To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-05
Pabianice: SPRZEDAŻ I DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG WRAZ Z TRANSPORTEM DO MIASTA PABIANIC
Numer ogłoszenia: 321276 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266996 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ I DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG WRAZ Z TRANSPORTEM DO MIASTA PABIANIC.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa transportem własnym soli drogowej, wykorzystywanej do zimowego utrzymania dróg. 2. Opis przedmiotu zamówienia: a) Sól przeznaczona jest do zwalczania gołoledzi na drodze o granulacie 0,16 - 4,0 mm. b) Sól drogowa DR niezbrylająca powinna odpowiadać warunkom zawartym w Polskiej Normie PN C 840-2:1998 sól spożywcza. Są to następujące wymagania: - zawartość chlorku sodu NaCl - co najmniej 90%, - zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie - 8,0% maksymalnie, - zawartość wody - 3,0% maksymalnie, - zawartość żelazocyjanku potasowego - 20 mg/kg Nowa edycja w/w normy tj. PN C-840-2:1998 Sól (Chlorek sodu) Sól spożywcza zastąpiła starą normę PN 86/C-84081/02, eliminując określenie sól drogowa i nie podając dla soli drogowej żadnych wymagań. Niniejszym uznaje się, że dla celów oceny soli stosowanej w drogownictwie wymagania starej normy są właściwe i powinny być nadal stosowane. (Wytyczne Zimowego Utrzymania Dróg opracowane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów dla potrzeb GDDP) 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice - ul. Warzywna 1 4. Ilości zamówienia: a. 800 ton soli drogowej luzem, b. 40 ton soli drogowej workowanej do produkcji solanki. 5. Realizacja zamówienia publicznego będzie odbywała się według poniższego harmonogramu: a. 20.10.2011 roku - 50 ton sól drogowa luzem b. 09.11.2011 roku - 100 ton sól drogowa luzem c. 23.11.2011 roku - 100 ton sól drogowa luzem d. 08.12.2011 roku - 100 ton sól drogowa luzem 20 ton sól drogowa workowana e. 20.12.2011 roku - 100 ton sól drogowa luzem f. 04.01.2012 roku - 100 ton sól drogowa luzem g. 01.02.2012 roku - 100 ton sól drogowa luzem 20 ton sól drogowa workowana h. 15.02.2012 roku - 100 ton sól drogowa luzem i. 01.03.2012 roku - 50 ton sól drogowa luzem 6. Zamawiający zastrzega sobie: - możliwość przesunięcia terminów dostaw przedmiotu zamówienia - możliwość nie wykorzystania pełnej ilości zamówienia publicznego co uzależnione jest od warunków atmosferycznych 7. Kody CPV: 14.41.00.00-8 - sól kamienna 8. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. 9. Ewentualne reklamacje ilościowe powinny być złożone w dniu zakupu, natomiast jakościowe w dniu ich ujawnienia. 10. Wykonawca obowiązany jest do załatwienia reklamacji niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia o wadliwym wykonaniu umowy nie dłużej niż 14 dni. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a) rozliczenie przedmiotu zamówienia odbywać się raz w m-cu do ostatniego dnia każdego miesiąca - na podstawie potwierdzonego dowodu dostawy lub pobrania przez zamawiającego. b) płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. c) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.41.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EAST ENERGY Spółka z o. o., ul. Morawskiego 5/159, 30-102 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166656,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 209951,22
Oferta z najniższą ceną: 209951,22 / Oferta z najwyższą ceną: 282000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- Pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa przedszkola gminnego w Bychlewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia budynków mieszkalnych w instalację gazową wraz z częściami wspólnymi, wewn. instalacją w lokalach tj. CO,CW i inne na terenie 5 nieruchomości
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pabianicach
- Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością zamawiającego z terenów administrowanych przez zamawiającego - 2025 rok
więcej: przetargi w Pabianicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.