eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówdostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń komputerowych - sprawa XIX/ZKnW/08



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Kraków: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń komputerowych - sprawa XIX/ZKnW/08
Numer ogłoszenia: 32145 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 5, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, faks 012 4215177.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń komputerowych - sprawa XIX/ZKnW/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz urządzeń komputerowych - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga dostawy materiałów eksploatacyjnych - zwanych dalej materiałami - zalecanych do eksploatacji przez producentów urządzeń. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały równoważne do ww. materiałów tj. zamienniki. Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, a do ich produkcji nie użyto składników regenerowanych co oznacza m.in. iż, opakowania winny posiadać nienaruszone cechy opakowania pierwotnego, datę produkcji, oraz datę przydatności - co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy. Należy wskazać w ofercie, w opisie tych zamienników ich nazwę oraz producenta. Za równoważne Zamawiający uważa; - Zamienniki mające pełną kompatybilność z urządzeniami, w których mogą być użytkowane materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta określone w załączniku nr 1, tj. zamienniki posiadające parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie jak materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta tych urządzeń. Wykonawca, oferujący materiały eksploatacyjne równoważne do zalecanych przez producentów urządzeń, a wskazanych przez Zamawiającego w tabeli (zamienniki), na potwierdzenie przez oferowane dostawy spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego, składa wraz z ofertą próbki. Dostarczone próbki będą oceniane - przez podmiot wyznaczony przez Zamawiającego posiadający sprzęt i doświadczenie - w następującym zakresie: - Jakość wydruku; - Odwzorowanie kolorów; - Pokrycie barw; - Krycie czcionki Wykonawca odpowiada za wszystkie szkody (np. awaria urządzenia na którym przeprowadzono test) wywołane użyciem do testu próbek zamienników, w tym poniesienie kosztów naprawy lub wymiany uszkodzonego urządzenia. Na wniosek Wykonawców których oferty nie zostały wybrane Zamawiający zwraca złożone przez nich próbki (opakowania) w takim stanie jaki pozwala na to ich normalne zużycie. Próbki dołączone przez Wykonawcę którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będą służyły jako wzór z którym porównywane będą dostarczane przez Wykonawcę materiały. W przypadku stwierdzonych niezgodności dostarczonych materiałów z wzorem, zostaną one zwrócone Wykonawcy, celem dostarczenia właściwych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.42.00 - Dyski optyczne 30.23.73.20 - Dyskietki .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 66784.39 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENTRUM DRUKU s.c. Adam Stachura, Mariola Stachura, Czarnowiejska 43, 30-054 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 66784.39
  • Oferta z najniższą ceną: 66784.39 oferta z najwyższą ceną: 73709.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.