Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-11
Ogłoszenie nr 321131 - 2016 z dnia 2016-10-11 r.
Oborniki: Dostawa produktów leczniczych tj. leków, soli sodowej enoksaparyny, sterylnej wody do nawilżania tlenu, zestawów sterylnych jednorazowych, materiałów opatrunkowych, szwów chirurgicznych, foli operacyjnej , filtrów iniekcyjnych, płynów infuzyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku, krajowy numer identyfikacyjny
631067168, ul.
Kowanówko, ul. Sanatoryjna
34,
64-600
Oborniki, woj.
wielkopolskie, państwo
, tel.
+48612973400, e-mail
przetargi@kowanowko.pl, faks
+48612973463.
Adres strony internetowej (URL): www.kowanowko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.kowanowko.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.kowanowko.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
tak poczta
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych tj. leków, soli sodowej enoksaparyny, sterylnej wody do nawilżania tlenu, zestawów sterylnych jednorazowych, materiałów opatrunkowych, szwów chirurgicznych, foli operacyjnej , filtrów iniekcyjnych, płynów infuzyjnych
Numer referencyjny: ZP/14/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie częściowe nr 1- Dostawa soli sodowej enoksaparyny Wspólny Słownik Zamówień: 33.62.00.00 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia Opis: Sukcesywna dostawa soli sodowej enoksaparyny w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ), Zamówienie częściowe nr 2-: Sukcesywna dostawa leku Fondaparinux w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ), Zamówienie częściowe nr 3- Sukcesywna dostawa leków różnych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ), Zamówienie częściowe nr 4 -Sukcesywna dostawa leków różnych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ) Zamówienie częściowe nr 5- Sukcesywna dostawa sterylnej wody do nawilżania tlenu w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ)Zamówienie częściowe nr 6- Sukcesywna dostawa zestawów sterylnych jednorazowych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ),Zamówienie częściowe nr 7- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ),Zamówienie częściowe nr 8- Sukcesywna dostawa szwów chirurgicznych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ), Zamówienie częściowe nr 9- Sukcesywna dostawa foli operacyjnej w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ),Zamówienie częściowe nr 10- Sukcesywna dostawa filtrów iniekcyjnych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ),Zamówienie częściowe nr 11- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ),Zamówienie częściowe nr 12- Sukcesywna dostawa leków różnych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ), Zamówienie częściowe nr 13- Sukcesywna dostawa płynu do płukania jamy ustnej, żelu do nosa w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ)." UWAGA DOTYCZY WSZYSTKICH PAKIETÓW: Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne należy je traktować wyłącznie, jako przykład produktu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia; w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej przy spełnieniu przez Wykonawcę niżej wymienionego warunku. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji przedmiot zamówienia opisany został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych - pod warunkiem , że oferowany asortyment posiada parametry jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jako asortyment opisany za ich pomocą przez Zamawiającego. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. , poz. 2164 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym."
