To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-11
Ogłoszenie nr 321052 - 2016 z dnia 2016-10-11 r.
Poznań: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 302358
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
000514331, ul.
Al. Niepodległości
16/18,
61-713
Poznań, państwo
, woj.
wielkopolskie, tel.
+48618541300, faks
+48618541204, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.poznan.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu. 2. Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych: o nie mogą być regenerowane tj. wszystkie elementy produktu muszą być fabrycznie nowe, o nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania, o nie mogą powodować utraty gwarancji producenta drukarki, o nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarki oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarki, o nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, o muszą posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, o podczas instalacji nowego tonera lub tuszu wykonuje się tylko czynności przewidziane przez producenta drukarki, o muszą posiadać na opakowaniu indywidualny kod produktu oraz nazwę drukarki do której jest przeznaczony, o muszą posiadać na produkcie indywidualny kod produktu umożliwiający jednoznaczną identyfikację, o za fabrycznie nowy nie uznaje się produktu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. 3. Oferta musi zawierać: o nazwę producenta, o kod produktu. 4. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w maksymalnym terminie wskazanym w ofercie licząc od dnia przesłania zapotrzebowania do Wykonawcy. 5. Uzgodniona wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Ewentualne zmniejszenie ilości, nie spowoduje zmian cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min. 70% łącznej wartości przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie zmiany ilości w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy. 7. Zamawiający dopuszcza równoważne materiały eksploatacyjne z zastrzeżeniem, że będą spełniać wymogi techniczne opisane powyżej. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia producenta materiału o zgodności wszystkich parametrów z parametrami materiału producenta urządzenia lub materiałami dopuszczonymi przez producenta urządzenia. Wszystkie skutki prawdziwości tego oświadczenia (t.j. utrata gwarancji, koszty naprawy urządzenia spowodowane przez użycie nieprawidłowego materiału, czy pogorszoną jakość wydruku) ponosi Wykonawca. 8. W przypadku zaoferowanych materiałów równoważnych do drukarek: Brother 5250, Brother MFC L8650 CDW komplet kolorów, Brother MFC 8520 DN, Kyocera FS C5150 komplet kolorów, OKI C530 komplet kolorów, Oki B411, Oki B431, Oki B512, Oki MC 861 komplet kolorów, Epson D 78 i D 120, Epson B 300 i Epson WP 4015 - komplety kolorów, Konica Minolta Bizhub C224e komplet kolorów, Konica Minolta Bizhub 224e i Konica Minolta Bizhub 227. Wykonawca oferujący najkorzystniejszą ofertę i spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu, przed wyborem najkorzystniejszej oferty zobowiązany będzie dostarczyć na wniosek Zamawiającego tonery i atramenty do wskazanych drukarek celem ich przetestowania. Przetestowanie polegać będzie na zainstalowaniu przesłanego do testowania materiału eksploatacyjnego w urządzeniu, sprawdzeniu kompatybilności z urządzeniem (prawidłowe wykrycie przez sprzęt, współpraca z programem monitorującym stan zasobników z tonerem, czy tuszem) oraz wykonaniu ok. 100 próbnych wydruków dla oceny jego jakości i czystości. Jeśli materiały i wydruki nie będą spełniać wymagań jakościowych (tj. wysypywanie się tonera, brudzenie wydruków, brak komunikacji z programem monitorującym urządzenia, a w przypadku drukarek atramentowych wydrukowany przez nią kod nie będzie czytany przez czytnik kodów oraz jakość wydruku na specjalnym papierze będzie niezadowalająca), oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego najkorzystniejszą ofertę do przedstawienia próbek materiałów równoważnych zobowiązany będzie kolejny Wykonawca oferujący najkorzystniejszą ofertę i spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu itd. 9. UWAGA drukarki EPSON D78, D120, B 300 i WP 4015 służą tylko i wyłącznie do ściśle ewidencjonowanych wydruków na specyficznym papierze. 10. Koszty materiałów dostarczonych do przetestowania zgodnie z zapisem ppkt 8 ponosi w całości Wykonawca. 11. W przypadku gdy dostarczone przez Wykonawcę materiały do przetestowania zgodnie z ppkt. 8 spełnią wymagania SIWZ i z tym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, Zamawiający potraktuje materiały dostarczone do przetestowania jako pierwszą dostawę i dokona za nią zapłaty. 12. Utrata gwarancji producenta sprzętu spowodowana użyciem materiałów równoważnych oprócz prawa do bezpłatnej naprawy oznacza również wszystkie inne konsekwencje określone w warunkach gwarancji wyznaczonych przez producenta urządzenia. 13. Uszkodzenie lub zabrudzenie urządzenia spowodowane użyciem równoważnych materiałów eksploatacyjnych spowoduje przekazanie urządzenia do naprawy lub czyszczenia na koszt Wykonawcy do autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Wykonawca poniesie wszystkie konsekwencje prawne i finansowe zaistniałej sytuacji w szczególności koszty naprawy, transportu, niezwłocznego dostarczenia i zainstalowania przez Wykonawcę urządzenia zastępczego tego samego typu, skutki przerwy w eksploatacji urządzenia. 14. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz dostarczenia Zamawiającemu karty przekazania odpadów. 15. Zamawiający wymaga, aby oferta była kompletna. Brak chociażby jednej pozycji z załącznika nr 5 - opis przedmiotu zamówienia, spowoduje odrzucenie oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30125110-5
Dodatkowe kody CPV:
30192113-6,
30192320-0,
30125120-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/09/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT211382.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 224886.53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.