eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa sprzętu IT i oprogramowania - 31/ZP/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-29

Łódź: Dostawa sprzętu IT i oprogramowania - 31/ZP/2014
Numer ogłoszenia: 321422 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286998 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi, ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, faks 42 678 99 52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu IT i oprogramowania - 31/ZP/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest dostawa sprzętu IT i oprogramowania o właściwościach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy. 2. Szczegółowy wykaz parametrów technicznych sprzętu IT i oprogramowania znajduje się w Załączniku 1C do SIWZ. 3. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1 - Urządzenia komputerowe 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia były nowe tzn. wyprodukowane nie dawniej, niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem, nie mogą być: sprzętem odnowionym (refurbished), pochodzącym z recyklingu, używanym wcześniej w innych projektach, ani w jakiejkolwiek innej działalności. 5. Wraz z dostawą każdego sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta, poświadczający datę produkcji sprzętu. Data produkcji nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą dostawy. 6. Zamawiający dopuszcza, by urządzenia i elementy były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzeń lub przygotowania do pracy zgodnie z wyspecyfikowanymi wymaganiami Zamawiającego oraz doposażenia w wymagane elementy, przy czym Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpakowania sprzętu, a Zamawiający ma prawo inspekcji sprzętu przed jego rozpakowaniem. 7. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że będzie on sprzętem nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 8. Oferowane urządzenia i elementy w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji. 9. Wykonawca zapewnia, że korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych produktów nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich 10. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni. 11. Warunki gwarancji i serwisu w okresie gwarancyjnym. Zamawiający stawia następujące, wymienione poniżej warunki ogólne gwarancji i napraw w okresie gwarancyjnym, dotyczące zamówienia zrealizowanego przez Wykonawcę. Wymagania szczegółowe dotyczące gwarancji i napraw w okresie gwarancyjnym - o ile występują - określone są dla każdego elementu składowego dostawy w dziale B. MINIMALNE WYMAGANIA I PARAMETRY TECHNICZNE Załącznika Nr 1c SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w punkcie Gwarancja i naprawy w okresie gwarancyjnym. 1. O ile wymagania szczegółowe nie specyfikują inaczej, na dostarczany sprzęt i usługi musi być udzielona minimum 36-cio miesięczna gwarancja. Zamawiający wymaga, by serwis był autoryzowany przez producenta urządzeń, to jest by zapewniona była naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części, na części nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką i zaleceniami producenta. 2. Gwarancja musi obejmować: - Dostęp online do zakupionego oprogramowania, - dostęp online do aktualizacji i nowych wersji oprogramowania urządzeń, - dostęp online do możliwości zamawiania sprzętu, kontraktów serwisowych, informacji na temat produktów i serwisów, dokumentów technicznych, - dostęp do pomocy technicznej, - dostęp do usługi wymiany sprzętu w razie awarii (hardware replacement) z czasem reakcji następnego dnia roboczego (NBD). 3. Zamawiający wymaga, aby obsługa gwarancyjna świadczona była bezpośrednio przez producenta sprzętu. Oznacza to, że w razie niemożności wywiązania się przez Wykonawcę ze zobowiązań serwisowych, obsługę tych zobowiązań mógł bezzwłocznie przejąć producent. W takim przypadku Zamawiający wymaga zapewnienia wsparcia producenta umożliwiającego Zamawiającemu bezpośrednie zgłaszanie problemów technicznych w centrum pomocy technicznej producenta. 4. Serwis gwarancyjny świadczony ma być w miejscu instalacji sprzętu; czas reakcji na zgłoszony problem (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym ze strony Zamawiającego) nie może przekroczyć 4 godzin.. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, e-mail lub WWW (przez całą dobę) dla wszystkich dostarczanych przez siebie rozwiązań. 5. W przypadku sprzętu, dla którego jest wymagany dłuższy niż przewidziano w warunkach gwarancji czas na naprawę sprzętu, Zamawiający dopuszcza podstawienie na czas naprawy sprzętu o nie gorszych parametrach funkcjonalnych. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia problemu. 6. Zamawiający otrzyma dostęp do pomocy technicznej Wykonawcy (telefon, fax, e-mail lub WWW) w zakresie rozwiązywania problemów związanych z bieżącą eksploatacją dostarczonych rozwiązań w godzinach pracy Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga, aby w dniu dostawy sprzętu Wykonawca przekazał Zamawiającemu pisemne potwierdzenie producenta sprzętu lub jego polskiego przedstawicielstwa, że sprzęt jest nowy i objęty wsparciem serwisowym producenta.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTACTO Sp. z o.o., ul. Brukowa 6/8 lok. 43a, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163217,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164923,32

  • Oferta z najniższą ceną: 164923,32 / Oferta z najwyższą ceną: 170016,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.