To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-11
Ogłoszenie nr 320950 - 2016 z dnia 2016-10-11 r.
Białystok: Remont ciągów komunikacyjnych na terenie JW w Białymstoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30465-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
20068982800000, ul.
ul. Kawaleryjska
70,
15601
Białystok, państwo
, woj.
podlaskie, tel.
261 398 839, faks
261 398 813, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.25wog.p.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: wojsko
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont ciągów komunikacyjnych na terenie JW w Białymstoku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):31/PN/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. ZAKRES OGÓLNY: wymiana wyeksploatowanej nawierzchni ciągów komunikacyjnych, wymiana wyeksploatowanej podbudowy ciągów komunikacyjnych, wymiana krawężników betonowych, regulacja studzienek wymiana studzienek, wykonanie przepustów drogowych inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza 1.2. ZAKRES SZCZEGÓŁOWY: Zakres robót do wykonania ( wg. przedmiaru) Nawierzchnie dla ruchu KR4, ruch ciężki Nawierzchnia asfaltowa wymiana wyeksploatowanej nawierzchni ciągów komunikacyjnych, wymiana podbudowy ciągów komunikacyjnych, wymiana krawężników betonowych, regulacja i wymiana kratek ściekowych ulicznych, wymiana włazów żeliwnych, przepusty instalacyjne, odwodnienie drogi asfaltowej przy bud 87, roboty naprawcze i regulacyjne kanalizacji deszczowej i sanitarnej, wywóz materiałów z rozbiórki. Konstrukcja nawierzchni drogi asfaltowej: warstwa odsączająca z piasku, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, stabilizacja podłoża cementem gr 10cm warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 20cm, podbudowa z mieszanek asfaltowych o grubości 8 cm - beton asfaltowy AC16P 50/70, nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) - beton asfaltowy AC16W 50/70, nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 5cm (warstwa ścieralna) - beton asfaltowy AC11S 50/70, regeneracja i powierzchniowe zamknięcie nawierzchni bitumicznej - połączenie nowej nawierzchni z istniejącą. Fragment chodnika przy drodze: podbudowa z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, nawierzchnia z płyt betonowych chodnikowych 35x35x5 cm na podsypce cementowo-piaskowej. Obramowanie dróg należy wykonać z krawężników betonowych 15x30x100 Przed wykonaniem kolejnych warstw należy skropić poprzednie emulsją asfaltową. Nawierzchnia betonowa wymiana wyeksploatowanej nawierzchni ciągów komunikacyjnych, wymiana podbudowy ciągów komunikacyjnych, wymiana krawężników betonowych, regulacja i wymiana kratek ściekowych ulicznych, wymiana włazów żeliwnych, wywóz materiałów z rozbiórki, humusowanie wraz z obsianiem trawą. Konstrukcja nawierzchni drogi betonowej: - warstwa geowłókniny separacyjnej drogowej - warstwa odcinająca (mrozoochronna) o grubości 30 cm z pospółki - warstwa podbudowy z chudego betonu C8/10 o grubości 20 cm - warstwa folii 2x - nawierzchnia betonowa - warstwa ścieralna grubości 25 cm z betonu nawierzchniowego cementowego C35/45 - zbrojenie nawierzchni betonowej siatką i zbrojenie obwodowe W nawierzchni betonowej placu zastosować system szczelin podłużnych i poprzecznych. Wymiar boku płyty nie może przekraczać 24x grubość płyty. Szczeliny podłużne nacina się do 1/4 grubości płyty. Cięcie szczelin wykonuje się w twardniejącym betonie. Pierwsze ciecie o szerokości 3mm, w zależności od temperatury otoczenia, wykonuje się w czasie od 7 do 14 godzin od momentu ułożenia nawierzchni. Drugie ciecie poszerzające na szerokości od 6 do 11mm i do głębokości 30mm wykonuje się w terminie późniejszym, gdy beton osiągnie wytrzymałość powyżej 12 MPa. Szczeliny podłużne oczyszcza się, ścianki szczeliny konserwuje