eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarocinDOSTAWĘ CZĘŚCI ZAMIENNYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW, MASZYN I URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3918 Z DOSTAWĄ DO m. JAROCIN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Jarocin: DOSTAWĘ CZĘŚCI ZAMIENNYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW, MASZYN I URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3918 Z DOSTAWĄ DO m. JAROCIN
Numer ogłoszenia: 321408 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3918 , ul. Wojska Polskiego 71, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7472248, faks 062 7472248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16brl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ CZĘŚCI ZAMIENNYCH I EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW, MASZYN I URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH DLA JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3918 Z DOSTAWĄ DO m. JAROCIN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pasek klinowy AVX 13x900 (LA) - 8 szt Pierścień uszczelniający AO 30x47x7 /kat.INCO) - 8 szt Linka sterowania obrotami silnika - 6 szt Amortyzator A 50x45 (kat. GUMMI JAEGER) - 40 szt Płyta elastomerowa szeroka 500 mm kompletna nr kat. ZPW 20201 - 4 szt Płyta elastomerowa wąska 350 mm kompletna nr kat. ZPW 20301 - 4 szt Wózek transportowy kompletny nr kat. ZPW 20401 E-0050 - 3 szt Samopowrotne urządzenie ręczne rozruchu silnika nr kat. ZH 83-E 1100 - 4 kpl Wkład filtracyjny powietrza (podwójny) 17210-ZE1-822 - 10 szt Wkład filtracyjny zewnętrzny 17218-ZE1-821 - 10 szt Osłona filtra powietrza (podwójnego) nr kat. 17230-ZE1-820 - 4 szt Filtrt powietrza - 12 szt Podstawa wygłuszająca filtra powietrza nr kat. 17235-ZE1-830 - 6 szt Tłumik w kpl. (wersja wyciszona) nr kat. 18310-ZE1-821 - 6 szt Podpora tłumika nr kat. 18320-ZF1-H51 - 4 szt Pokrywa tłumika nr kat. 18331-883-710 - 4 szt Uszczelka tłumika 18381-2H8-800 - 8 szt Zbiornik paliwa nr kat. 17510-ZE1-020ZA (NH31 typu MCKINLEY barwy białej) - 4 szt Przewód gumowy wzmocniony L=107 mm nr kat. 16854-ZH8-000 - 8 szt Uszczelka złącza wypływu paliwa zbiornika nr kat. 16955-ZE1-000 - 6 szt Zakrętka filtra zbiornika paliwa kpl nr kat. 17620-ZH7-013 - 4 kpl Przewód paliwa 4,5x140 (95001-45001-60M) nr kat. 95001-45140-40 - 8 szt Zestaw uszczelnień nr kat. 061A1-ZH8-040 - 6 kpl Tłumik - 8 szt Zbiornik paliwa - 5 szt Pasek klinowy SPA 975 - 8 szt Manetka - 4 szt Amortyzator gumowo-metalowy - 40 szt Filtr paliwa - 14 szt Filtr oleju - 14 szt Filtr powietrza - 10 szt Kielich startera - 4 szt Starter ręczny - 4 szt Sprzęgło odśrodkowe - 2 kpl Filtr olejowy z zaworem (2 torowy) nr kat. 1102526 - 6 szt Kratka ochronna nr kat. 1102102 - 4 szt Przewód miedziany kpl nr kat. 1102160 - 4 kpl Filtr paliwa (główny) nr kat. 1102146 - 6 szt Sitko wlewu paliwa nr kat. 1102149 - 4 szt Pasek klinowy XPZ-850 LP-PS 200 B - 18 szt Filtr oleju GX 620 - 8 szt Filtr siatkowy paliwa GX 620 - 8 szt Filtr powietrza GX 620 - 8 szt Sprężyna do napinacza pasków FZ-200 B - 8 szt Filtr oleju - 8 szt Filtr powietrza - 8 szt Filtr paliwa - 8 szt Filtr powietrza - 4 szt Zestaw uszczelnień nr kat. 4P68519 - 4 kpl Świeca zapłonowa typ RCJ7Y - 4 szt Tłumik wydechu silnika kpl nr kat. 4F68551 - 2 kpl Filtr nr kat. 4F68460 - 4 szt Filtr paliwa przewodowy nr kat. 4F68466 - 4 szt Wkład filtracyjny zewnętrzny nr kat. 4F68324 - 4 szt Wkład filtracyjny wewnętrzny nr kat. 4F68323 - 4 szt Wkładka filtru nr kat. 4F68443 - 8 szt Komplet naprawczy nr kat. 4F68726 - 4 kpl Komplet przepon i uszczelek nr kat. 4F68725 - 4 kpl Tłumik (osłona p/ogniowa) nr kat. 2950000007/G1 - 2 szt Filtr dodatkowy nr kat.42011401802 - 3 szt Filtr główny nr kat. 42011410300 - 4 szt Amortyzator gumowy B40x30 nr kat. PB0001 - 20 szt Pas klinowy XP Z 760 nr kat. ZR0005 - 12 szt Pas klinowy XP Z 722 nr kat. ZR0008 - 12 szt Linka holownicza nr kat. 855135 - 20 szt Filtr 547 OP - 10 szt Filtr RA 201 - 10 szt