Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-12
Chojnice: PZD-11/341 /P-15/2010 USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM ULIC I DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO W 2011 R
Numer ogłoszenia: 321013 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach , Pawłówko, ul. Bydgoska 14, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3974166, faks 052 3971697.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.chojnice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PZD-11/341 /P-15/2010 USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM ULIC I DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO W 2011 R.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - teren obejmujący miasto Chojnice Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania ulic Nośnik z solarką P.-1 i pługiem jednostronnym (400 km i 200 godz. dyżuru) szt. 1 Nośnik z solarką NIDO i pługiem jednostronnym (400 km i 200 godz. dyżuru) szt. 1 Nośniki (8-10 Mg) z pługami jedno lub dwustronnymi (4x100 km) szt. 4 Zadanie nr 2 - teren obejmujący gminę Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym (300 godz i 150 godz. dyżuru) szt.1 Zadanie nr 3 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym (300 godz i 150 godz. dyżuru) szt.1 Zadanie nr 4 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym (300 godz i 150 godz. dyżuru) szt.1 Zadanie nr 5 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym (300 godz i 150 godz. dyżuru) szt.1 Zadanie nr 6 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Nośnik ( min. 16 Mg) z pługiem dwustronnym POD-5 (100 godz ) szt. 1 Zadanie nr 7 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Nośnik min. 120 KM z pługiem ( 100 godz.) szt. 1 Zadanie nr 8 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Równiarka o mocy 88kW (120 KM) ( 100 godz.) szt. 1 Zadanie nr 9 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Ładowarka FADROMA ( 50 godz.) szt. 1 Zadanie nr 10 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym (600 godz i 100 godz. dyżuru) szt.1 Zadanie nr 11 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Nośnik (6-10Mg) z piaskarką P.-1 i pługiem jednostronnym (600 godz i 100 godz. dyżuru) szt.1 Zadanie nr 12 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Nośnik (8-10Mg lub powyżej 160 KM) z pługiem dwustronnym POD-5 ( 100 godz.) szt. 1 Zadanie nr 13 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Nośnik (8-10Mg lub powyżej 160 KM ) z pługiem dwustronnym POD-5 (100 godz.) szt. 1 Zadanie nr 14 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Nośnik ( min. 16 Mg) z pługiem dwustronnym POD-5 ( 100 godz.) szt. 1 Zadanie nr 15 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych: Równiarka o mocy 88kW (120 KM) ( 100 godz.) szt. 1 Zadanie nr 16 - teren obejmujący gminy Chojnice i Konarzyny Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Ładowarka FADROMA ( 50 godz.) szt. 1 Zadanie nr 17 - teren obejmujący gminy Brusy i Czersk Wynajęcie następującego sprzętu do zimowego utrzymania dróg i ulic powiatowych: Ładowarka typu CYKLOP, OSTRÓWEK , UNH lub FADROMA (300godz. i 300 godz. dyżuru) szt.1 Zadanie nr 18 - zimowe utrzymanie chodników na terenie miasta Brusy Likwidacja gołoledzi i odśnieżanie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej na pow. 300.000,00 m2 Zadanie nr 19 - zimowe utrzymanie chodników na terenie miasta Chojnice Likwidacja gołoledzi i odśnieżanie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej na pow. 900.000,00 m2 Zadanie nr 20 - zimowe utrzymanie chodników na terenie miasta Czersk Likwidacja gołoledzi i odśnieżanie chodników i ścieżki pieszo-rowerowej na pow. 450.000,00 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy muszą wykazać, że zrealizowali (zakończyli) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi porównywalne z usługą ,na którą składana jest oferta o wartości każdej wykazanej usługi nie mniejszej niż składana oferta
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprzęt wyszczególniony w opisie na zadaniach
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla zadań 1-16 i 18-20 Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dla zadania 17 Wykonawca musi mieć ubezpieczony sprzęt (OC i/lubAC)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 5 do siwz.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku : - pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; 2. znacząca zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych lub stawek celnych, 3 zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 4.zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.chojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg w Chojnicach Pawłówko, ul.Bydgoska 14, 89-620 Chojnice dział techniczny I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach Pawłówko, ul.Bydgoska 14, 89-620 Chojnice dział techniczny I piętro. Otwarcie ofert 22/11/2010 godz. 09:15..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzatania
- Wykonanie dokumentacji projektowych z podziałem na części.
- Dostawy artykułów spożywczych do Powiatowej Bursy dla Młodzieży Szkolnej w Chojnicach
- "Adaptacja drogi technologicznej na ciąg pieszo-rowerowy łączący ul. Droga do Władysławka z ul. Żeromskiego w Chojnicach"
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2024 roku - kwiecień 2025 roku.
- Zimowe utrzymanie obiektów sportowych w Centralnym Ośrodku Sportu-Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- Usługa w zakresie całodobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowaną firmę ochroniarską w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
- Zimowe utrzymanie ulic, dróg oraz parkingów gminnych na terenie miasta Krotoszyn w sezonie zimowym 2024/2025
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.