Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-17
Lądek-Zdrój: Dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, wyrobów stalowych, wyrobów do stacji uzdatniania wody, urządzeń pomocniczych. Postępowanie Nr 11 PN 09
Numer ogłoszenia: 321052 - 2009; data zamieszczenia: 17.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ , pl. Mariański 7/8, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117219, faks 074 8117227.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych, wyrobów stalowych, wyrobów do stacji uzdatniania wody, urządzeń pomocniczych. Postępowanie Nr 11 PN 09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie dostawy materiałów budowlanych, instalacyjnych wod-kan, C.O., elektrycznych i materiałów do stacji uzdatniania wody basenowej, oraz urządzeń kotłowni i urządzeń pomocniczych. Przedmiot zamówienia podzielono na osiem części ( zadań ) określonych w załączniku nr 3.2 do nr 3.9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, bez względu na wielkość zamówienia własnym transportem i na koszt wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego i w terminie 3 dni po telefonicznym lub pisemnym złożeniu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 14.20.00.00 - Piasek i glina 24.96.20.00 - Chemikalia do uzdatniania wody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla: zad.nr 1 - kwota 1.500,00 zł; zad. nr 2 - kwota 300,00 zł; zad. nr 3 - kwota 300,00 zł; zad. nr 4 - kwota 1.900,00 zł; zad. nr 5 - kwota 2.200,00 zł; zad. nr 6 - kwota 150,00 zl; zad. nr 7 - kwota 100,00 zł; zad. nr 8 - kwota 250,00 zł .III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie art 22 i art 24 ustawy Pzp. Ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń zawiera, (zamieszczona na stronie internetowej:www23wszur.pl ) SIWZ rozdział VI..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23wszur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Po założeniu wniosku o jej otrzymanie - w siedzibie Zamawiającego , pok. 101, dział zamówień publicznych. Oplata 20,00 zl ( koszt ksero i porto ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego , pok. 203, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały budowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 3.2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0, 14.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobny sprzęt.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 3.3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby stalowe i pochodne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 3.4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyroby sanitarne, c. o..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 3.5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Materiały i sprzęt elektryczny, teletechniczny i pochodny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 3.6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Urządzenia pomocnicze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 3.7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.23.70.00-2, 16.31.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyroby do uzdatniania wody basenowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 3.8.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Urządzenia kotłowni na paliwo stałe i gazowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg załącznika nr 3.9.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu pomieszczenia i dostosowaniu - zamontowaniu i wyposażeniu pomieszczeń w celu uzyskania pokoju/groty solnej.
- Sukcesywne dostawy MROŻONEK dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Dostawa materiałów budowlanych i wyrobów instalacji sanitarnej
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- Dostawa baterii, żarówek, lamp, zasilaczy, przedłużaczy oraz materiałów elektrycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- "Budowa turbin wertykularnych we wskazanych lokalizacjach w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na części".
- Wykonanie linii oświetlenia zewnętrznego w gminie Lubicz w roku 2025.
więcej: Piasek i glina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.