Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-06
Lublin: Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników LAWP w Lublinie z zakresu prawa budowlanego: Proces budowlany w świetle najnowszych regulacji prawnych. (OA.3331/09/10)
Numer ogłoszenia: 321416 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie , ul. Graniczna 4, 20-010 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 46 23 800, faks 0-81 46 23 840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lawp.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników LAWP w Lublinie z zakresu prawa budowlanego: Proces budowlany w świetle najnowszych regulacji prawnych. (OA.3331/09/10).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie przewiduje organizację i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia dla 56 osób. Miejsce szkolenia: Lublin Wykonawca zapewnia: 1) salę z odpowiednim sprzętem multimedialnym 2) wyżywienie: przerwy kawowe, obiad dla uczestników 3) wykładowcę 4) materiały szkoleniowe 5) certyfikaty 6) obsługę organizacyjną szkolenia. Proponowany termin szkolenia: 4-5 listopada 2010r.; 4 godziny zegarowe szkolenia w pierwszym dniu i 4 godziny zegarowe szkolenia w drugim dniu ( preferowane godziny: początek od 10: 00, zakończenie maksymalnie o 16:00). 3.1 Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przedstawienie procesu budowlanego w ujęciu praktycznym w oparciu o aktualne przepisy. 3.2 Zakres szkolenia: Program szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: 1) ustawa prawo budowlane oraz akty wykonawcze do tej ustawy, jako podstawowe źródła prawa budowlanego 2) podstawowe definicje i pojęcia zawarte w ustawie prawo budowlane 3) właściwości organów administracji publicznej w budownictwie 4) tytuł prawny do dysponowania nieruchomością na cele budowlane 5) projekt budowlany (projekt budowlany a projekt wykonawczy, zakres i forma projektu, postępowanie w sprawie obiektów budowlanych mogących powodować zanieczyszczenie środowiska) 6) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę 7) obowiązki inwestora, projektanta i kierownika budowy 8) budowa obiektu budowlanego (obowiązek powołania inspektora nadzoru inwestorskiego, dziennik budowy i tablica informacyjna) 9) użytkowanie obiektów budowlanych 10) uczestnicy procesu budowlanego (prawa, obowiązki i odpowiedzialność) 11) kontrole procesu budowlanego 12) świadectwo (certyfikacja) efektywności energetycznej budynków i lokali 13) główne ryzyka i zagrożenia dotyczące realizacji inwestycji budowlanych 3.3 Metody i techniki przeprowadzania szkolenia: Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia w formie wykładu werbalnego przy wykorzystaniu prezentacji multimedialnej oraz przykładowych kazusów, z analizą przykładów, pytania, dyskusja i konsultacje. Przygotowanie i przekazanie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia. 3.4 Wykładowca: Osoba z doświadczeniem w zakresie prowadzenia szkoleń oraz doświadczeniem zawodowym w zakresie stosowania prawa budowlanego. Wykładowca musi posiadać uprawnienia budowlane. Mile widziane uprawnienia rzeczoznawcy budowlanego oraz uprawnienia prowadzenia prac przy obiektach zabytkowych, doświadczenie zawodowe w instytucjach wykonujących zadania z zakresu nadzoru budowlanego. Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykładowcę wyżej wymienionych wymagań. 3.5 Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przygotowania szczegółowego programu szkolenia z uwzględnieniem specyfiki działalności LAWP, oraz wskazówek Zamawiającego, 2) przeprowadzenia szkolenia w uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego terminie, 3) sprawdzania listy obecności, na podstawie listy przygotowanej przez Zamawiającego, 4) przygotowania dla każdego uczestnika szkolenia materiałów szkoleniowych w formie skryptu (wszystkie te materiały muszą być opatrzone logo Narodowej Strategii Spójności z napisem Program Regionalny, herbem Województwa Lubelskiego, flagą UE a także napisem: szkolenie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013; logotypy wraz z opisami muszą być rozmieszczone zgodnie z Wytycznymi dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 dostępnymi na stronie internetowej http://www.lawp.lubelskie.pl), 5) w ramach szkolenia zostaną przeprowadzone prezentacja multimedialna przy użyciu rzutnika multimedialnego, 6) zapewnienia odpowiedniej sali do przeprowadzenia szkolenia, 7) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia każdego dnia szkoleniowego dwie przerwy kawowe i obiad dla każdego uczestnika przerwy kawowe (dwie przerwy kawowe każdego dnia): kawa, herbata, ciastka, zimne napoje, mleko do kawy, cytryna (pokrojona w plasterki), cukier obiad: dwudaniowy z deserem oraz napojami (sok, woda) 8) wydania uczestnikom szkolenia świadectw potwierdzających udział w szkoleniu; zaświadczenia muszą być opatrzone logo Narodowej Strategii Spójności z napisem Program Regionalny, herbem Województwa Lubelskiego, flagą UE a także napisem: szkolenie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013; logotypy wraz z opisami muszą być rozmieszczone zgodnie z Wytycznymi dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 dostępnymi na stronie internetowej http://www.lawp.lubelskie.pl), Wykonawca prześle wzór świadectwa do Zamawiającego celem zatwierdzenia pod względem wymogów informacyjno-promocyjnych 9) przeprowadzenia wśród uczestników ankiety dotyczącej szkolenia według wzoru formularza dostarczonego przez Zamawiającego; wypełnione formularze przekaże Wykonawca Zamawiającemu wraz z listą obecności. 