Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-12
Kielce: SUKCESYWNE DOSTAWY TŁUSZCZY ROŚLINNYCH I ZWIERZĘCYCH
Numer ogłoszenia: 321331 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY TŁUSZCZY ROŚLINNYCH I ZWIERZĘCYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - tłuszcze roślinne a.Olej roślinny rzepakowy (opakowania plastikowe 1L - 3L) CPV 15411100-3, PN - A - 86908:2000 - 1 000 L b.Margaryna roślinna do smarowania pieczywa (kostka 200g - 250g, pakowana w papierze pergaminowym, folii lub innym opakowaniu dopuszczonym do kontaktu z żywnością) CPV 15431100-9, PN - A -86908:2000 - 14 000 kg c.Masło extra (kostka 200g - 250g, pakowane w papierze pergaminowym, folii lub innym opakowaniu dopuszczonym do kontaktu z żywnością) CPV 15530000-2, PN - A - 86908:2000 - 2 500 kg Część II - tłuszcze zwierzęce a.smalec wieprzowy (masa 200g - 3 kg, pakowany w papierze pergaminowym, folii (osłonka poliamidowa) lub innym opakowaniu dopuszczonym do kontaktu z żywnością) CPV 15412100-0, PN - A86908:2000 - 2 000 kg b.słonina (pojemniki plastikowe przeznaczone do kontaktu z żywnością) CPV 15412100-0, PN - A - 86908:2000 - 2 000 kg Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy (cały okres obowiązywania umowy). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. Towar dostarczony ma być w opakowaniach przeznaczonych do kontaktu z żywnością w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający jego estetyczny wygląd. Towar musi spełniać wymogi Polskiej Normy. Przy każdej dostawie Zamawiający żąda od Wykonawcy dokumentu identyfikacji handlowej HDI (dotyczy części II). Na każdym dostarczonym produkcie musi być etykieta z następującymi danymi: a) nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b) nazwa oraz rodzaj produktu, c) termin ważności/przydatności do spożycia, d) warunki przechowywania, e) skład i waga. Dostawy należy realizować do magazynu Aresztu Śledczego w Kielcach własnym transportem (na koszt Wykonawcy). Częstotliwość dostaw: część I - dostawa tłuszczy roślinnych - dostawy należy realizować jeden raz w tygodniu w godz. od 7:00 do 11:00 od poniedziałku do czwartku, w piątek od godz. 7:00 do godz. 9:00. Część II - dostawa tłuszczy zwierzęcych - dostawy należy realizować dwa razy w tygodniu w godz. od 7:00 do 11:00 od poniedziałku do czwartku, w piątek od godz. 7:00 do godz. 9:00. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić telefonicznie Zamawiającego o realizacji dostawy w danym dniu (uzgodnienie konkretnej godziny dostawy). Wraz z dostawą towaru Zamawiający żąda faktury. Zawarte w fakturach: nazwa towaru oraz jednostka miary powinny być zgodne z nazwą towaru oraz jednostką miary określonymi w formularzach ofertowych stanowiących załączniki nr 1 i 2 do niniejszej specyfikacji. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad jakościowych dostarczonych produktów Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany i dostarczenia na własny koszt w terminie do godz. 14:00 następnego dnia roboczego. W przypadku nie dostarczenia w wyznaczonym dniu zamówionej ilości towaru Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty jego zakupu (zaopatrzenie, transport itp.) u innego Wykonawcy ustalonego przez Zamawiającego oraz pokryje różnice w cenie zakupu towaru, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości niedostarczonego w tym dniu towaru. W przypadku nie dokonania wymiany wadliwego towaru Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty zakupu towaru wolnego od wad u innego Wykonawcy oraz pokryje różnicę w cenie zakupu towaru wolnego od wad, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości wadliwego towaru. W przypadku trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nie dostarczenia towaru lub dostawy towaru nie odpowiadającego wymogom określonym w niniejszej specyfikacji rozwiązanie umowy następuje bez wypowiedzenia - po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie. Ponadto Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10 % ceny (brutto) za towar, który miał dostarczyć do końca trwania umowy. Wykonawca określa w formularzu ofertowym gramaturę lub pojemność poszczególnych artykułów, jaką będzie dostarczał zamawiającemu przez cały okres obowiązywania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2, 15.41.11.00-3, 15.43.11.00-9, 15.53.00.00-2, 15.41.21.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy Kielce ul. Zagnańska 155 25 - 563 Kielce..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy Kielce ul. Zagnańska 155 25 - 563 Kielce sekretariat I piętro budynku administracji..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: TŁUSZCZE ROŚLINNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a.Olej roślinny rzepakowy (opakowania plastikowe 1L - 3L)CPV 15411100-3, PN - A - 86908:2000 - 1 000 L b.Margaryna roślinna do smarowania pieczywa (kostka 200g - 250g, pakowana w papierze pergaminowym, folii lub innym opakowaniu dopuszczonym do kontaktu z żywnością) CPV 15431100-9, PN - A - 86908:2000 - 14 000 kg c.Masło extra (kostka 200g - 250g, pakowane w papierze pergaminowym, folii lub innym opakowaniu dopuszczonym do kontaktu z żywnością) CPV 15530000-2, PN - A - 86908:2000 - 2 500 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2, 15.41.11.00-3, 15.43.11.00-9, 15.53.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: TŁUSZCZE ZWIERZĘCE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a.smalec wieprzowy (masa 200g - 3 kg, pakowany w papierze pergaminowym, folii (osłonka poliamidowa) lub innym opakowaniu dopuszczonym do kontaktu z żywnością) CPV 15412100-0, PN - A - 86908:2000 - 2 000 kg b.słonina (pojemniki plastikowe przeznaczone do kontaktu z żywnością) CPV 15412100-0, PN - A - 86908:2000 - 2 000 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2, 15.41.21.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Zakup i dostawa leków różnych
- Grupowe szkolenia dla pracowników Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługi związane z obsługą serwisową oraz wzorcowaniem urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Drager Alcotest 7410
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Publicznego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Kubusia Puchatka w Sztumie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sycowie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu - 6 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie - 6 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim - 6 części
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA NR 11 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.