eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekBudowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa nr dz 187/4 ETAP II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Turek: Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa nr dz 187/4 ETAP II
Numer ogłoszenia: 320650 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 261816 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku, ul. 3 Maja 8, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 280 21 50, faks 0-63 280 21 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa nr dz 187/4 ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi jedno zadanie i obejmuje budowę budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej i Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. Działkowa nr dz 187/4 ETAP II ( o pow. działki 2.10,64 ha położonej w Turku przy ul Konińskiej )stanowiącej część zespołu dworsko - parkowego wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 20.08.1991r. pod numerem rejestru A - 461/202. W szczególności zakres zamówienia przewiduje wykonanie : 1. ścian zewnętrznych i wewnętrznych, 2. stropu nad piętrem wraz z wieńcami, 3. belek i podciągów, 4. słupów od poziomu piętra, 5. schodów wewnętrznych - od poziomu piętra, 6. elementów konstrukcyjno żelbetowych - beton B-20, 7. kanału naprawczego w części B, 8. dachu - konstrukcji i pokrycia, 9. masztu antenowego na wieży w części A, 10. ogrodzenia. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać zadania nie ujęte w załączonym przedmiarze robót, a w szczególności polegające na : 1. uzyskaniu wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót; 2. zorganizowaniu we własnym zakresie placu budowy ( zapewnieniu energii elektrycznej, wody i innych niezbędnych mediów, dróg dojazdowych) oraz ponoszeniu kosztów z tego tytułu; 3. doprowadzeniu do stanu pierwotnego terenu przylegającego do budowy tj. usunięcie gruzu i zanieczyszczeń po prowadzonych robotach, naprawa szkód wynikłych w wyniku realizowanych robót (wypłata ewentualnych odszkodowań); 4. zabezpieczeniu wymaganym przepisami BHP; 5. zabezpieczeniu terenu budowy; 6. zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonaniu 2 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, złożonej do formatu A4 + kopii szkicu; 7. przygotowaniu odbioru wykonanych robót w tym opracowaniu księgi obmiarów wykonanych robót ; 8. wykonaniu niezbędnych badań i prób; 9. zapewnieniu nadzoru archeologicznego; 10. wykonaniu dokumentacji powykonawczej - po 2 egz.: 11. zapewnieniu odpowiedniego składowiska gruzu lub śmieci na wysypisku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiają następujące opracowania: projekt architektoniczno-budowlany ( Załącznik nr 3 do SIWZ ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 4 do SIWZ ) oraz przedmiar robót ( załącznik nr 5 do SIWZ )...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 943253.68 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum JEDYNKA - MAXISTAR z siedzibą w Poznaniu, ul. Wyspiańskiego 10, 60 - 479 Poznań, ul. Wyspiańskiego 10 Poznań, 60-479 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 943253.68
  • Oferta z najniższą ceną: 943253.68 oferta z najwyższą ceną: 1625208.07
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.