Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Bliżyn: Zmiana konstrukcji dachu w istniejącym budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Mroczkowie, gm. Bliżyn
Numer ogłoszenia: 320983 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa w Mroczkowie , Mroczków 25, 26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2541011, faks 0-41 2541301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana konstrukcji dachu w istniejącym budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Mroczkowie, gm. Bliżyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą (Zmiana konstrukcji dachu w istniejącym budynku sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Mroczkowie, gm. Bliżyn). Zadanie polega w szczególności na zmianie konstrukcji dachu sali gimnastycznej ze stropodachu na dach czterospadowy wraz z wykonaniem instalacji odgromowej. Zakres robót obejmuje rozbiórkę istniejącego pokrycia dachu sali gimnastycznej, wykonanie nowego dachu czterospadowego konstrukcji drewnianej łącznie z pokryciem i innymi robotami towarzyszącymi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia, osoba która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno - budowlanym oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby, 4) zrealizowali, jako główny wykonawca z należytą starannością w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w punkcie IX SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w terminie składania ofert w formie określonej w niniejszej SIWZ: 1) Formularz oferty wg załącznika nr 1, 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 Pzp - załącznik nr 2, 3) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze SIWZ, projektem umowy i, że przyjmuje je bez zastrzeżeń (na druku oferty wykonania), 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Wykonawcy którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 6) Aktualne (na dzień złożenia oferty) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu - płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) Oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, 8) Wykaz osób, które będą realizowały zamówienie lub będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające wymagane prawem uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlane i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby, 9) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z określeniem daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie, 10) Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej i zapoznaniu się z projektem budowlanym - załącznik nr 7, Wszystkie dokumenty winny być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugblizyn.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Mroczkowie
Mroczków 25, 26-120 Bliżyn
woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Mroczkowie Mroczków 25, 26-120 Bliżyn woj. świętokrzyskie, pow. skarżyski sekretariat (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Budowa linii technologicznej do produkcji materiałów nawozowych z ustabilizowanych osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Tuchowie i Ciężkowicach
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.