II.5) Główny kod CPV: 33620000-2
Dodatkowe kody CPV:33690000-3, 33140000-3, 33141110-4, 33141121-4, 33141000-0, 33141300-3, 33692500-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 355993.90
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe: Skcja II.8 Czas trwania zamówienia:12 miesięcy od dnia 10-12-2016 - dla zadania częściowego nr 11, 12 miesięcy od dnia 14-01-2017 - dla zadania częściowego nr 5, 12 miesięcy od dnia 18-11-2016 - dla zadania częściowego nr 9,10, 12 miesięcy od dnia 26-11-2016 - dla zadania częściowego nr 1,2,3,4,6,7,8,12,13
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Jeżeli wykonawca wykaże:
a)że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną stanowiąca równowartość minimum 328 500,00 zł w tym na :
zamówienie częściowe nr 1 - minimum 40 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 2 - minimum 8 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 3 - minimum 70 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 4 - minimum 10 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 5 - minimum 2 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 6 - minimum 6 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 7 - minimum 130 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 8 - minimum 18 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 9 - minimum 500,00 zł
zamówienie częściowe nr 10 - minimum 300,00 zł
zamówienie częściowe nr 11 - minimum 40 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 12 - minimum 3 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 13 - minimum 700,00 zł
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pz
- Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną stanowiąca równowartość minimum 328 500,00 zł w tym na :
zamówienie częściowe nr 1 - minimum 40 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 2 - minimum 8 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 3 - minimum 70 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 4 - minimum 10 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 5 - minimum 2 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 6 - minimum 6 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 7 - minimum 130 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 8 - minimum 18 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 9 - minimum 500,00 zł
zamówienie częściowe nr 10 - minimum 300,00 zł
zamówienie częściowe nr 11 - minimum 40 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 12 - minimum 3 000,00 zł
zamówienie częściowe nr 13 - minimum 700,00 zł
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Przygotowac zgodnie ze wzorem określonym z załącznikiem nr d do SIWZ.Pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymieniona w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo . Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
TERMIN WAŻNOŚCI ASORTYMENTU | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewidział następujące zapisy umowy: a)Zmiana ceny w stosunku do oferowanej może nastąpić wyłącznie na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili przystępowania do przetargu /zmian cen urzędowych, zmiana stawki podatku VAT/ lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. b)Podstawą do ewentualnej zmiany ceny będzie wniosek każdej ze stron zawierający szczegółowe określenie okoliczności uzasadniające zmianę. c)Ewentualna zmiana ceny na skutek okoliczności , o których mowa w ust. 2 nie może nastąpić częściej niż raz na 4 miesiące i obowiązywać będzie od dnia zawarcia aneksu do umowy podpisanego przez obie strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/10/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów zwanego dalej rozporządzeniem, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: a: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Aktualny adres mail to: przetargi@kowanowko.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Dostawa soli sodowej enoksaparyny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa soli sodowej enoksaparyny w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33620000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
48400.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
TERMIN WAŻNOŚCI ASORTYMENTU | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa leku Fondaparinux
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa leku Fondaparinux w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33690000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
8850.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
TERMIN WAŻNOŚCI ASORTYMENTU | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Dostawa Leków różnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa leków różnych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33690000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
72676.90
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
TERMIN WAŻNOŚCI ASORTYMENTU | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Dostawa Leków różnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa leków różnych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33690000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
15326.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
TERMIN WAŻNOŚCI ASORTYMENTU | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Dostawa sterylnej wody do nawilżania tlenu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa sterylnej wody do nawilżania tlenu w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
2920.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
TERMIN WAŻNOŚCI ASORTYMENTU | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Dostawa zestawów sterylnych jednorazowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa zestawów sterylnych jednorazowych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
6685.00
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
TERMIN WAŻNOŚCI ASORTYMENTU | 40 |
Część nr: 7
Nazwa: Dostawa materiałów opatrunkowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
137316.50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
TERMIN WAŻNOŚCI ASORTYMENTU | 40 |
Część nr: 8
Nazwa: Dostawa szwów chirurgicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa szwów chirurgicznych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141121-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
18160.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
TERMIN WAŻNOŚCI ASORTYMENTU | 40 |
Część nr: 9
Nazwa: Dostawa foli operacyjnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa foli operacyjnej w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
900.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
TERMIN WAŻNOŚCI ASORTYMENTU | 40 |
Część nr: 10
Nazwa: Dostawa filtrów iniekcyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa filtrów iniekcyjnych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141300-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
310.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
TERMIN WAŻNOŚCI ASORTYMENTU | 40 |
Część nr: 11
Nazwa: Dostawa płynów infuzyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33692500-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
40086.50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
TERMIN WAŻNOŚCI ASORTYMENTU | 40 |
Część nr: 12
Nazwa: Dostawa leków różnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa leków różnych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33690000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
3613.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
TERMIN WAŻNOŚCI ASORTYMENTU | 40 |
Część nr: 13
Nazwa: Dostawa płynu do płukania jamy ustnej, żelu do nosa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa płynu do płukania jamy ustnej, żelu do nosa w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym-odpowiednia tabela ( załącznik nr 3 do SIWZ)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33690000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
750.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
TERMIN WAŻNOŚCI ASORTYMENTU | 40 |
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
więcej: przetargi w Obornikach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.