Ogłoszenie z dnia 2016-10-11
Ogłoszenie nr 321075 - 2016 z dnia 2016-10-11 r.
Łódź: Wykonanie robót związanych z tymczasowym zabezpieczeniem budynku biurowo-mieszkalnego, wpisanego do gminnej ewidencji zabytków, znajdującego się przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
100077301, ul.
Piotrkowska
190,
90-368
Łódź, państwo
, woj.
łódzkie, tel.
+48426649100, faks
+48426649102, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.lsi.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót związanych z tymczasowym zabezpieczeniem budynku biurowo-mieszkalnego, wpisanego do gminnej ewidencji zabytków, znajdującego się przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZU.SD.2291-35/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich niezbędnych prac związanych z tymczasowym zabezpieczeniem budynku biurowo-mieszkalnego, wpisanego do gminnej ewidencji zabytków, znajdującego się przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi (budynek frontowy). Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Zabezpieczenia stropów, 2. Wykonanie zabezpieczenia klatek schodowych, 3. Wykonanie naprawy pęknięcia ściany północnej w obrębie ulicy Wólczańskiej, 4. Wykonanie ściągów w pobliżu pęknięcia na ścianie północnej, 5. Wykonanie zabezpieczenia ścian konstrukcyjnych, 6. Wykonanie zabezpieczenia budynku przed wodami opadowymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45260000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45422000-1,
45111300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2016 IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT145347.08 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 209100 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia
na podstawie art. 61 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W sierpniu 2016 r. podczas wizji lokalnej pracownicy Zamawiającego dokonali ogólnych oględzin budynku frontowego stwierdzając, iż jego stan pogorszył się w porównaniu do stanu zaobserwowanego podczas poprzednich wizji przeprowadzanych w okresie luty-czerwiec 2016r. Kolejne elementy w części północnej niezadaszonego budynku ulegają postępującej degradacji, najprawdopodobniej jako efekt szczególnie silnych w ostatnim okresie opadów deszczu. Bardzo obfite opady deszczu wystąpiły nad Łodzią w dniach 30.05. i 25.07.2016 r.
W celu weryfikacji spostrzeżeń pracowników Zamawiającego zlecono sporządzenie orzeczenia o aktualnym stanie technicznym budynku. Orzeczenie wydał projektant wykonujący ekspertyzę w lutym 2016 r. oraz projekt tymczasowego zabezpieczenia budynku, który jako osoba doskonale znająca obiekt, mógł najlepiej ocenić jego aktualną kondycję. Dokument wskazał jednoznacznie, iż konieczne jest natychmiastowe wykonanie zabezpieczenie budynku.
Pogorszeniu uległ stan przede wszystkim elementów drewnianych poddanych bardzo silnemu zawilgoceniu i obciążeniu wodą opadową.
W związku z koniecznością jak najszybszego udzielenia zamówienia, nie można zachować terminów określonych dla pełnych procedur, tzn. przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem.
W związku z ww. pilną potrzebą zabezpieczenia budynku i stwierdzeniem zagrożenia zawaleniem kolejnych fragmentów stropów oraz części murów od strony północnej, a także w celu uniknięcia dalszych poważnych skutków związanych z fatalnym i nieprzerwanie pogarszającym się w bardzo szybkim tempie stanem budynku, Zamawiający podjął decyzję o wszczęciu postępowania w trybie negocjacji bez ogłoszenia zgodnie z art. 61 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach i oczyszczaniu agregatów wody lodowej, klima konwektorów, central klimatyzacyjno - wentylacyjnych oraz kratek wentylacyjnych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.