Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-29
Lublin: Zamówienie uzupełniające do zadania podstawowego Remont nawierzchni w ramach programu REMONTY DRÓG w ciągu drogi Nr 19 Konopnica - Kraśnik od km 319+423 do km 350+265
Numer ogłoszenia: 320640 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467 , strona internetowa www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania podstawowego Remont nawierzchni w ramach programu REMONTY DRÓG w ciągu drogi Nr 19 Konopnica - Kraśnik od km 319+423 do km 350+265.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do zadania podstawowego Remont nawierzchni w ramach programu REMONTY DRÓG w ciągu drogi Nr 19 Konopnica - Kraśnik od km 319+423 do km 350+265 w odcinkach:od km 320+770 do km 320+820, od km 323+470 do km 323+500, od km 323+990 do km 324+000, od km 326+040 do km 326+100; od km 326+400 do km 326+500, od km 329+070 do km 329+364, od km 329+364 do km 329+514, od km 329+515 do km 329+800..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły 3 lata umowa została zawarta w dniu 03.07.2012r. Zamówienie uzupełniające zamierza się udzielić wykonawcy zamówienia podstawowego tj. firmie: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp.z.o.o. ul. Ćmielowska 4 27 -500 Opatów. Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego i uzupełniającego to 5 705 337,55 zł netto w tym wartość przewidywanego zamówienia uzupełniającego, to kwota 1 901 779,18 zł netto. Wartość robót uzupełniających przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia uzupełniającego wynikająca z kosztorysu inwestorskiego zamówienia uzupełniającego wynosi 740 607,16 zł netto. Do 28.08.2012 nie udzielano zamówień uzupełniających. Wobec tego kwota robót uzupełniających nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego tj. kwoty przewidzianej na zamówienie uzupełniające w zamówieniu podstawowym. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót co zamówienie podstawowe( te same kody CPV i SST) i dotyczą tego samego obiektu tj. drogi krajowej nr 19 na odc. Konopnica - Kraśnik. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wobec tego zostały wyczerpane wszystkie przesłanki dla zamówień uzupełniających określone w art.67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i wniosek o udzielenie zamówienia jest zasadny.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp.z.o.o., ul. Ćmielowska 4, 27-500 Opatów, kraj/woj. świętokrzyskie.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.