To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-02
Siemianowice Śląskie: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz serwis urządzeń kopiujących Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich w roku 2009
Numer ogłoszenia: 32073 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257072 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz serwis urządzeń kopiujących Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich w roku 2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy, bębnów, taśm, nośników informacji) oraz serwis urządzeń kopiujących Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich. 2. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, do których produkcji użyto 100 % materiałów nowych, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, nierefabrykowane. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz itp.) muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów. 3. Serwis urządzeń kopiujących dla producentów Toshiba i Sharp musi być wykonywany przez autoryzowaną jednostkę usługową. 4. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia skorzystał z dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych i wskazał na znak towarowy materiałów eksploatacyjnych z uwagi na specyfikę przedmiotu oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych Zamawiający wskazuje tym samym parametry techniczne i jakościowe wymaganych materiałów. 5. Zamawiający przedstawił minimalne parametry materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Zamawiający podał zalecane przez producenta typy produktów do posiadanych urządzeń. Wykonawca w swojej ofercie może zaoferować ceny tych konkretnych produktów lub innych, ale muszą one być równoważne jakościowo, czyli nie gorsze od wskazanych przez Zamawiającego w SIWZ. 6. Przez równoważne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/toneru, wydajność i jakość wydruku/kserokopii) w stosunku do typu zamawianego produktu oryginalnego, fabrycznie nowego, nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Materiały równoważne muszą działać analogicznie jak materiały oryginalne producenta urządzeń, jak również ich zastosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzenia, do którego dany materiał został użyty. Wykonawca oferując produkty równoważne oświadcza, że zaproponowane materiały spełniają te wymagania. 7. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą pochodzić z bieżącej produkcji i muszą być umieszczone w oryginalnych opakowaniach fabrycznych, z etykietami w języku polskim, muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, termin ważności i listę kompatybilności. Dostarczone materiały muszą posiadać co najmniej 12 miesięczny okres przydatności do użytku, licząc od dnia dostawy. 8. Podane w Dodatkach nr 3 i 4 do SIWZ ilości materiałów eksploatacyjnych oraz roboczogodzin mają charakter szacunkowy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zapotrzebowania wykazanych w Dodatkach nr 3 i 4 do SIWZ materiałów eksploatacyjnych oraz roboczogodzin. 10. Dostawy odbywać się będą częściami, zgodnie z zamówieniem złożonym faksem przez Zamawiającego. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo sprecyzuje, które z materiałów i w jakiej ilości należy dostarczyć w ramach danej dostawy częściowej. Termin dostawy częściowej nie może przekroczyć 3 dni, licząc od daty przesłania zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać opisany przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II 10. 12. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: a) Część pierwsza zamówienia - Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz serwis urządzeń kopiujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku nr 3 do SIWZ, Serwis urządzeń kopiujących będzie polegał na: - naprawie i usunięciu wszelkich usterek w pracy urządzeń kopiujących, - konserwacji urządzeń kopiujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 3 oraz umowie - usunięcia wszelkich usterek lub awarii, w pracy urządzeń biurowych w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia, Wymaga się aby: - ze względu na warunki gwarancji, serwis urządzeń kopiujących Toshiba, Sharp wykazanych w Dodatku nr 3 do SIWZ był wykonywany przez autoryzowaną jednostkę usługową - Wykonawca udzielił 6-ciu miesięcy gwarancji na wykonane usługi w zakresie serwisu urządzeń kopiujących wykazanych w Dodatku nr 3 do SIWZ - Wykonawca udzielił 12 miesięcy gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne i części zamienne wymienione w Dodatku nr 3 do SIWZ b) Część druga zamówienia - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i faksów zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 4, Wymaga się aby: - Wykonawca udzielił 12 miesięcy gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne i części zamienne wymienione w Dodatku nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 100348.71 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz serwis urządzeń kopiujących zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku nr 3 do SIWZ
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KIZ" CHRAPKIEWICZ KINGA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "KIZ" CHRAPKIEWICZ KINGA
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe VECTOR Sp. z o.o., ul. Krasińskiego 24, 40-019 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 48679.00
- Oferta z najniższą ceną: 48679.00 oferta z najwyższą ceną: 48679.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i faksów zgodnie ze specyfikacją zamówienia określoną w Dodatku do SIWZ nr 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PW Multikom Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 51669.71
- Oferta z najniższą ceną: 51669.71 oferta z najwyższą ceną: 104714.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Zakup licencji oprogramowania biurowego
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, ksero i faksów dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących.
- sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.