Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-29
Powidz: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów i części elektrycznych, malarskich, narzędzi ręcznych, elektronarzędzi, części do sprzętu oświetleniowego.
Numer ogłoszenia: 321020 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3293 , ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 63 277 44 71, faks 63 277 41 00, 2774111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.33blot.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów i części elektrycznych, malarskich, narzędzi ręcznych, elektronarzędzi, części do sprzętu oświetleniowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na zadania: Zadanie nr 1: farby, lakiery, rozpuszczalniki i artykuły malarskie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 2: materiały elektryczne, akumulatory, baterie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 3: Narzędzia ręczne, elektronarzędzia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 4: części sprzętu oświetleniowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 5: Akcesoria spawalnicze i lutownicze - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ (formularz cenowy)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7, 31.40.00.00-0, 31.68.10.00-3, 44.80.00.00-8, 39.22.42.10-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków we wskazanym powyżej zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków we wskazanym powyżej zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków we wskazanym powyżej zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków we wskazanym powyżej zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) Wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 5, 6, 7, 8, 9 do Siwz), c) dokument potwierdzający uprawnienia do podpisania oferty (o ile nie wynika to z dokumentów dołączonych do oferty) lub w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3293
ul. Witkowska 8
62-430 Powidz
pokój nr 230.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3293 ul. Witkowska 8 62-430 Powidz kancelaria jawna - pokój nr 118.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: farby, lakiery, rozpuszczalniki i artykuły malarskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: farby, lakiery, rozpuszczalniki i artykuły malarskie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ (formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 39.22.42.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały elektryczne, akumulatory, baterie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały elektryczne, akumulatory, baterie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ (formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Narzędzia ręczne, elektronarzędzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia ręczne, elektronarzędzia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ (formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: części sprzętu oświetleniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: części sprzętu oświetleniowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ (formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria spawalnicze i lutownicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria spawalnicze i lutownicze - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ (formularz cenowy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI POWIDZ
- Naprawa pojazdów
- Dostawa kontenerów KP-7 dla 33. BLTr w Powidzu
- Dokumentacja projektowa przebudowy dróg na terenie Gminy Powidz
więcej: przetargi POWIDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa baterii, żarówek, lamp, zasilaczy, przedłużaczy oraz materiałów elektrycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Wykonanie linii oświetlenia zewnętrznego w gminie Lubicz w roku 2025.
- Dostawa słupów oraz opraw oświetleniowych do budowy oświetlenia drogowego ulic na terenie Gminy Władysławowo
- "Modernizacja boiska sportowego Orlik przy Szkole Podstawowej w Chodczu"
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę oświetlenia terenu na Drogowym Przejściu Granicznym w Gronowie
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do laboratoriów w ramach projektu "Czas zawodowców dla Wielkopolski" nr FEWP.06.06-IZ.00-0001/23 współfinansowanego ze środków UE w ramach EFS Plus (EFS+)
więcej: Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.