eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie robót związanych z tymczasowym zabezpieczeniem budynku biurowo-mieszkalnego, wpisanego do gminnej ewidencji zabytków, znajdującego się przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2016-10-11

Ogłoszenie nr 321075 - 2016 z dnia 2016-10-11 r.

Łódź: Wykonanie robót związanych z tymczasowym zabezpieczeniem budynku biurowo-mieszkalnego, wpisanego do gminnej ewidencji zabytków, znajdującego się przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 100077301, ul. Piotrkowska  190, 90-368  Łódź, państwo , woj. łódzkie, tel. +48426649100, faks +48426649102, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.lsi.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót związanych z tymczasowym zabezpieczeniem budynku biurowo-mieszkalnego, wpisanego do gminnej ewidencji zabytków, znajdującego się przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZU.SD.2291-35/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich niezbędnych prac związanych z tymczasowym zabezpieczeniem budynku biurowo-mieszkalnego, wpisanego do gminnej ewidencji zabytków, znajdującego się przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi (budynek frontowy). Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. Zabezpieczenia stropów, 2. Wykonanie zabezpieczenia klatek schodowych, 3. Wykonanie naprawy pęknięcia ściany północnej w obrębie ulicy Wólczańskiej, 4. Wykonanie ściągów w pobliżu pęknięcia na ścianie północnej, 5. Wykonanie zabezpieczenia ścian konstrukcyjnych, 6. Wykonanie zabezpieczenia budynku przed wodami opadowymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45422000-1, 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2016
IV.2 Szacunkowa całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT145347.08
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlano-Konserwatorskie ART-DECO Aneta Makohon,  ,  ul. Chałubińskiego 33,  92-109,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 209100
Oferta z najniższą ceną/kosztem 209100
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  negocjacji bez ogłoszenia  na podstawie art. 61 ust. 1 pkt 4  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W sierpniu 2016 r. podczas wizji lokalnej pracownicy Zamawiającego dokonali ogólnych oględzin budynku frontowego stwierdzając, iż jego stan pogorszył się w porównaniu do stanu zaobserwowanego podczas poprzednich wizji przeprowadzanych w okresie luty-czerwiec 2016r. Kolejne elementy w części północnej niezadaszonego budynku ulegają postępującej degradacji, najprawdopodobniej jako efekt szczególnie silnych w ostatnim okresie opadów deszczu. Bardzo obfite opady deszczu wystąpiły nad Łodzią w dniach 30.05. i 25.07.2016 r. W celu weryfikacji spostrzeżeń pracowników Zamawiającego zlecono sporządzenie orzeczenia o aktualnym stanie technicznym budynku. Orzeczenie wydał projektant wykonujący ekspertyzę w lutym 2016 r. oraz projekt tymczasowego zabezpieczenia budynku, który jako osoba doskonale znająca obiekt, mógł najlepiej ocenić jego aktualną kondycję. Dokument wskazał jednoznacznie, iż konieczne jest natychmiastowe wykonanie zabezpieczenie budynku. Pogorszeniu uległ stan przede wszystkim elementów drewnianych poddanych bardzo silnemu zawilgoceniu i obciążeniu wodą opadową. W związku z koniecznością jak najszybszego udzielenia zamówienia, nie można zachować terminów określonych dla pełnych procedur, tzn. przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem. W związku z ww. pilną potrzebą zabezpieczenia budynku i stwierdzeniem zagrożenia zawaleniem kolejnych fragmentów stropów oraz części murów od strony północnej, a także w celu uniknięcia dalszych poważnych skutków związanych z fatalnym i nieprzerwanie pogarszającym się w bardzo szybkim tempie stanem budynku, Zamawiający podjął decyzję o wszczęciu postępowania w trybie negocjacji bez ogłoszenia zgodnie z art. 61 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.