To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-01
Zielona Góra: ŚWIADCZENIE POWSZECHNYCH USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA LUBUSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W ZIELONEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 32117 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21789 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Urząd Skarbowy w Zielonej Górze, ul. Dr. Pieniężnego 24, 65-054 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-64 4560930 lub 32, faks 0-68 4560901.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE POWSZECHNYCH USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA LUBUSKIEGO URZĘDU SKARBOWEGO W ZIELONEJ GÓRZE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wyciąg z SIWZ tj: 3.1.Kod CPV: 64110000-0 - usługi pocztowe 3.2.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w rozumieniu art. 3 ust. 25 ustawy Prawo pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek zgodnie z ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz.1159 z późn. zm.), zwrotu przesyłek niedoręczonych. 3.3.Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi: 1/przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe: - zwykłe ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, - zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, - polecone ekonomiczne - przesyłki rejestrowane niebędące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, - polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, - polecone ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki niebędące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym, - polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym, 2/ przez paczki pocztowe, rozumie się paczki: - zwykłe ekonomiczne - rejestrowane niebędące paczkami najszybszej kategorii, - priorytetowe - rejestrowane najszybszej kategorii, 3/ odbiór przesyłek potwierdzać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, 4/ wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wynikają z następujących przepisów: - ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U z 2012 r., poz. 749 z późn. zm.), ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks postępowania karnego (Dz. U. Nr 89, poz. 555 z późn. zm.), ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu karnym (Dz. U. Nr 108, poz. 1022), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) oraz obowiązujących przepisów wykonawczych - w szczególności rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.), które powinni spełnić Wykonawcy, - Polskiej Normy PN-T-85004 - koperty listowe i kartki pocztowe, - Polskiej Normy PN-T-85003- koperty listowe do automatycznego opracowania, - Polskiej Normy PN-IS0269- koperty listowe i kartki pocztowe, - Aktów wewnętrznych wydanych przez Wykonawcę na podstawie art. 24 ustawy Prawo pocztowe, 5/ Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe zaliczone do powszechnych usług pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych. 6/ Wykonawca jest zobligowany do żądania od odbiorców prawidłowego wypełniania zwrotek (czytelne podpisy, pieczęcie firm), 7/ Przesyłki dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca w kraju i za granicą objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym, 8/ Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego, 9/ Dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego w Zielonej Górze przy ul. Dr Pieniężnego 24, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, w terminach określonych przez rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych dla przesyłek listowych niebędących przesyłkami najszybszej kategorii, 10/ w przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy postąpi zgodnie z właściwymi przepisami Ordynacji podatkowej, Kodeksu postępowania karnego, rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu karnym, Kodeksu postępowania administracyjnego. 11/ Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówkami nadawczymi w miejscowości, w której znajduje się siedziba Zamawiającego, oraz punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) na terenie każdej gminy, 12/ uiszczanie opłat od przesyłek listowych będzie następowało z dołu w formie opłaty kredytowanej. Zamawiający będzie umieszczał oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą, 13/ do przesyłek używane będą koperty oraz potwierdzenia odbioru Zamawiającego. Waga przesyłki określona będzie w stanie zamkniętym, 14/ wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych muszą być zapewnione przez Wykonawcę, 15/ Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy, 16/ rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn ilości usług realizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym oraz opłat określonych w formularzu cenowym. Liczba ta będzie potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. Wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia będzie rozliczane w okresach rozliczeniowych odpowiadających miesiącom kalendarzowym. 17/ Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 21 dni od daty prawidłowo wystawionej Zamawiającemu faktury VAT. Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy, 18/ przewidywana ilość przesyłek różnych rodzajów została wskazana w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonej w formularzu cenowym, 19/ w przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego, 20/ podane w formularzu cenowym złożonym wraz z ofertą ilości poszczególnych przesyłek są ilościami szacunkowymi, 21/ cena podana przez Wykonawcę może ulec zmianie wyłącznie w następujących przypadkach: a/ w razie ustawowej zmiany obowiązku podatkowego Wykonawcy w zakresie podatku od towarów i usług (VAT), w tym zmiany stawki tego podatku; zmiana cen jednostkowych nastąpi odpowiednio do stawki podatku, b/ zmiany cennika powszechnych usług pocztowych zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez przepisy Prawa pocztowego. c/ w przypadku, jeśli konieczność wprowadzenia zmian umowy wynika z uregulowań prawnych w zakresie ustalania lub zatwierdzania cen za powszechne usługi pocztowe w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, a także w przypadku, kiedy ich wprowadzenie wynika z okoliczności powodujących, iż zmiana ww. cen leży w interesie publicznym, d/ ceny określone przez Wykonawcę w ofercie ulegną obniżeniu w toku realizacji zamówienia w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikające ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen wynikających w przedłożonej ofercie. Wykonawca ma obowiązek wówczas stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty pocztowe dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu, e/ Zamawiającemu przysługuje prawo korzystania z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy. 22/ od Wykonawcy wymaga się, aby usługa doręczania przesyłek świadczona była do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w kraju i za granicą. 3.4.Zamawiający wymaga dostarczenia przesyłek pocztowych codziennie w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach od 730 - 1000 do Lubuskiego Urzędu Skarbowego w Zielonej Górze przy ul. Dr Pieniężnego 24, odbiór przesyłek z siedziby urzędu w godz. 13.30 - 14.30 3.5.Zamawiający zobowiązuje się do: a/ prawidłowego adresowania przesyłek w sposób czytelny i zgodny ze standardami określonymi w normach wymienionymi w pkt.3.3 ust.4 SIWZ, b/ sporządzania w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawień ilościowo-wartościowych nadanych przesyłek nierejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych; wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą, c/ sporządzania w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawień ilościowo-wartościowych nadanych przesyłek rejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych; wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą. Wielkość i zakres zamówienia oszacowane w formularzy cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ zamieszczonym na stronie internetowej urzędu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POCZTA POLSKA S.A. NIP 525 000 73 13, UL.STAWKI 2, 00-940 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 233668,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 228173,10
Oferta z najniższą ceną: 228173,10 / Oferta z najwyższą ceną: 228173,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
- Wykonanie badań laboratoryjnych przy robotach drogowych i mostowych na drogach wojewódzkich województwa lubuskiego w latach 2025-2027
- NZ.261.62.2024 Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów ortopedyczno-urazowych wraz z akcesoriami umożliwiającymi ich wszczepienie na potrzeby chirurgii dziecięcej
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin do Zespołu Edukacyjnego nr 2 w Zielonej Górze.
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Danii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego i uczenia się przez całe życie (...)
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku CRS przy ul. Sulechowskiej 41 w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Związku Międzygminnego "Centrum Zagospodarowania Odpadów - SELEKT" z siedzibą w Czempiniu.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Krasne w 2025 roku.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY URZĘDU MIASTA I GMINY KÓRNIK W 2025 ROKU
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Susz
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Zabrzańskiego Centrum Świadczeń Rodzinnych
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.