To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Warszawa: świadczenie na terenie Dzielnicy Żoliborz w okresie styczeń - grudzień 2009 specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z chorobą Alzheimera
(Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartość kwoty 206.000 EURO)
Nr postępowania (przetargu): 23 / 2008
Numer ogłoszenia: 321403 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237806 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, ul. Henryka Dembińskiego 3, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5692800, faks 833 64 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie na terenie Dzielnicy Żoliborz w okresie styczeń - grudzień 2009 specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z chorobą Alzheimera (Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartość kwoty 206.000 EURO) Nr postępowania (przetargu): 23 / 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 8. Opis przedmiotu zamówienia. 8.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz podopiecznych Ośrodka specjalistycznych usług opiekuńczych u osób z chorobą Alzheimera oraz otępieniem starczym. Celem usług jest poprawa funkcjonowania osób chorych oraz pomoc ich rodzinom. Szczegółowy zakres usługi zawiera załącznik Nr 1 do Specyfikacji. 8.2. Zamawiający przewiduje następującą wielkość przedmiotu zamówienia: a) ok. 15 osób miesięcznie objętych usługami, b) ok. 5 800 godzin usług. 8.3. W skali innej niż rok (o ile wystąpi) wielkość przedmiotu zamówienia obliczona zostanie odpowiednio do potrzeb. 8.4. W związku z niemożnością dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby godzin usług/osób podanych w pkt 8.2. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia, nie będzie skutkowało jakąkolwiek odpowiedzialnością Zamawiającego. 8.5. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z ustawą o pomocy społecznej z dnia 12.03.2004 (Dz. U. Nr 64, poz. 593) i wydanymi na jej podstawie przepisami. 8.6. Usługi będą świadczone przez 7 dni tygodnia. 8.7. Zlecenie realizacji usług na rzecz konkretnej osoby wraz z opisem zakresu usług będzie przekazywane Wykonawcy w formie pisemnej (kopia decyzji administracyjnej). 8.8. Wykonawca obowiązany jest przystąpić do realizacji usług bezzwłocznie, nie później niż w ciągu 2 dni od dnia otrzymania kopii decyzji. 8.9. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny specjalistycznej usługi opiekuńczej brutto i przewidywanej liczby godzin usług w okresie obowiązywania umowy tj. 5 800 godzin. 8.10. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV poz. 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe 9. Termin wykonania zamówienia. Zamówienie zostanie wykonane w okresie od 02.01.2009 do 31.12.2009 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00-3.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 116000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA SŁUŻBY SPOŁECZNEJ KOŚCIELAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA SŁUŻBY SPOŁECZNEJ KOŚCIELAK SPÓŁKA JAWNA
- Agencja Służby Społecznej B. Kościelak Sp.jawna, ul. kwiatowa 7A, 02-579 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 116000
- Oferta z najniższą ceną: 116000 oferta z najwyższą ceną: 116000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.