3.6 Obowiązki Zamawiającego: Zamawiający zobowiązany jest do: 1) przygotowania list uczestników oraz przekazania ich Wykonawcy, 1) powiadamia uczestników o terminie i miejscu szkolenia, 2) przekazania Wykonawcy wzoru formularza ankiety dotyczącej szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiając nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. W związku z tym ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, (posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia) jeżeli wykonawca wykaże, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 usługi odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia -usługi szkoleniowe, o wartości nie mniejszej od kwoty 10 000,00 PLN brutto (wartość podpisanej umowy), z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i danych odbiorcy (zamawiającego), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 3 do s.i.w.z.).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli przedstawi wykaz osób lub podmiotów (przynajmniej jedną osobę lub podmiot), które posiadają doświadczenie w zakresie przeprowadzania szkoleń w tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby lub podmioty, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia a także należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe personelu w tym dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe z zakresu prowadzenia szkoleń w tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz dokumenty potwierdzające wykształcenie personelu lub nabyte uprawnienia (np. referencje, umowa/y o prace, umowa/y cywilno prawne, zaświadczenia, dyplomy itp.) (załącznik nr 4 do s.i.w.z.).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli przedstawi wykaz osób lub podmiotów (przynajmniej jedną osobę lub podmiot), które posiadają doświadczenie w zakresie przeprowadzania szkoleń w tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia i będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby lub podmioty, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia do wykonania usług objętych przedmiotem zamówienia a także należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe personelu w tym dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe z zakresu prowadzenia szkoleń w tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz dokumenty potwierdzające wykształcenie personelu lub nabyte uprawnienia (np. referencje, umowa/y o prace, umowa/y cywilno prawne, zaświadczenia, dyplomy itp.) (załącznik nr 4 do s.i.w.z.).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiając nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. W związku z tym ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie oświadczenia wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany spowodowane skutkami klęsk żywiołowych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków; b) konieczność realizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; c) zmiana obowiązującej stawki VAT; d) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 § 1 Kodeksu cywilnego (tzw. rażąca strata).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lawp.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie ul. Graniczna 4, 20-010 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2010 godzina 08:00, miejsce: Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie ul. Graniczna 4, 20-010 Lublin I piętro, pokój 19 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa będąca przedmiotem niniejszego postępowania jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawy warzyw, owoców, kiszonek do Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie w II kwartale 2025 r.
- Dostawa odczynników chemicznych specjalistycznych i testów do izolacji dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 15 części.
- Dostawa papieru do urządzeń biurowych, płyt DVD i kopert na płyty dla potrzeb Jednostek USK.
- Świadczenie usługi ochrony i dozoru mienia oraz obsługi portierni w Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Lublinie, w okresie od 01.04.2025 r. do 31.01.2026 r.
- Usługa doradcza w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala
- dostawa samochodu osobowego, 9-osobowego, rodzaj nadwozia: minibus/minivan/van oraz dostawa samochodu osobowego, 5 osobowego, typu sedan, segmentu E - 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 64-ech działań edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu "Spleceni z miastem" - 4 cześci
- Przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mroczkowie Gościnnym
- USŁUGA WYNAJMU OBIEKTU SZKOLENIOWEGO I STRZELNIC
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Usługi szkoleniowe dla nauczycieli akademickich z zakresu kompetencji cyfrowych oraz zielonej transformacji
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu "Najnowsze zmiany w prawie pracy"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.