziałanie, sposób odpowiedzialności wraz z jej zakresem, pełnomocnictwa. Umowa taka może być zawarta już na etapie składania ofert i przedłożona zamawiającemu. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilka podmiotów konieczne jest przedłożenie przez każdy z tych podmiotów oddzielnie dokumentów, o których mowa w punkcie 9.1.a, b, c, e, aby potwierdzić, iż nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pozostałe dokumenty podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia składą wspólnie w taki sposób, aby potwierdzić, iż łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w ramach niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli konieczność dokonania takich zmian będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i interesu publicznego realizowanego w ramach postępowania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chopin.nifc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie, ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, Zespół Zamówień Publicznych, piętro V, pokój 5.7..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie, Zespół Zamówień Publicznych, ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, piętro V, pokój 5.7..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa druku książki ŻELAZOWA WOLA. DZIEJE DOMU CHOPINA, autor: Mariola Wojtkiewicz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na wydrukowaniu książki w nakładzie 2.200 egz, objętości 240 stron, według opisu zamieszczonego w szczegółowej specyfikacji technicznej - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Książka, stanowiąca przedmiot zamówienia, będzie po wyprodukowaniu opakowana do transportu w sposób określony w załączniku Nr 1 do SIWZ i dostarczona do wskazanych przez Zamawiającego magazynów i miejsc dystrybucyjnych. Specyfikacja techniczna i inne niezbędne do wykonania produkcji dane opisane są w załączniku Nr 1 do SIWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 71.35.41.00-5, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa druku książki CHOPIN. CZTERY BALLADY, autor: Jim Samson.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na wydrukowaniu książki w nakładzie 2.000 egz, objętości 168 stron, według opisu zamieszczonego w szczegółowej specyfikacji technicznej - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Książka, stanowiąca przedmiot zamówienia, będzie po wyprodukowaniu opakowana do transportu w sposób określony w załączniku Nr 1 do SIWZ i dostarczona do wskazanych przez Zamawiającego magazynów i miejsc dystrybucyjnych. Specyfikacja techniczna i inne niezbędne do wykonania produkcji dane opisane są w załączniku Nr 1 do SIWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.20.00-2, 71.35.41.00-5, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa 2 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dzierżawa urządzeń drukujących w systemie druku podążającego
- Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
więcej: Usługi odwzorowania cyfrowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.