Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-28
Kamień Pomorski: Wycena nieruchomości
Numer ogłoszenia: 32101 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień Pomorski , Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3821142, 3823965, faks 091 3825028.
- Adres strony internetowej zamawiającego: kamienpomorski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie przez rzeczoznawców majątkowych operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości wg formularza cenowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych w terminie do 10 dni od dnia otrzymania zlecenia. Zadanie Wykonawcy obejmuje sporządzenie wycen dla n/w nieruchomości: 1. Wycena nieruchomości gruntowej niezabudowanej a/ za jedną nieruchomość b/ od 2 do 5 nieruchomości w kompleksie c/ od 6 do 10 nieruchomości w kompleksie d/ powyżej 10 nieruchomości w kompleksie 2. Wycena nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym jednorodzinnym: a/ bez budynków gospodarczych b/ z budynkami gospodarczymi 3. Wycena lokalu wyodrębnionego a/ za jeden lokal b/ za 2 i powyżej 2 lokali w budynku 4. Opracowanie dokumentacji niezbędnej do oznaczenia przedmiotu odrębnej własności lokalu (w szczególności rzut kondygnacji budynku i rzut lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi) oraz wycena lokalu planowanego do wyodrębnienia a/ za jeden lokal b/ od 2 do 5 lokali w budynku c/ powyżej 5 lokali w budynku 5. Wycena wartości rynkowej nieruchomości na potrzeby zobowiązań podatkowych 6. Wycena wartości poniesionych nakładów na nieruchomości 7. Wycena wartości budynków i innych urządzeń dla ustalenia wynagrodzenia zgodnie z art. 33 ust. 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami 8. Wycena nieruchomości zabudowanej budynkami, obiektami budowlanymi (usługowymi, handlowymi, przemysłowymi, garażami) 9. Wycena lokalu użytkowego lub boksu garażowego w zabudowie zwartej, wraz z udziałem w gruncie (cena za jeden lokal lub boks - za jedną nieruchomość 10. Wycena nieruchomości dla potrzeb ustanowienia trwałego zarządu lub aktualizacji opłat z tego tytułu 11. Wycena nieruchomości gruntowej dla potrzeb aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste (cena za jedną nieruchomość) 12. Wycena nieruchomości gruntowej dla potrzeb sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego w trybie art. 32 ustawy o gospodarce nieruchomościami lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości 13 . Wycena nieruchomości gruntowej jako przedmiotu prawa użytkowania wieczystego 14 . Wycena wartości rynkowej gruntów przeznaczonych lub zajętych pod drogi publiczne 15. Wyceny dla potrzeb ustalenia opłat adiacenckich na podstawie art. 98a ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami a/ do 5 działek b/ od 6 do 10 działek c/ od 11 do 15 działek d/ od 16 do 25 działek e/ powyżej 25 działek 16. Wycena nasadzeń ogrodniczych i elementów urządzenia terenu dla potrzeb ustalenia odszkodowania cena za jedną działkę 17. Inwentaryzacja budynków a/ do 7 lokali b/ od 8 do 20 lokali c/ powyżej 20 lokali 18. Wycena nieruchomości przeznaczonych na cele rolne lub leśne 19. Określenie wartości służebności gruntowej 20. Określenie wartości służebności przesyłu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym zakresie Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym zakresie Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty (załącznik nr 1), 2. Projekt umowy parafowany i opieczętowany na każdej stronie (załącznik nr 6), 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale bądź jego kopię poświadczoną notarialnie, z którego treści będzie wynikać zakres udzielonego umocowania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamienpomorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pokój nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2011 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KAMIEŃ POMORSKI
więcej: przetargi KAMIEŃ POMORSKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.