Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-29
Siedlce: Dostawa 2 szt. mieszadeł magnetycznych w ramach Projektu Potencjalny antybiotyk oraz metoda pozyskiwania nowych związków przeciwbakteryjnych (POIG 01.03.01-14-136/09-04), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 320676 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 szt. mieszadeł magnetycznych w ramach Projektu Potencjalny antybiotyk oraz metoda pozyskiwania nowych związków przeciwbakteryjnych (POIG 01.03.01-14-136/09-04), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. mieszadeł magnetycznych w ramach Projektu Potencjalny antybiotyk oraz metoda pozyskiwania nowych związków przeciwbakteryjnych (POIG 01.03.01-14-136/09-04), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w załączniku A do SIWZ. 2.Zamawiający informuje, iż wykonanie przedmiotu zamówienia będzie realizowane w ramach projektu Potencjalny antybiotyk oraz metoda pozyskiwania nowych związków przeciwbakteryjnych (POIG 01.03.01-14-136/09-04),), współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu rozwoju Regionalnego (PO Innowacyjna Gospodarka) ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.65.00 - Mieszadła mechaniczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w wyniku niniejszego postępowania. Zmiana umowy jest dopuszczalna z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, leżących w szczególności po stronie dostawcy/producenta urządzenia, objętego przedmiotem umowy, dopuszczalna jest zmiana modelu urządzenia w stosunku do modelu zaoferowanego, pod warunkiem, iż urządzenie dostarczone w wyniku zmiany umowy posiadać będzie parametry techniczne równe lub lepsze od wymaganych w niniejszej specyfikacji. Zmiana umowy nie może skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Przyrodniczo - Humanistyczny w Siedlcach
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
ul. Konarskiego 2
08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczo - Humanistyczny w Siedlcach Sekretariat Ogólny ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż wykonanie przedmiotu zamówienia będzie realizowane w ramach projektu Potencjalny antybiotyk oraz metoda pozyskiwania nowych związków przeciwbakteryjnych (POIG 01.03.01-14-136/09-04) współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu rozwoju Regionalnego (PO Innowacyjna Gospodarka) ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach.
- Dostawa narożnika dla Osiedla Studenckiego.
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gruntowych będących w administracji Gminy Siedlce w roku 2025
- Wymiana 4 lamp dwuczaszowych na Bloku Operacyjnym
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.