eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa sprzętu RTV, AGD, oraz aparatów telefonicznych i faksów do wskazanych jednostek oświaty

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-29

Wrocław: Dostawa sprzętu RTV, AGD, oraz aparatów telefonicznych i faksów do wskazanych jednostek oświaty
Numer ogłoszenia: 321314 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu RTV, AGD, oraz aparatów telefonicznych i faksów do wskazanych jednostek oświaty.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu RTV, AGD oraz aparatów telefonicznych i faksów wraz z instalacją i konfiguracją oraz świadczeniem serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji, do wskazanych jednostek oświaty. Zamówienie podzielone zostało na cztery części/zadania: Część/Zadanie nr 1: dostawa sprzętu RTV (radiomagnetofony, odtwarzacze DVD, telewizory, uchwyty na telewizory, mikrofon z głośnikiem, aparat fotograficzny), Część/Zadanie nr 2: dostawa sprzętu AGD (odkurzacze, pralki, żelazka, czajniki), Część/Zadanie nr 3: dostawa aparatów telefonicznych i faksów 1. Wszystkie dostarczane przedmioty zamówienia będą fabrycznie nowe, wyprodukowane od 2011 roku. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w oryginalnym opakowaniu. 2. Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka przedmiotu zamówienia określona została w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zamówień składanych przez dyrektora jednostki oświaty faksem lub emailem w terminie do 10 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia. 4. O gotowości dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić dyrektora jednostki oświatowej w formie pisemnej, e-mailem lub faxem z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 5. Wykonawca dostarczy każdą partię własnym transportem i na własne ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu. Dostawa może również obejmować tylko jedną sztukę przedmiotu zamówienia. 6. Wydanie i odbiór przedmiotu zamówienia następować będzie w budynkach jednostek oświatowych, w godzinach od 8.00 do 16.00. Dyrektor jednostki oświatowej lub osoba przez niego upoważniona wskaże pomieszczenia, do których należy dostarczyć, ustawić i skonfigurować wg wskazań przedmiot umowy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia posiadający wszystkie wymagane przepisami polskiego prawa normy, atesty, świadectwa i certyfikaty jakości i bezpieczeństwa oraz certyfikaty CE. Wymagane dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie załączyć przy dostawie przedmiotu umowy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji, dla każdej jednostki oświaty gdzie dostarczony będzie przedmiot zamówienia. 9. Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania przedmiotu umowy w obecności dyrektora jednostki oświaty. 10. Sprzęt dostarczony zostanie wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia pracy na stanowisku, w szczególności z kablami przyłączeniowymi do sieci elektrycznej. 11.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia, rozładowania, wniesienia, rozpakowania, montażu, ustawienia, podłączenia i skonfigurowania przedmiotu zamówienia we wskazanym przez dyrektora jednostki oświaty lub osobę przez niego upoważnioną miejscu, w ilościach i rodzajach asortymentu określonych w załączniku nr 5.1 - 5.3. 12. Wykonawca odpowiada za przedmiot zamówienia do czasu jego ostatecznego przekazania i podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 13. Protokół odbioru przedmiotu zamówienia podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i dyrektora jednostki oświaty stwierdza kompletność, poprawność i zgodność dostawy oraz instalacji z zamówieniem. 14. Podpisanie protokołu, o którym mowa w punkcie 13 i odbiór sprzętu w ramach dostawy nie pozbawia Zamawiającego prawa do zgłaszania reklamacji z tytułu jego jakości. Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących jakości dostarczonych przedmiotów zamówienia za pomocą pism, faksu lub poczty elektronicznej, które to formy są wiążące dla Wykonawcy. 15. W przypadku otrzymania przedmiotu zamówienia złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie, do 7 dnia roboczego od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru przedmiotu zamówienia bez wad. 16. W okresie serwisu gwarancyjnego Wykonawca będzie świadczyć nieodpłatnie serwis dostarczonego sprzętu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 39.71.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: - zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, - zmian formalno-organizacyjnych, - gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 25 czerwca 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) i art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych, Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 135.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych, Al. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 135.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu RTV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV (radiomagnetofony, odtwarzacze DVD, telewizory, uchwyty na telewizory, mikrofon z głośnikiem, aparat fotograficzny). Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianego asortymentu została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa sprzętu AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD (odkurzacze, pralki, żelazka, czajniki). Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianego asortymentu została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa aparatów telefonicznych i faksów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów telefonicznych i faksów. Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianego asortymentu została określona w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00-3, 39.71.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.