To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-07
Opole: OBSŁUGA PUNKTU ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W GDDKIA O/OPOLE REJON W BRZEGU
Numer ogłoszenia: 321397 - 2011; data zamieszczenia: 07.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 354704 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA PUNKTU ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG KRAJOWYCH W GDDKIA O/OPOLE REJON W BRZEGU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści niniejszej Instrukcji dla Wykonawców (dalej zwaną IDW) przedmiotem zamówienia lub zamówieniem. 1. Obsługa punktu zimowego utrzymania dróg krajowych obejmuje; a) dysponowaniem, koordynacja i nadzór nad wykonaniem przez Wykonawców usług zimowego utrzymania dróg przez sprzęt podstawiony na Obwodach drogowych Nr 1 w Brzegu i Nr 3 w Niemodlinie , b) kontrola stanu zimowego utrzymania dróg - stanu nawierzchni, poboczy, chodników, ścieżek rowerowych, ustawionych zasłon przeciwśnieżnych, warunków przejazdu itp. c) obsługa informacyjna punktu w tym; odbieranie i przekazywanie meldunków i informacji, d) obsługa punktu zimowego utrzymania odbywać się będzie w dni wolne od pracy, niedziele i święta, w godzinach od 6:00 rano dnia wolnego od pracy do 6:00 rano następnego dnia roboczego po dniu wolnym od pracy, e) Obsługa punktu zimowego utrzymania w Rejonie w Brzegu prowadzona będzie na Obwodzie Drogowym Nr 1 w Brzegu ul. Grobli 12B przy współpracy podległego mu obsługującego punkt zud na Obwodzie Drogowym Nr 3 w Niemodlinie 2.CPV (Wspólny Słownik Zamówień) główny przedmiot 93.90.00.00 - 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane. 3.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 z późn. zmianami) i ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 z późn. zmianami). 4.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67.ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 10 % wartości zamówienia podstawowego w razie konieczności wykonania usług po wyczerpaniu wartości umownej. 5.Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. 6.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Rozdziałach 4÷5 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści SIWZ. 7.Zamawiający nie dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROBOT 1 B. ORZECHOWSKA I Z. GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ROBOT 1 B. ORZECHOWSKA I Z. GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA
- ROBOT 1 B. Orzechowska i Z. Grylewicz Sp. Jawna, ul. Pomorska 42, 50-219 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32208,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51140,45
Oferta z najniższą ceną: 51140,45 / Oferta z najwyższą ceną: 68427,88
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.