Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-05
Kobierzyce: Dostawa wraz z montażem wyposażenia do obiektów znajdujących się na terenie gminy Kobierzyce
Numer ogłoszenia: 320786 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem wyposażenia do obiektów znajdujących się na terenie gminy Kobierzyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wraz z montażem wyposażenia do obiektów znajdujących się na terenie gminy Kobierzyce. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w następujących częściach: Część I - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni świetlic wiejskich w miejscowościach: Magnice, Budziszów, Małuszów, Szczepankowice, Owsianka, Damianowice oraz Dostawa oraz montaż 1 szt kuchenki do świetlicy w Pustkowie Wilczkowskim Część II - Dostawa oraz montaż stołów i krzeseł do świetlic wiejskich w miejscowościach Magnice, Budziszów, Małuszów, Szczepankowice, Owsianka, Damianowice Część III - Dostawa oraz montaż mebli celem wyposażenia pokoju w Urzędzie Gminy Kobierzyce.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, a zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.21.00-1, 39.12.12.00-8, 39.14.10.00-2, 39.00.00.00-2, 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9, 39.14.11.00-3, 39.14.13.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę Oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę Oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę Oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę Oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca zaproponuje alternatywne materiały lub urządzenia (zaproponowane materiały lub urządzenia muszą posiadać wszystkie parametry techniczne takie same - to znaczy nie gorszych pod względem technicznym i jakościowym, lub lepsze od materiałów lub urządzeń podanych przez Zamawiającego) zobowiązany jest do udokumentowania ich parametrów załączając odpowiednie dokumenty do oferty przetargowej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określone warunki tych zmian zostały opisane w Rozdz. XVI SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobierzyce Al.Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, pok.51.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kobierzyce Al.Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiając informuje iż wyposażenia świetlic w Magnicach i Szczepankowicach będą finansowane z Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia kuchni świetlic wiejskich w miejscowościach: Magnice, Budziszów, Małuszów, Szczepankowice, Owsianka, Damianowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny zakres rzeczowy i ilościowy, minimalne wymagania techniczne oraz przyszła lokalizacja urządzeń zawarta jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 2 - Wyposażenie świetlicy w Magnicach wraz z lokalizacją mebli i urządzeń Załącznik nr 3 - Wyposażenie świetlicy w Budziszowie wraz z lokalizacją mebli i urządzeń Załącznik nr 4-Wyposażenie świetlicy w Damianowicach wraz z lokalizacją mebli i urządzeń Załącznik nr 5 - Wyposażenie świetlicy w Owsiance wraz z lokalizacją mebli i urządzeń Załącznik nr 6 - Wyposażenie świetlicy w Szczepankowicach wraz z lokalizacją mebli i urządzeń Załącznik nr 7 - Wyposażenie świetlicy w Małuszowie wraz z lokalizacją mebli i urządzeń oraz Dostawa oraz montaż 1 szt kuchenki do świetlicy w Pustkowie Wilczkowskim. Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym wyposażona w 6 palników. Urządzenie przeznaczone do zasilania gazem ziemnym lub propan-butan. Kuchnia z nierdzewnym rusztem. Piekarnik elektryczny przystosowany do pojemników i rusztów zgodnych ze standardem GN, dodatkowo piekarnik wyposażony w wentylator. INFORMACJE TECHNICZNE: Wymiary: 990x600x870 mm Moc: 19,8 kW Zasilanie: gaz + 230 V Wymiary piekarnika: 4 x GN 1/1 65 mm Rodzaje palników: 3 x 3,0 kW + 3 x 3,6 kW Moc piekarnika: 3,13 kW Ilość palników: 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.00.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oraz montaż stołów i krzeseł do świetlic wiejskich w miejscowościach Magnice, Budziszów, Małuszów, Szczepankowice, Owsianka, Damianowice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalny zakres rzeczowy i ilościowy, minimalne wymagania techniczne oraz przyszła lokalizacja urządzeń zawarta jest w załączniku do SIWZ nr 1- Zestawienie ilości krzeseł i stołów dla świetlic.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.21.00-1, 39.12.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oraz montaż mebli celem wyposażenia pokoju w Urzędzie Gminy Kobierzyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy wykaz mebli oraz proponowany rozkład mebli stanowi Załącznik nr 8a i Załącznik nr 8b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.10.00-9, 39.14.11.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Pielęgnacja istniejących nasadzeń w pasach drogowych w gminie Kobierzyce
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej na ul. Makowej w Kobierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w wybranych miejscowościach na terenie gminy Kobierzyce w latach 2025 - 2026.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem terenów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kobierzyce
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe wykonanie, dostarczenie oraz montaż mebli wolnostojących oraz stałej zabudowy meblowej ściennej na potrzeby kasy i sklepiku NCK
- Zakup wyposażenia do budynku żłobka w Wodyniach w ramach realizacji inwestycji: "Budowa budynku żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą na dz. nr ewid. 824 w miejscowości Wodynie"
- Remont pomieszczeń biurowych na pierwszym piętrze budynku przy ul. Zakopiańska 58 w Krakowie
- Dostawa i montaż mebli do segmentu F budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na V części
- Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla Oddziału ZUS w Bielsku-Białej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.