Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-06
Lubaczów: Przeprowadzenie szkoleń dla 10 osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 321236 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie , ul. Tadeusza Kościuszki 141, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 0-16 632-13-86, 632-08-51, faks 0-16 632-13-86 wew. 250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla 10 osób bezrobotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń dla 10 osób bezrobotnych - beneficjentów projektu pn. Więcej szans w powiecie lubaczowskim, realizowanego w ramach POKL Działanie 6.1 poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, na następujące szkolenia: - operator koparko - ładowarki /wszystkie typy/ kl. III - 5 osób - operator spycharki kl. III do 110 kW- - 5 osób.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w druku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami - program szkolenia, formularz wykładowcy/instruktora. 2.Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji /2 egzemplarze/. 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - dokument może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - druk nr 3 do SIWZ. 4.Certyfikat/znak jakości usług związany bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - w przypadku, gdy wykonawca posiada certyfikat, np. akredytacja kuratora oświaty lub inny znak jakości. 5. Dokument potwierdzający spełnienie wymagań /w zakresie, o który ubiega się Wykonawca/ określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych /Dz. U. Nr 118, poz. 1263/ wydany przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 6. Zamawiający żąda , aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, umowę spółki - wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 26
- 2 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu/znaku jakości usług związanego bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 5
- 4 - nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 5 - zaangażowanie instytucji szkolącej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadkach: - zmiana miejsca, w którym odbywa się szkolenie wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy a ilość i jakość pomieszczeń będzie również dostosowana do prowadzenia zajęć oraz wyposażona w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne dla potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. - zmiana wykładowcy/instruktora pod warunkiem, że nie będą posiadać kwalifikacji niższych, niż wskazani w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplubaczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie
ul. Kościuszki 141
37-600 Lubaczów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaczowie ul. Kościuszki 141 37-600 Lubaczów pokój nr 200 /sekretariat/..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. /Więcej szans w powiecie lubaczowskim/ realizowany w ramach POKL Działanie 6.1 poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szkolenie: operator koparko - ładowarki /wszystkie typy/ kl. III - 5 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie : operator koparko - ładowarki (wszystkie typy) kl. III - liczba uczestników szkolenia - 5 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 02.11.2010 r. do dnia 08.12.2010 r. Liczba godzin - 204 zegarowych /1 godz. zajęć teoretycznych = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa/. Zamawiający żąda, by szkolenie prowadzone było na podstawie programu opracowanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, oraz by program zawierał dodatkowo zagadnienia z zakresu ochrony środowiska /podnoszenie świadomości ekologicznej/ - 2 godz. Zajęcia winny odbywać się codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, nie dłużej niż do godz. 18.00, przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie uczestnikom szkolenia, gdy szkolenie realizowane będzie poza terenem powiatu lubaczowskiego, koszty zakwaterowania i wyżywienia należy uwzględnić jako składnik ceny oferty szkolenia. Jeżeli szkolenie realizowane będzie na terenie powiatu lubaczowskiego, Zamawiający żąda, by uczestnikom szkolenia, których miejscowość zamieszkania będzie inna niż miejscowość odbywania szkolenia Wykonawca zapewnił wyżywienie /catering/. W przypadku, gdy Wykonawca w wymaganiach wstępnych dla uczestników szkolenia wykaże badania lekarskie, Zamawiający skieruje osoby bezrobotne na powyższe badania przed rozpoczęciem szkolenia, w związku z tym badania lekarskie nie stanowią kosztów szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 26
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu/znaku jakości usług związanego bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 5
- 4. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 5. zaangażowanie instytucji szkolącej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szkolenie: operator spycharki kl. III do 110 kW- - 5 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie : operator spycharki kl. III do 110 kW - liczba uczestników szkolenia - 5 osób - termin wykonania zamówienia: od dnia 02.11.2010 r. do dnia 08.12.2010 r. Liczba godzin - 204 zegarowych /1 godz. zajęć teoretycznych = 45 minut zajęć edukacyjnych i 15 minut przerwa/. Zamawiający żąda, by szkolenie prowadzone było na podstawie programu opracowanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, oraz by program zawierał dodatkowo zagadnienia z zakresu ochrony środowiska /podnoszenie świadomości ekologicznej/ - 2 godz. Zajęcia winny odbywać się codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, nie dłużej niż do godz. 18.00, przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie uczestnikom szkolenia, gdy szkolenie realizowane będzie poza terenem powiatu lubaczowskiego, koszty zakwaterowania i wyżywienia należy uwzględnić jako składnik ceny oferty szkolenia. Jeżeli szkolenie realizowane będzie na terenie powiatu lubaczowskiego, Zamawiający żąda, by uczestnikom szkolenia, których miejscowość zamieszkania będzie inna niż miejscowość odbywania szkolenia Wykonawca zapewnił wyżywienie /catering/. W przypadku, gdy Wykonawca w wymaganiach wstępnych dla uczestników szkolenia wykaże badania lekarskie, Zamawiający skieruje osoby bezrobotne na powyższe badania przed rozpoczęciem szkolenia, w związku z tym badania lekarskie nie stanowią kosztów szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 26
- 2. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 3. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu/znaku jakości usług związanego bezpośrednio z prowadzonym szkoleniem - 5
- 4. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 1
- 5. zaangażowanie instytucji szkolącej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 1
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Zakup urządzeń UPS i dysków twardych w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
- dostawa obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, wdrożenie i objęcie serwisem systemu klasy XDR (Extended Detection and Response).
- Przeprowadzenie grupowych zajęć z doradcą zawodowym oraz indywidualnego coachingu rozwojowego w ramach projektu "Zdolni z Pomorza - Powiat Bytowski"
- Realizacja zajęć w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje"
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu" Cyberbezpieczna Gmina Żyraków"
- Przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn. "Nauczanie Rolnicze XXI wieku - lepszy start
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na III części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.