To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-29
Wrocław: Usługa wywozu odpadów komunalnych (KP Polanica Zdrój, PP Międzylesie, KP Leśna, KP Rudna, KP Ścinawa, KPP Lwówek Śląski).
Numer ogłoszenia: 321380 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277730 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu odpadów komunalnych (KP Polanica Zdrój, PP Międzylesie, KP Leśna, KP Rudna, KP Ścinawa, KPP Lwówek Śląski)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych z jednostek policji garnizonu dolnośląskiego tj.: - Komisariat Policji Polanica Zdrój ul. Warszawska 1, - Posterunek Policji Międzylesie ul. Graniczna 3, - Komisariat Policji w Leśnej ul. Żeromskiego 10, - Komisariat Policji w Rudnej ul. Kolejowa 7, - Komisariat Policji w Ścinawie ul. Grodzka 1, - Komenda Powiatowa Policji w Lwówku Śląskim ul. Jana Pawła II nr 12. Rodzaj pojemników, częstotliwość wywozu odpadów komunalnych Zamawiający opisał w załączniku numer 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. w formularzu ofertowym. 2. Odpadami stałymi w rozumieniu Zamawiającego są odpady powstałe w obiektach użyteczności publicznej i obsługi ludności, a także w pomieszczeniach użytkowanych na cele biurowe lub socjalne wytwarzającego odpady. 3. Postępowanie nie obejmuje wywozu odpadów powstających w wyniku działalności produkcyjnej, budowlanej oraz złomu metali, a także odpadów szkodliwych dla środowiska i zagrażających zdrowiu i życiu ludzkiemu. 4. W ramach zawartej umowy Wykonawca będzie zobowiązany do: 4.1.Dostarczenia pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów, zgodnie z zamówieniem zamawiającego, 4.2.Wymiany pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów na swój koszt, gdy zużycie ich następuje w wyniku normalnej eksploatacji lub z winy Wykonawcy w terminie 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, 4.3.Wywożenia odpadów stałych z pojemników i kontenerów wg częstotliwości określonej w załączniku numer 1 do SIWZ oraz dniach tygodnia uzgodnionych z Zamawiającym, 4.4 Uprzątnięciu odpadów luzem powstałych podczas ładowania, bądź w wyniku opóźnionego wywozu na własny koszt, 4.5. Odstawiania pojemników i kontenerów opróżnionych na miejsca ich lokalizacji. 5. Postępowanie zostało podzielone na VI części: Część I zamówienia: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych) z Komisariatu Policji w Polanicy Zdrój ul. Warszawska 1, zgodnie z formularzem ofertowym dla części I zamówienia, Część II zamówienia: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych) z Posterunku Policji Międzylesie ul. Graniczna 3, zgodnie z formularzem ofertowym dla części II zamówienia, Część III zamówienia: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych) z Komisariatu Policji w Leśnej ul. Żeromskiego 10, zgodnie z formularzem ofertowym dla części III zamówienia, Część IV zamówienia: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych) z Komisariatu Policji w Rudnej ul. Kolejowa 7, zgodnie z formularzem ofertowym dla części IV zamówienia, Część V zamówienia: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych) z Komisariatu Policji w Ścinawie ul. Grodzka 1, zgodnie z formularzem ofertowym dla części V zamówienia, Część VI zamówienia: wywóz odpadów komunalnych (selektywnych i zmieszanych) z Komendy Powiatowej Policji w Lwówku Śląskim ul. Jana Pawła II nr 12, zgodnie z formularzem ofertowym dla części VI zamówienia,..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Część IV zamówienia: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych) z Komisariatu Policji w Rudnej ul. Kolejowa 7, zgodnie z formularzem ofertowym dla części IV zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA SP. Z O.O. W LUBINIE
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA SP. Z O.O. W LUBINIE
- Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. zoo, ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2083,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2083,20
Oferta z najniższą ceną: 2083,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2083,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V zamówienia: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych) z Komisariatu Policji w Ścinawie ul. Grodzka 1, zgodnie z formularzem ofertowym dla części V zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA SP. Z O.O. W LUBINIE
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA SP. Z O.O. W LUBINIE
- Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. zoo, ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4166,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4156,80
Oferta z najniższą ceną: 4156,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4156,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.