Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-18
Środa Wielkopolska: sukcesywne sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie gminy Środa Wielkopolska
Numer ogłoszenia: 32085 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Środzie Wlkp. , ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 061 2867700, faks 061 2867702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie gminy Środa Wielkopolska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części, które rozpatrywane będą odrębnie. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę kompleksową na wszystkie części lub ofertę na wybraną część. CZĘŚĆ 1 - wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości lokalu mieszkalnego wraz z przynależnościami i udziałem w gruncie oraz potwierdzenia jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 20. CZĘŚĆ 2 - wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości nieruchomości gruntowej przeznaczonej pod drogi, poszerzenia istniejących dróg oraz potwierdzenia jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 30. CZĘŚĆ 3 - wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości nieruchomości gruntowej wraz z nakładami przeznaczonej pod drogi, poszerzenia istniejących dróg oraz potwierdzenia jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 5. CZĘŚĆ 4 - wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości nieruchomości zabudowanej wraz z wyceną budynku oraz potwierdzenia jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 2. CZĘŚĆ 5 - wykonanie operatu szacunkowego - określania wartości nieruchomości gruntowej oraz potwierdzenia jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 30. CZĘŚĆ 6 - wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości nieruchomości bądź udziału w nieruchomości do ustalenia lub aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego oraz potwierdzenie jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 400. CZĘŚĆ 7 - wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości nieruchomości bądź udziału w nieruchomości do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz potwierdzenie jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 40. CZĘŚĆ 8 - wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości nieruchomości bądź udziału 70w nieruchomości do ustalenia renty planistycznej i opłat adiacenckich oraz potwierdzenie jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 15. CZĘŚĆ 9 - wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości budynku stanowiącego odrębny od gruntu przedmiot własności oraz potwierdzenie jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 2. Zamawiający informuje, że ilości operatów szacunkowych do wykonania nie są obligatoryjne i stanowią przewidywaną do wykonania ilość zamówienia. W przypadku braku zapotrzebowania na wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia objętego umową. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że zapewni następujące osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. a) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia do szacowania wartości nieruchomości (zgodnie z art. 192 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami t. j. Dz. U.2010.102 poz. 651 ze zm .). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji kiedy przedstawi, opłaconą polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 40.000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane przedstawione w walutach obcych, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; Pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty lub kserokopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym); Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, stosowania aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej oraz dynamicznego systemu zakupów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art.144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku: a)Zmiana osób, podwykonawców przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem i kwalifikacjami, które wymagane były przez Zamawiającego. Zmiany te będą dokonywane na podstawie zatwierdzonych wniosków przez strony; b)Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy polegająca na zmianie obowiązującej stawki VAT, w przypadku zmiany stawki VAT przez władzę ustawodawczą. Kwota brutto wynagrodzenia zostanie odpowiednio zmieniona aneksem. Powyższe dotyczyć będzie wartości przedmiotu umowy, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.srodawlkp.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Miejskiego w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego 5 pokój nr 220.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Środzie Wielkopolskiej ul. Daszyńskiego 5 pokój nr 214 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego - określenie wartości lokalu mieszkalnego wraz z przynależnościami i udziałem w gruncie oraz potwierdzenia jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego - określenie wartości lokalu mieszkalnego wraz z przynależnościami i udziałem w gruncie oraz potwierdzenia jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 20..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego - określenie wartości nieruchomości gruntowej przeznaczonej pod drogi, poszerzenia istniejących dróg oraz potwierdzenia jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego - określenie wartości nieruchomości gruntowej przeznaczonej pod drogi, poszerzenia istniejących dróg oraz potwierdzenia jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego - określenie wartości nieruchomości gruntowej wraz z nakładami przeznaczonej pod drogi, poszerzenia istniejących dróg oraz potwierdzenia jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego - określenie wartości nieruchomości gruntowej wraz z nakładami przeznaczonej pod drogi, poszerzenia istniejących dróg oraz potwierdzenia jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonanie operatu szacunkowego - określenie wartości nieruchomości zabudowanej wraz z wyceną budynku oraz potwierdzenia jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego - określenie wartości nieruchomości zabudowanej wraz z wyceną budynku oraz potwierdzenia jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego - określanie wartości nieruchomości gruntowej oraz potwierdzenia jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego - określanie wartości nieruchomości gruntowej oraz potwierdzenia jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego - określenie wartości nieruchomości bądź udziału w nieruchomości do ustalenia lub aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego oraz potwierdzenie jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego - określenie wartości nieruchomości bądź udziału w nieruchomości do ustalenia lub aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego oraz potwierdzenie jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego - określenie wartości nieruchomości bądź udziału w nieruchomości do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz potwierdzenie jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego - określenia wartości nieruchomości bądź udziału w nieruchomości do ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności oraz potwierdzenie jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 40..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie operatu szacunkowego - określenie wartości nieruchomości bądź udziału w nieruchomości do ustalenia renty planistycznej i opłat adiacenckich oraz potwierdzenie jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego - określenie wartości nieruchomości bądź udziału w nieruchomości do ustalenia renty planistycznej i opłat adiacenckich oraz potwierdzenie jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 15..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wykonanie operatu szacunkowego - określenie wartości budynku stanowiącego odrębny od gruntu przedmiot własności oraz potwierdzenie jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatu szacunkowego - określenie wartości budynku stanowiącego odrębny od gruntu przedmiot własności oraz potwierdzenie jego aktualizacji po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia - szacunkowa ilość operatów 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Środa Wielkopolska oraz wywóz odpadów komunalnych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa wyrobów jednorazowych oraz drobnego sprzętu medycznego do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Remont pomieszczeń w obiektach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Środzie Wlkp. na ul. Lipowej 12 i ul. Szkolnej 2.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.