Filtr 404 AM - 10 szt Filtr oleju BT 351 - 10 szt Filtr hydrauliczny HY 9449 - 5 szt Filtr 785 OP - 5 szt Wkład filtra paliwa - 5 szt Filtr paliwa - 10 szt Filtr powietrza - 10 szt Przedfiltr - 10 szt Filtr oleju - 10 szt Komplet noży/wraz ze śrubami i podkładkami/ - 10 kpl Pasek klinowy AVX 13/825 La - 10 szt Pasek klinowy XPA 12.7/1500 Lw - 24 szt Pasek klinowy nr kat. M30286 - 8 szt Rolka napinająca nr kat. M 30382 - 2 szt Pasek klinowy nr kat. M30172 - 12 szt Wąż giętki do wody nr kat. M20151 - 2 szt Przewód paliwa nr kat. M30490 - 2 szt Tłumik nr kat. M40109 - 2 szt Zestaw uszczelek nr kat. M02970 - 2 kpl Filtr oleju nr kat. 1205001 - 8 szt Uszczelka filtra powietrza nr kat. 2404106 - 8 szt Filtr paliwa nr kat. 2505002 - 8 szt Wkład filtra dokładnego oczyszczania powietrza nr kat. 4708303 - 4 szt Wkład filtr wstępnego oczyszczania powietrza nr kat. 2408302 - 4 szt Filtr powietrza - 8 szt Wkład filtra powietrza Kohler K241/121 EK - 8 szt Filtr powietrza wstępnego Kohler - 8 szt Tarcza diamentowa do betonu 115 mm - 6 kpl Tarcza diamentowa do betonu 125 mm - 6 kpl Tarcza diamentowa do betonu 150 mm - 6 kpl Tarcza diamentowa do betonu 180 mm - 4 kpl Zawór przeciążeniowy (z prętem) - 1 szt Zawór hamowania z rączką - 1 szt Głowica sprężarki (kompletna) - 1 kpl Dźwignia zmiany biegów - 1 kpl Mechanizm podnoszenia szyby - 2 kpl Żaluzje chłodnicy - 2 szt Chlapacz tylny Jelcz - 4 szt Pompa wtryskowa P-56-03A - 3 kpl Pompa oleju PLM-3338/3 - 3 kpl Pompa wody PLM-0916 - 3 kpl Siłownik łyżki prawy 313-39-0200 C1 - 2 kpl Filtr paliwa - 20 kpl Filtr oleju - 20 kpl Filtr powietrza - 20 kpl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.33.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium musi być wniesione w jednej z wybranych form jakie określone są w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - nr 23 1010 1469 0046 3313 9120 0000 Narodowy Bank Polski oddział okręgowy Poznań. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: PAKIET 1: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) PAKIET 2: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) PAKIET 3: 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) PAKIET 4: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) PAKIET 5: 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) PAKIET 6: 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100) PAKIET 7: 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100) PAKIET 8: 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) PAKIET 9: 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) PAKIET 10: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) PAKIET 11: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) PAKIET 12: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) PAKIET 13: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) PAKIET 14: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) Wadium w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet - sumuje się.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany przedstawić dokumenty potwierdzające zgodność proponowanych produktów z wymaganiami dotyczącymi przedmiotu zamówienia określonymi w rozdziale III pkt. 4 SIWZ. Dokumentem takim są certyfikaty potwierdzające zgodność oferowanych produktów z normami PN lub UE, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez produkty postawionych wymagań. Zamawiający dopuszcza złożenie podpisanego oświadczenia właściciela firmy o zgodności dostarczanych produktów z wymaganiami polskich lub europejskich norm, złożenia aprobat technicznych, deklaracji zgodności, dokumentów potwierdzających spełnianie przez produkty postawionych wymagań lub oświadczenia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16brl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3918 ul. Wojska Polskiego 71 63 - 200 Jarocin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3918 ul. Wojska Polskiego 71 63 - 200 Jarocin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.