Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-15
Biała Podlaska: Sprawa znak: ZZP.3522/1/08
Numer ogłoszenia: 32143 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428296, fax 083 3428297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawa znak: ZZP.3522/1/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wwykonanie robót budowlanych w Oddziale Onkologiczno - Geriatrycznym, Ginekologiczno - Położniczym, stacji uzdatniania wody w Ośrodku Hemodializ oraz gabinecie dyrektora i sekretariacie, w podziale na 2 części
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Część 1 - 2000 PLN; Część 2 - 500 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) Udzielą minimum 60 - miesięcznej rękojmi na wykładziny bezspoinowe; 3) Udzielą minimum 36 - miesięcznej rękojmi na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia; 4) Za roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia zaakceptują zapłatę w ratach: a) roboty w Oddziale Onkologiczno-Geriatrycznym - I rata w wysokości 40 % ceny oferty płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokółu odbioru końcowego robót i dostarczenia faktury Zamawiającemu, - II rata w wysokości 30 % ceny oferty płatna w terminie 60 dni od daty podpisania protokółu odbioru końcowego robót i dostarczenia faktury Zamawiającemu, - III rata w wysokości 30 % ceny oferty płatna w terminie 90 dni od daty podpisania protokółu odbioru końcowego robót i dostarczenia faktury Zamawiającemu, b) modernizacja posadzek w Oddziale Ginekologiczno-Położniczym - w terminie 30 dni od daty podpisania protokółu odbioru końcowego robót i dostarczenia faktury Zamawiającemu. c) adaptacja pomieszczenia na potrzeby stacji uzdatniania wody Ośrodka Hemodializ - I rata w wysokości 50 % ceny oferty płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokółu odbioru końcowego robót i dostarczenia faktury Zamawiającemu, - II rata w wysokości 50 % ceny oferty płatna w terminie 60 dni od daty podpisania protokółu odbioru końcowego robót i dostarczenia faktury Zamawiającemu, d) remont gabinetu dyrektora i sekretariatu - I rata w wysokości 50 % ceny oferty płatna w terminie 30 dni od daty podpisania protokółu odbioru końcowego robót i dostarczenia faktury Zamawiającemu, - II rata w wysokości 50 % ceny oferty płatna w terminie 60 dni od daty podpisania protokółu odbioru końcowego robót i dostarczenia faktury Zamawiającemu. 5) Dysponują pracownikiem posiadającym uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy; 6) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 7) Dokonają wizji lokalnej obiektu, w którym będą prowadzone roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia; 8) Wykonają przedmiot zamówienia w terminie: a) roboty w Oddziale Onkologiczno-Geriatrycznym i w Oddziale Ginekologiczno-Położniczym - 56 dni od daty zawarcia umowy; b) remont stacji uzdatniania wody Ośrodka Hemodializ - 35 dni od daty zawarcia umowy; c) remont gabinetu dyrektora i sekretariatu - w okresie od dnia 11.04.2008r do dnia 26.04.2008r. 9) Zabezpieczą ofertę akceptowaną formą wadium. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o załączone do oferty wymagane dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Kosztorysy ofertowe. 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Dokument potwierdzający, że osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiada odpowiednie uprawnienia do pełnienia tej funkcji. 7) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8) Oświadczenie wykonawcy, że dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. 9) Dowód wniesienia/wpłacenia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy zamawiający udostępni siwz w formie papierowej, cena 50 zł, pok. 207 przy ul. Okopowej 3 lub za zaliczeniem pocztowym-cena 60 zł. Prośbę można przekazać na nr faksu 0-83/3428297..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Okopowa 3 pok. 105, 21-500 Biała Podlaska..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane w Oddziale Onkologiczno - Geriatrycznym i Ginekologiczno - Położniczym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty budowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja pomieszczenia na potrzeby stacji uzdatniania wody w Ośrodku Hemodializ oraz remont gabinetu dyrektora i sekretariatu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.43.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.04.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu i inwentaryzacji stanu lasów na terenie gmin: Łomazy, Drelów i Wisznice
- Dostawa materiałów promocyjnych,
- Remont placu apelowego w ramach zadania dostosowanie i przebudowa infrastruktury Szkoły Podstawowej Nr 6 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 2 im. Adama Mickiewicza w Białej Podlaskiej
- Usługa prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów trzech szkół objętych projektem Eduszansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
- Dostawa foteli biurowych (II postępowanie)
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeń Centrum Obsługi Mieszkańca położonych na parterze istniejącego budynku biurowo usługowego Grafit położonego przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu.
- Prace remontowo-adaptacyjne - przystosowanie Budynku Nr 4 w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie dla nowego akceleratora elektronów
- SVA/4620-183/2025 Termomodernizacja budynku nr. 16 na terenie kompleksu wojsk. w m. Warszawa ul. Kajakowa 8 oraz Termomodernizacja budynku nr. 6 na terenie kompleksu wojsk. w m. Podebłocie;
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Klinczu
- Roboty budowlane polegające na zmianie systemu ogrzewania i podgrzewania ciepłej wody użytkowej w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Św. Anny 13 w Brzezinach w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie hydroizolacji posadzki i ścian w budynku edukacyjnym w ramach zadania inwestycyjnego p.n. : Modernizacja Służewskiego Domu Kultury przy ul. J. S. Bacha 15"
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.