Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Gdańsk: Serwis techniczny urządzeń do poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Gdańsku od 01.01.2009r do 31.12.2009r.
Numer ogłoszenia: 321009 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis techniczny urządzeń do poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Gdańsku od 01.01.2009r do 31.12.2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Serwis techniczny urządzeń do poboru opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Gdańsku od 01.01.2009r do 31.12.2009r. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisu polegająca na: - naprawie, wymianie i utrzymaniu w sprawności podzespołów elektrycznych i elektronicznych parkomatów a w szczególności paneli, wyświetlaczy, monetników, selektorów, kas pośrednich, drukarek, czytników kart, wiązek elektronicznych, czujników, przycisków, - utrzymaniu napięcia zasilającego, doładowaniu i wymianie akumulatorów, wymianie baterii suchych, wymianie bezpieczników parkomatów, - utrzymaniu w sprawności i naprawie zamków, elementów blokujących drzwi, regulacji zawiasów, wymianie uszczelek parkomatów, - utrzymaniu w sprawności terminali do przenoszenia danych, nakładania opłat dodatkowych i zestawu komputerowego do obsługi Strefy Płatnego Parkowania, - utrzymaniu w sprawności oprogramowania parkomatów, terminali i zestawu komputerowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.60.00 - Konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6.500,00 zł, w terminie do 28.11.2008r. do godz. 8.00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Na dowód posiadanego doświadczenia - udokumentuje, iż w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przez okres nie krótszy niż 1 rok świadczył co najmniej jedną ciągłą usługę serwisu urządzeń do poboru opłat. 2. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. 1a SIWZ. 2. Udokumentowanie, iż w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przez okres nie krótszy niż 1 rok świadczył co najmniej jedną ciągłą usługę serwisu urządzeń do poboru opłat a) wypełnienie: zał. nr 1b SIWZ b) potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane należycie 3. Przedstawienie aktualnego dokumentu rejestrowego - KRS, wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W cenie: 1,80 zł na pisemny wniosek można odebrać w Zarządzie Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul Partyzantów 36, kancelaria, bud. A pok.2..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul Partyzantów 36, sekretariat, bud. B, pok. 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.