Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Gliwice: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego zadania inwestycyjnego pn.: Remont i przebudowa obiektu przy ul. Dolnych Wałów 3 w Gliwicach wraz z rozbiórką dachu, dla potrzeb kinoteatru SCENA BAJKA - KINO AMOK
Numer ogłoszenia: 321237 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwicki Teatr Muzyczny, ul. Nowy Świat 55/57, Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2306718, 691339064, faks 032 3015193.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego zadania inwestycyjnego pn.: Remont i przebudowa obiektu przy ul. Dolnych Wałów 3 w Gliwicach wraz z rozbiórką dachu, dla potrzeb kinoteatru SCENA BAJKA - KINO AMOK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego polegającej na zarządzaniu całością zadań mających za cel realizację Inwestycji, w tym m.in.: a) prowadzenie całokształtu nadzoru inwestorskiego przy realizacji Inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, w oparciu o dokumentację projektową i pozwolenie na budowę dla przedmiotowego zadania oraz innymi obowiązującymi przepisami, dotyczącymi przedmiotu zamówienia, b) Dokonywanie niezbędnych wpisów do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonywania prób lub badań, przedstawianie dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technologicznych. Przeglądanie regularnie wpisów Wykonawcy do Dziennika Budowy potwierdzanie ich lub korygowanie, c) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p/pożarowych bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy podczas całego procesu realizacji Inwestycji, d) dokonywanie bieżącej analizy kosztów Inwestycji oraz zestawień po zakończeniu każdego miesiąca, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych zadania Inwestycyjnego pod względem merytorycznym i rachunkowym, e) uzgadnianie z Wykonawcą fakturowania w oparciu o kalkulacje przetargowe robót, bieżące sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych zgodnie z umową, pod względem merytorycznym, ilościowym, rachunkowym oraz przedstawianie Zamawiającemu do zapłaty kompletnych dokumentów formalnych, f) zgłaszanie bezwzględnie uwag i zastrzeżeń do przebiegu prac i w takim przypadku zajmowanie konkretnego stanowiska w tych sprawach oraz podejmowanie odpowiednich działań i poinformowanie o swoim stanowisku Zamawiającego, g) inicjowanie konieczności wykonania robót dodatkowych, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian a wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, h) bez pisemnej zgody Zamawiającego Inwestor Zastępczy nie jest upoważniony do wydania Wykonawcy polecenia wykonania robót dodatkowych, i) kontrola zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę oraz dokonywanie niezbędnej koordynacji robót, egzekwowanie od Wykonawcy niezbędnej inwentaryzacji robót, j) uzgadnianie, opiniowanie i inicjowanie spraw formalno-prawnych i finansowych niezbędnych do należytej realizacji zadania, k) kontakty z jednostką projektową i uzgadnianie spraw związanych z ewentualnymi zmianami w projekcie, l) w sytuacjach przewidzianych w dokumentacji projektowej konsultowanie sposobu wykonania robót z właściwym Konserwatorem Zabytków na koszt Zamawiającego, m) prowadzenie narad roboczych, technicznych i koordynacyjnych na terenie budowy Inwestycji w tym szczególnie przeprowadzenie czynności odbiorowych robót i rozliczeń częściowych i końcowego zgodnie z wymogami i przepisami prawa, Zadania Inwestycyjnego m.in.: - odbiory techniczne wykonanych elementów budowy, odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu, - uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, - potwierdzenie wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w Dzienniku Budowy, - egzekwowanie od Wykonawcy kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzania odbioru końcowego, min.: protokołów odbioru, prób, badań, atestów, kart gwarancyjnych, dokumentacji powykonawczej, niezbędnych instrukcji itp., n) sprawdzenie i odbiór dokumentacji odbiorowej od Wykonawcy w celu dalszego przekazania jej Zamawiającemu, o) powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz tym samym dokonanie odbioru końcowego Inwestycji; p) uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i uzyskanie ostatecznej ( w administracyjnym toku instalacji) oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji, r) rozliczenie końcowe Inwestycji, s) przekazanie Zamawiającemu kompletu niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania; t) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji w granicach udzielonych pełnomocnictw, u) naliczanie i egzekwowanie w imieniu Zamawiającego kar umownych i lub odszkodowań od Wykonawcy w celu ich niezwłocznego przekazania Zamawiającemu, w) archiwizację korespondencji i dokumentacji wraz z przekazaniem ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu niniejszej umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.54.00.00 - 74.54.00.00 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 150000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INWESTYCJE, BUDOWNICTWO, HANDEL "INWEST-COMPLEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INWESTYCJE, BUDOWNICTWO, HANDEL "INWEST-COMPLEX" SP. Z O.O.
- INWESTYCJE BUDOWNICTWO HANDEL INWEST-COMPLEX SP. Z O.O., UL. GÓRY CHEŁMSKIEJ 15, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 150000
- Oferta z najniższą ceną: 150000 oferta z najwyższą ceną: 150000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej dla lokali 2,3,5,9 w budynku przy ul. Daszyńskiego 97 oraz lokalu nr 2 przy ul. Daszyńskiego 95 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Modernizacja budynku przy ul. Architektów 109 - dobudowa windy zewnętrznej - zaprojektuj i wybuduj
- Dostawy dolomitu prażonego
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Modernizacja i podłączenie do systemu parkingowego firmy Pro-Park trzech punktów znajdujących się na terenie NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 4WOG.1200.2712.21.2025 Remont budynku 18 w Opolu (warsztat)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SR.272.u.09.2025.PW Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: "Remont drogi powiatowej nr 2314G"
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego "Wykonanie odwodnienia drogi powiatowej Nr 4333W w msc. Międzyleś, gm. Poświętne"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad: - rozbiórką istniejącego i budową nowego budynku nr 18 na potrzeby SOdC - przebudową parteru budynku nr 48 w m. Kętrzyn na potrzeby osób zatrzymanych
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Świętajno"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.