Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-12
Kraków: Dostawa materiałów medycznych dla bloku operacyjnego
Numer ogłoszenia: 321481 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Centrum Rehabilitacji , Al. Modrzewiowa 22, 30-224 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4252842, faks 012 4251228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych dla bloku operacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów medycznych dla bloku operacyjnego. Szczegółowy przedmiot umowy określa załącznik nr 4 do SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ stanowi również załącznik nr 1 do wzoru umowy załącznik nr 3 do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.90.00 - Odzież medyczna .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mgoą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym niniejszym zamówienie tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują co najmniej 3 dostawy materiałów medycznych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 300.000,00 zł brutto każda
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Odpis z rejestru wyrobów medycznych lub deklarację zgodności wystawioną przez producenta potwierdzającą, że oferowany produkt jest wyrobem medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) dotyczy pozycji: 1-5, 11-20, 22,23 określonych w załączniku nr 4. Deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub oświadczenie producenta potwierdzającą, że produkt jest zgodny z normami (EN, ISO) określonymi w każdej pozycji z załącznika nr 4 dotyczy pozycji: 3 - 5, 7-8, 11-20,22, 23, 25 z załącznika nr 4. Certyfikat zgodności wyrobu wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikowaną zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) wraz z certyfikatem tej jednostki notyfikowanej dotyczy pozycji 3,4,5 z załącznika nr 4. Karty danych technicznych wystawioną przez producenta wyrobu potwierdzającą spełnienie wymagań określonych w załączniku nr 4, dotyczy pozycji: 3, 4, 5 z załącznika nr 4. Oświadczenie producenta wyrobu o braku substancji zagrażających zdrowiu w oferowanym wyrobie dotyczy pozycji 7, 8 z załącznika nr 4. Oświadczenie producenta potwierdzające możliwość stosowania wskaźników w cyklach 134 oC i 121 o C dotyczy pozycji 7 - 9 z załącznika nr 4. Karty techniczne tkanin, z których wykonane są ubrania i fartuchy, potwierdzające gramaturę i skład chemiczny dotyczy pozycji 22, 23 z załącznika nr 4. Wyniki badań, przeprowadzonych przez niezależną jednostkę notyfikowaną zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679), potwierdzającą zgodność tkanin, z których wykonane są ubrania i fartuchy z normą PN-EN 13795 wraz z certyfikatem tej jednostki dotyczy pozycji 22, 23 z załącznika nr 4. Dokument potwierdzający wynik badania poziomu przepuszczalności powietrza wykonany przez niezależną jednostkę badawczą wraz z certyfikatem tej jednostki dotyczy pozycji: 23 z załącznika nr 4. Oświadczenie producenta wyrobu o braku konieczności impregnacji tkaniny, z której wykonane są fartuchy operacyjne podczas 100 cykli PSS wystawione przez producenta tkaniny dotyczy pozycji 23 z załącznika nr 4
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. Uzupełniony załącznik nr 4 SIWZ i podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy . Pisemne zobowiązanie innych podmiotów - jeżeli dotyczy, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia jeżeli osoba reprezentując Wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - walor użytkowy - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wprowadzenie istotnych zmian w treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem ich nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych. 2. Istotne zmiany treści Umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: - gdy zmianie ulegnie ustawowa stawka podatku VAT w trakcie trwania umowy. Zmiana ta nie będzie prowadzić do wzrostu wartości brutto umowy, o której mowa § 3 ust.1, - gdy zmianie ulegnie termin realizacji zamówienia, - gdy zmianie ulegnie ilość zamawianego towaru, za wyjątkiem sytuacji opisanej w § 3 ust. 2, 5 i 6 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariacie Krakowskiego Centrum Rehabilitacji SP ZOZ w Krakowie, 30 - 224 Kraków, al. Modrzewiowa 22. Sekretariat czynny jest od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Krakowskiego Centrum Rehabilitacji SP ZOZ w Krakowie, 30 - 224 Kraków, al. Modrzewiowa 22. Sekretariat czynny jest od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- dostawa 8 szt. przełączników dostępowych (switchy) dla WEAIiIB - DE-dzp.272-703/24
- Dostawa ciśnieniowego mineralizatora mikrofalowego dla WFiIS - DE-dzp.272-715/24
- Wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego wraz z aranżacją wnętrza habitatu w Centrum Technologii Kosmicznych Krakowie - DE-dzp.272-639/24
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa komputerów przenośnych - 2szt dla WGGiOŚ - DE-dzp.272-724/24
- Zorganizowanie oraz przeprowadzenie studiów podyplomowych z zakresu deinstytucjonalizacji i rozwoju usług społecznych - postępowanie nr 3
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy płynów infuzyjnych.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących kolorowych monochromatycznych oraz innych akcesoriów, materacy na łóżka szpitalne, automatycznych cyfrowych (...) w podziale na 4 części.
- zakup i dostawy materiałów do dializ oraz ogólnomedycznych
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa pozostałych materiałów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesięcy)
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.