Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-16
Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego do Punktów Informacyjnych o Funduszach Europejskich w Województwie Lubelskim [OP.IV.WW.3331/100/09]
Numer ogłoszenia: 320746 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4416635, faks 081 4416635.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do Punktów Informacyjnych o Funduszach Europejskich w Województwie Lubelskim [OP.IV.WW.3331/100/09].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla bieżących potrzeb funkcjonowania Oddziału Funduszy Europejskich Departamentu Strategii i Rozwoju Regionalnego UMWL pełniącego funkcję Głównego Punktu Informacyjnego oraz Lokalnego Punktów Informacyjnego mieszczących się w Chełmie, Zamościu, Białej Podlaskiej w ramach projektu Sieć Punktów Informacyjnych o Funduszach Europejskich w Województwie Lubelskim na 2009 r. Szczegółowy sposób dostawy sprzętu, serwis i warunki gwarancji podany jest na załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedstawia: a) oświadczenie w trybie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy -załącznik nr 3 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny) [w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę]. 2. Dokumenty w przypadku składania oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy odnośnie terminów, o których mowa w pkt 1 stosuje się odpowiednio. 3. Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów. 1) Warunkiem uznania kopii za dokument jest umieszczenie na każdej stronie kopii oświadczenia za zgodność z oryginałem i złożenie podpisu osoby/osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. 2) Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość, co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/um/index.php?id=85.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Spokojna 4 20-074 Lublin (II piętro, pokój 220 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3)
fax: (081 ) 44 16 635
Wojciech.Wnuk@lubelskie.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia będzie współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa komputerów dla bieżących potrzeb funkcjonowania Oddziału Funduszy Europejskich Departamentu Strategii i Rozwoju Regionalnego UMWL pełniącego funkcję Głównego Punktu Informacyjnego oraz Lokalnego Punktów Informacyjnego mieszczących się w Chełmie, Zamościu, Białej Podlaskiej w ramach projektu Sieć Punktów Informacyjnych o Funduszach Europejskich w Województwie Lubelskim na 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia peryferyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drukarki i innych urządzeń peryferyjnych dla bieżących potrzeb funkcjonowania Oddziału Funduszy Europejskich Departamentu Strategii i Rozwoju Regionalnego UMWL pełniącego funkcję Głównego Punktu Informacyjnego oraz Lokalnego Punktów Informacyjnego mieszczących się w Chełmie, Zamościu, Białej Podlaskiej w ramach projektu Sieć Punktów Informacyjnych o Funduszach Europejskich w Województwie Lubelskim na 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oprogramowanie antywirusowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania antywirusowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materiałów biurowych oraz niszczarek dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- Sukcesywna dostawa materiału przeznaczonego do krycia dachów obiektów zabytkowych ekspozycji MWL
- RDW w Hrubieszowie. Remont chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 844 Chełm - Hrubieszów - Witków - Dołhobyczów - granica państwa w m. Hrubieszów ul. Zamojska
- Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych z nadrukiem promocyjnym na potrzeby projektów realizowanych przez Biuro Rozwoju Turystyki
- Dostawa krzeseł i mebli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 roku z podziałem na części
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Kliniki Okulistyki
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania IT na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w gminie Przodkowo w ramach projektu "Program wsparcia edukacji włączającej dla Szkół Podstawowych Gminy Przodkowo"
- "Zakup i dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz projektorów dla Starostwa Powiatowego w Radomiu".
- Dostawa do Biura Rzecznika Praw Obywatelskich przy al. Solidarności 77 w Warszawie 60 (sześćdziesiąt) sztuk laptopów, 60 (sześćdziesiąt) sztuk stacji dokujących oraz 30 (trzydziestu) sztuk monitorów.
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem Branżowego Centrum Umiejętności w Skarżysku-Kamiennej"
- Budowa żłobka w Siedliszczu
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.