Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-11
Ogłoszenie nr 321070 - 2016 z dnia 2016-10-11 r.
Warszawa: Świadczenie usług doradczych i konsultacji dotyczących systemu informatycznego tworzonego na potrzeby realizacji projektu EpiBaza
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt EpiBaza współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR i EFS 2014-2020 w ramach POPC nr POPC.02.03.01-00-0003/15-00
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny, krajowy numer identyfikacyjny
28846100000, ul.
ul. Chocimska
24,
00791
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
, tel.
225 421 268, e-mail
wdoboszynski@pzh.gov.pl, faks
225 421 268.
Adres strony internetowej (URL): www.pzh.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.pzh.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.pzh.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego Państwowy Zakład Higieny (NIZP-PZH) ul. Chocimska 24, 00-791 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradczych i konsultacji dotyczących systemu informatycznego tworzonego na potrzeby realizacji projektu EpiBaza
Numer referencyjny: A-AZ-221-138/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Celem niniejszego postępowania jest uzyskanie dostępu do specjalistów, którzy będą świadczyć wsparcie merytoryczne w kwestiach technicznych podczas realizacji projektu EpiBaza w formie konsultacji i doradztwa oraz opracowywania niezbędnych analiz i opinii. Wykonawca ma służyć pomocą na wszystkich etapach projektu informatycznego - zbierania i definiowania założeń, powstawania systemu, wdrażania i realizacji założeń projektu EPI BAZA. 2. Głównym celem projektu EpiBaza jest udostępnienie do ponownego wykorzystania w celach informacyjnych, statystycznych, naukowych, administracyjnych, w tym kształtowania polityki w zakresie zdrowia publicznego, gromadzonych w NIZP-PZH zasobów ISP w obszarze epidemiologii chorób zakaźnych oraz bezpieczeństwa żywności poprzez digitalizację zasobów analogowych, integrację zbiorów cyfrowych(w tym czerpanie danych z istniejących systemów informatycznych) oraz zbudowanie cyfrowego repozytorium, przy jednoczesnym podejmowaniu działań mających na celu upowszechnienie informacji na temat zgromadzonych w systemie zasobów ISP poprzez promocję wśród odbiorców. 3. W szczególności wykonawca będzie świadczył wsparcie w następujących czynnościach Zamawiającego: a) Sporządzanie opracowań i wymagań merytorycznych w kwestiach technicznych (narzędzia, platformy, systemy, bezpieczeństwo, komunikacja, wydajność itp.), b) Wykonywanie analiz i dokumentacji technicznych, c) Analizę kluczowych elementów nowego systemu, d) Wyboru baz danych/hurtowni danych, poprzez ocenę przyjętej technologii i architektury e) Ocena i analiza powstającego oprogramowania f) Opracowanie testów (np. bezpieczeństwa, obciążeniowych). 4. Wiedza uzyskana od wykonawcy (np. z zapytań, analiz, konsultacji), ma zapewnić obiektywny punkt widzenia w ww. aspektach technicznych i ma służyć Zamawiającemu do dalszych prac nad projektem. Opinie wykonawcy nie będą w żaden sposób wiążące i ostateczne dla Zamawiającego. Wykonawca będzie świadczył wsparcie w projekcie opartym o nowe technologie - takie jak np. obróbka i analiza dużej ilości danych w pamięci operacyjnej. W ramach umowy wykonawca musi zapewnić dostęp do sześciu specjalistów z następujących dziedzin: architektura IT, bazy danych, hurtowni danych, integracje systemów, bezpieczeństwa oraz QA świadczących wsparcie, o którym mowa powyżej. 5. Szczegółowe zasady świadczenia usługi opisane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 72.15.00.00 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego
Dodatkowe kody CPV:85312320-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/06/2019
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje i doświadczenie:
1. Architekt systemów informatycznych - posiadający kwalifikacje w zakresie: Znajomość metodyki TOGAF
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji technicznych IT oraz posiadający następujące doświadczenie:
1. w pracy z systemami scentralizowanymi oraz rozproszonymi - co najmniej w 2 projektach w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert
2. w projektowaniu systemów połączonych (kilka systemów, komunikujących się poprzez szynę danych, z wykorzystaniem wielu baz danych) - co najmniej w 2 projektach w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert
oraz wykształcenie wyższe informatyczne.
2. Specjalista baz danych, posiadający następujące kwalifikacje zawodowe: Znajomość rozwiązań komercyjnych oraz typu OpenSource
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji technicznych IT, posiadający doświadczenie w zakresie: 1. Znajomość oraz doświadczenie w pracy z relacyjnymi bazami danych - co najmniej w 2 projektach wykonanych w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert
2. Znajomość oraz doświadczenie w pracy z nierelacyjnymi bazami danych (NoSQL) - co najmniej w 2 projektach wykonanych w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert
3. Doświadczenie w pracy z bazami posiadającymi więcej niż 100 tabel - co najmniej w 2 projektach wykonanych w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert
4. Doświadczenie w głębszej optymalizacji pracy baz danych (poza definiowaniem kluczy/indeksów) dla różnych silników - między innymi: partycjonowanie tabel, optymalizacja poprzez tablespaces itp - co najmniej w 2 projektach wykonanych w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert
oraz wykształcenie wyższe informatyczne.
