To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-27
Poznań: Roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji instalacji elektrycznej, logicznej i teletechnicznej w Placówce Terenowej w Koninie przy ul. Kopernika 10, 62-500 Konin
Numer ogłoszenia: 321500 - 2015; data zamieszczenia: 27.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264062 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530920, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji instalacji elektrycznej, logicznej i teletechnicznej w Placówce Terenowej w Koninie przy ul. Kopernika 10, 62-500 Konin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji instalacji elektrycznej, logicznej i teletechnicznej (sieci strukturalnej ) w Placówce Terenowej w Koninie przy ul. Kopernika 10, 62-500 Konin. 2.Roboty budowlane obejmują: a) instalację sieci elektrycznej i logicznej w budynku A, 59 punktów PEL w 21 pomieszczeniach na dwóch kondygnacjach, b)pozostałe prace towarzyszące. 3.W Rozdziale IV SIWZ zawarto szczegółową charakterystykę, zakres oraz ilość prac do wykonania, które zostały ujęte w: a)Dokumentacji projektowej dla etapu 2 - instalacja elektryczna i teletechniczna b)przedmiary robót dla etapu 2 - instalacja elektryczna i teletechniczna c)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla etapu 2 - instalacja elektryczna i teletechniczna 4.Prace powinny być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, z uwzględnieniem wymagań określonych we właściwych normach i przepisach oraz zgodnie ze standardami i instrukcjami producentów materiałów i wyrobów budowlanych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót oraz pozostałą dokumentacją techniczną załączoną do SIWZ. 5.Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem technicznym obiektu oraz oszacowania kosztów zamówienia. Termin wizji należy uzgodnić telefonicznie z upoważnionym p.o. Kierownikiem Wydziału Administracyjno-Gospodarczego Oddziału Regionalnego KRUS w Poznaniu. 6.Zamawiający zaznacza, że użyte w niniejszej specyfikacji jak i dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych przykłady nazw własnych bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne w wyżej wymienionych dokumentach. 7.Zgodnie ze wzorem umowy zawartym w Rozdziale II SIWZ wybrany Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem umowy do: 1)ubezpieczenia na własny koszt budowy od wszelkich ryzyk budowlanych na kwotę nie mniejszą niż wynagrodzenie brutto wynikające z oferty Wykonawcy oraz do przedłożenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie oraz oświadczenia o cesji ubezpieczenia na rzecz Zamawiającego; 2)posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto oraz przedłożenia potwierdzonej za zgodność kserokopii polisy; 3)przedłożenia Zamawiającemu do uzgodnienia harmonogramu robót 4)przedłożenia za zgodność z oryginałem kserokopii certyfikatu wystawionego przez producenta zastosowanego systemu okablowania strukturalnego potwierdzającego gwarancję na ten system 5)przedłożenia wykazu robót powierzonych podwykonawcom zgodnie z załącznikiem nr 12 do umowy zawartej w Rozdziale nr II SIWZ - ( w przypadku korzystania przez Wykonawcę ) 6)przesłania w formie oryginałów wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności według załącznika nr 6 do umowy 7)przesłania w formie oryginałów oświadczeń o poufności podpisanych przez osoby skierowane do realizacji usług według załącznika nr 7 do umowy 8)ustanowienia kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który działać będzie w ramach obowiązków określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 20l3r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz który złoży pisemne oświadczenia o podjęciu obowiązku kierownika budowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność kserokopię uprawnień kierownika oraz potwierdzoną za zgodność kserokopię zaświadczenia o przynależności do właściwej izby. Kierownik robót musi posiadać uprawnienia w wyżej wymienionej specjalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. UWAGA! Na podstawie art. 104 ustawy - Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. l ustawy - Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.). 8.Ze względu na prowadzenie prac w czynnym obiekcie należy umożliwić w trakcie prowadzenia robót pełną obsługę interesantów oraz pracę pracownikom Zamawiającego. W związku z tym prace należy wykonywać zgodnie z harmonogramem prac remontowych w Placówce Terenowej KRUS w Koninie. 9.Zamawiający wymaga udzielenia minimalnej 36 miesięcznej gwarancji licząc od daty protokolarnego odbioru robót na wykonane prace, zamontowane urządzenia i zastosowane materiały z zastrzeżeniem pkt 10. 10.Zamawiający dodatkowo wymaga, by Wykonawca udzielił pisemnej minimum 20 letniej gwarancji systemowej na okablowanie strukturalne. Gwarancja powinna zawierać odrębne zobowiązanie gwarancyjne producenta w zakresie dotrzymania parametrów wydajnościowych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych wszystkich elementów oddzielenie i całego systemu okablowania wykonanego na rzecz Zamawiającego. Okres gwarancji ma być standardowo udzielany przez producenta systemu okablowania, tzn. na warunkach oficjalnych, ogólnie dostępnych i opublikowanych. 11.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w umowie zawartej w Rozdziale II SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Loker Marian Szczap, ul. Dmowskiego 3, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197653,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69501,89
Oferta z najniższą ceną: 63309,98 / Oferta z najwyższą ceną: 125844,31
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- Instalacja stacjonarnego systemu detekcji gazów w budynku Centrum NanoBioMedyczne UAM ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika w ul. Noteckiej w Poznaniu
- Remont pomieszczeń kuchennych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.