środkiem gruntującym i zalewa masą zalewową na zimno lub na gorąco. W nawierzchni betonowej wykonać szczeliny dylatacyjne rozszerzania co ok. 30-40 m dyblowane prętami stalowymi o średnicy minimum 20 mm umieszczonymi co maximum 50 cm, szczeliny skurczowe pełne poprzeczne w odstępach co 5,0 - 6,0m oraz dodatkowo na styku z krawężnikiem betonowym. Górna część szczelin w nawierzchni z betonu cementowego należy wypełnić masa zalewową asfaltowa na zimno lub na gorąco z dodatkiem wypełniaczy i odpowiednich polimerów termoplastycznych, posiadające bardzo dobra zdolność wypełniania szczelin, niską spływność w temp. +600C, bardzo dobrą przyczepność do ścianek, a także dobrą rozciągliwość w niskich temperaturach. Masy zalewowe "na gorąco" są wbudowywane po uprzednim rozgrzaniu do stanu płynnego, który jest osiągany w temperaturze od 150 do 1800C. Masa zalewowa powinna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę i powinna odpowiadać wymaganiom określonym w aprobacie technicznej. Nawierzchnię betonową wzmocnić zbrojeniem z siatki góra i dołem oraz prętami obwodowymi górą i dołem. Podłoże pod konstrukcję nawierzchni zagęścić do uzyskania wskaźnika zagęszczenia 1,00 do głębokości 0,20 m i 0,97 dla warstw niższych. Odwodnienie powierzchniowe poprzez wykonanie spadków poprzecznych i podłużnych w kierunku kratek ściekowych. Należy dowiązać nawierzchnie placu do istniejących dróg z uwzględnieniem odpowiednich spadków w kierunku kratek ściekowych. Nawierzchnia z kostki betonowej wymiana wyeksploatowanej nawierzchni ciągów komunikacyjnych, wymiana podbudowy ciągów komunikacyjnych, wymiana krawężników i obrzeży betonowych, regulacja studzienek, wywóz materiałów z rozbiórki. Konstrukcja nawierzchni drogi z kostki brukowej - warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnych gr. 20 cm - pospółka o uziarnieniu 0-63mm - warstwa górna podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 8cm - pospółka o uziarnieniu 0-31,5mm - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm na podsypce cementowo - piaskowej - kostka szara cegiełka Chodnik: podbudowa z kruszywa naturalnego, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, nawierzchnia z płyt betonowych chodnikowych 35x35x5 cm na podsypce cementowo-piaskowej. UWAGA: Na poboczach przy remontowanej drodze znajdują się drzewa, których część korzeni zlokalizowana jest pod remontowaną nawierzchnią. Zabezpieczyć drzewa rosnące przy drodze (w razie potrzeby) przed ewentualnym upadkiem. W przypadku uszkodzenia trawników przy remontowanych drogach uzupełnić uszkodzenia wykorzystując humus z wcześniejszej rozbiórki i obsiać trawą wraz z nawożeniem. UWAGA: Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót branży budowlanej, sanitarnej. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/10/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1260000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1549800 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Roboty budowlane związane ze zwiększeniem dostępności obiektów uczelni oraz ich otoczenia dla osób z niepełnosprawnościami (OzN); Nr postępowania: ZK-DZP.262.20.2025
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów/warsztatów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności lub kwalifikacji zawodowych, w tym kursu na prawo jazdy kat. B i T
- Przebudowa przyłącza kanalizacji san. i przyłącza wodociągowego oraz rozbiórka i budowa wew. instalacji kanalizacji san. i wodociągowej w piwnicy b. mieszk. przy ul. Krakowskiej 1 w Białymstoku.
- Remont dylatacji blokowej mostu nad rz. Biała w ciągu ulicy Antoniukowskiej w Białymstoku
- Dostawa preparatów do uzdatniania wody na obiekt pływalni Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego
- Dostawa protezy piersiowej
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.