3. Specjalista hurtowni danych posiadający następujące kwalifikacje: Znajomość rozwiązań komercyjnych oraz typu OpenSource
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji technicznych IT
oraz doświadczenie w zakresie: 1. Doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu hurtowni danych w modelu znormalizowanym i wielowymiarowym - co najmniej w 2 projektach wykonanych w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert
2. Doświadczenie w utrzymywaniu hurtowni danych - co najmniej w jednym projekcie wykonanym w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert
3. Doświadczenie w optymalizacji hurtowni danych
oraz wykształcenie wyższe informatyczne.
4. Specjalista systemów integracyjnych (magistral danych) posiadający kwalifikacje zawodowe: Znajomość rozwiązań komercyjnych oraz typu OpenSource
Znajomość rozwiązań typu ESB
Znajomość rozwiązań typu EAI
Znajomość rozwiązań typu MQ
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji technicznych IT
oraz doświadczenie w zakresie: 1. Doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu magistral z wykorzystaniem minimum 2 technologii - uczestnictwo w co najmniej w 2 projektach wykonanych w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert oraz wykształcenie wyższe informatyczne.
5. Specjalista ds. bezpieczeństwa posiadający kwalifikacje zawodowe: Znajomość następujących dziedzin:
Bezpieczeństwo przechowywania danych
Bezpieczeństwo w komunikacji międzysystemowej
Bezpieczeństwo dostępu do serwisów intranetowych
Bezpieczeństwo dostępu do serwisów internetowych
Znajomość różnych systemów/protokołów zapewniających SSO
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji technicznych IT
oraz doświadczenie w zakresie: 1. Praca dotycząca zapewnienia bezpieczeństwa (analiza ryzyka, projekt testów) w systemach przetwarzających dane wrażliwe w minimum 2 projektach w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, z których co najmniej jeden obejmował rozwiązanie portalowe, ogólnodostępne.
2. Praca dotycząca zapewnienia bezpieczeństwa i dostępności dla systemów z krytycznym czasem dostępu w minimum 2 projektach w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert, w tym co najmniej jeden z nich obejmował rozwiązanie portalowe ogólnodostępne, gdzie wymagane było zapewnienie jednoczesnej obsługi powyżej 20 000 użytkowników z jednoczesnym zapewnieniem dostępności na poziomie 99,5% i powyżej.
3. Znajomość i doświadczenie w zakresie następujących zagadnień z dziedziny bezpieczeństwa systemów informatycznych (dla każdej podkategorii wykazać minimum 1 projekt):
a) zapewnienie bezpieczeństwa systemów portalowych (zabezpieczenia przed nieuprawnionymi zmianami na stronach, przekierowaniami, atakami)
b) zapewnienie zabezpieczenia nieudostępnionych danych znajdujących się na serwerze przed możliwością kradzieży,
c) zapewnienie odporności systemu na typowe ataki dla usługi WWW,
d) weryfikacja zabezpieczenia portalu przed atakami typu DoS,
e) weryfikacja wycieków informacji na temat wykorzystywanych komponentów systemu (baza danych, serwer aplikacyjny itp.)
Wykształcenie wyższe informatyczne.
6. Specjalista QA posiadający kwalifikacje: Znajomość narzędzi komercyjnych oraz OpenSource
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne czytanie dokumentacji technicznych IT
oraz doświadczenie w zakresie: 1. Znajomość i doświadczenie w pracy z testami części serwerowej, jak i UI (projektowanie oraz pisanie)
2. Znajomość i doświadczenie w pracy z testami zautomatyzowanymi (projektowanie oraz pisanie)
3. Znajomość i doświadczenie w pracy z testami obciążeniowymi (projektowanie oraz pisanie)
4. Znajomość i doświadczenie w pracy z testami wydajnościowymi (projektowanie oraz pisanie)
Dla każdej z ww. dziedzin wykazać co najmniej 1 projekt, wykonany w ciągu 3 lat przed terminem składania ofert
oraz wykształcenie wyższe informatyczne.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
tak
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia na wezwanie Zamawiającego następujących oświadczeń i dokumentów: 1.informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa: a) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp; b) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w lit. a) powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w lit. b) powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w Rozdziale VII ust. 2 pkt 2.2. SIWZ, składa dokument, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 lit. a) SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia potwierdzający warunek określony w pkt. III.1.3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, tj. informacji z otwarcia ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
15 000 zł
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie systemów IT | 10 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie systemów klasy BI | 15 |
Kwalifikacje zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 15 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zakres,charakter zmian oraz warunki wprowadzania wynikają ze wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/10/2016, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie 102 licencji oprogramowania Microsoft 365 Business Basic wraz z MsTeams (lub udzielenie licencji do oprogramowania równoważnego do MS Office z MS Teams), na okres 12 miesięcy
- Koncepcja budowy kompleksu instalacji fotowoltaicznych z magazynami energii, punktami ładowania i infrastrukturą elektroenergetyczną na obiektach zlokalizowanych w dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
- Dostawa emulsji do pielęgnacji rąk, preparatu do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, płynu do mycia rąk i ciała oraz alkoholowego preparatu do odkażania skóry.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- PRZEGLĄDY DŹWIGU W OKRL KRAKÓW
- Dostawa artykułów biurowych dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.