eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDOSTAWA SYSTEMU LOKALIZACJI I MONITORINGU POJAZDÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG NA TERENIE MIASTA OLSZTYNA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-08

Olsztyn: DOSTAWA SYSTEMU LOKALIZACJI I MONITORINGU POJAZDÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG NA TERENIE MIASTA OLSZTYNA
Numer ogłoszenia: 320636 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie , ul. Knosały 3/5B, 10-015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 537 22 00, faks 89 537 22 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SYSTEMU LOKALIZACJI I MONITORINGU POJAZDÓW BIORĄCYCH UDZIAŁ W ZIMOWYM UTRZYMANIU DRÓG NA TERENIE MIASTA OLSZTYNA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opartego na technologii GPS systemu lokalizacji i monitorowania pojazdów biorących udział w zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta Olsztyna. 1) W skład systemu lokalizacji i monitorowania pojazdów wchodzi: a) jedno stanowisko typu klient, umożliwiające monitorowanie pojazdów na bieżąco oraz analizę i archiwizowanie zarejestrowanych danych, poprzez zainstalowane w pojazdach urządzenia GPS oraz czujniki posypu (piaskiem, solą drogową, mieszanką materiałów - bez podziału na rodzaj materiału) i płużenia (odśnieżania), b) 25 sztuk urządzeń GPS, c) 12 sztuk czujników posypu, d) 24 sztuki czujników płużenia. 2) Urządzenia GPS oraz czujniki posypu i płużenia zamontować należy w 25 pojazdach, w sposób niezależny od instalacji samochodów. 3) System lokalizacji i monitorowania pojazdów musi działać w konfiguracji klient - serwer oraz monitorować pojazdy na bieżąco poprzez aplikację www oraz dedykowany program. 4) Aplikacja zainstalowana na komputerze dostarczonym przez Wykonawcę musi umożliwiać archiwizowanie danych oraz korzystanie z tych danych również po wygaśnięciu umowy (trasy, zestawienia tabelaryczne), co oznacza, że dane z urządzeń GPS oraz z zamontowanych na pojazdach czujników posypu i płużenia przesyłane są na serwer Wykonawcy, z zasobów którego Zamawiający, poprzez dedykowany program (lub aplikację www) korzysta zgodnie, co do potrzeb w zakresie prowadzenia akcji zimowego utrzymania na terenie miasta Olsztyna. 5) W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zrealizuje również dostawę i montaż przemysłowych kamer stacjonarnych, bezprzewodowych, zamontowanych na budynku magazynu materiałów (2 sztuki) oraz rejestratora obrazu (1 sztuka). 6) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje następujące etapy: a) Etap I (a) dostawa komputera, (b) dostawa tableta, (c) dostawa i montaż kamer przemysłowych z rejestratorem, (d) konfiguracja wszystkich komputerów umożliwiających dostęp do Systemu. b) Etap II montaż w sposób niezależny od instalacji pojazdu (wykorzystane zostanie jedynie zasilanie pojazdu) w firmie świadczącej usługi zimowego utrzymania dróg kompletnych urządzeń GPS w 25 samochodach, wraz z czujnikami, zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego, tj. montaż: - urządzeń GPS - 25 sztuk, - czujników posypu - 12 sztuk, - czujników płużenia - 24 sztuk c) Etap III: (a) dzierżawa kompletnych urządzeń GPS, (b) dzierżawa czujników opuszczenia pługa, (c) dzierżawa czujników posypu, (d) demontaż urządzeń po każdym zakończonym sezonie zimowym oraz ponowny montaż przed rozpoczęciem kolejnego sezonu objętego umową..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.21.00 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 51.24.00.00 - Usługi instalowania urządzeń nawigacyjnych 48.78.00.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium wysokości 1 700,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiadał doświadczenie w zakresie wykonania co najmniej jednego zadania o wartości min. 50.000 zł (brutto), polegającego na wdrożeniu i utrzymaniu systemu monitorowania pojazdów służących do zimowego utrzymania jezdni poprzez zainstalowanie w pojazdach urządzenia GPS oraz czujniki posypu i płużenia. System musi działać w konfiguracji klient - serwer oraz monitorować pojazdy na bieżąco przez aplikację WWW oraz dedykowany program.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz cenowy zgodnie z załacznikiem nr 9 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z § 12 wzoru umowy, będącej załącznikiem nr 7 do siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.zdzit.olsztyn.eu/dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie ul. Szrajbera 9/10 , pok. 209, 10-007 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie ul. Knosały 3/5B, pok. 3 10-015 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.