Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-19
Kielce: Dostawa do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach sprzętu i oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 321559 - 2008; data zamieszczenia: 19.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach , ul. Św. Leonarda 7, 25-311 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3661512, faks 041 3660905.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfos.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundusz celowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach sprzętu i oprogramowania komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach fabrycznie nowego, gotowego do pracy sprzętu i oprogramowania komputerowego w ilości oraz o minimalnych parametrach podanych w SIWZ, wraz z fabryczną gwarancją. Zadanie I - Komputery przenośne (notebooki) i akcesoria: notebook - 6 szt., torba na notebook - 7 szt., linka zabezpieczająca notebook - 12 szt., klawiatura - 7 szt., mysz - 7 szt. Zadanie II - Komputery stacjonarne i monitory: komputer stacjonarny - 6 szt., monitor LCD 19 cali z głośnikami - 6 szt. Zadanie III - Drukarki: drukarka atramentowa A3 kolorowa - 2 szt., drukarka laserowa mono - 1 szt., drukarka laserowa color A3 - 1 szt., drukarka laserowa mono - wielofunkcyjna - 1 szt. Zadanie IV - Oprogramowanie: pakiet aplikacji biurowych - 12 szt., aplikacja do zarządzania projektami - 4 szt., upgrade do posiadanych aplikacji MS Project - 2 szt., program do konwersji dokumentów PDF i pakietu Office - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.33.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania projektami 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz z chwilą złożenia oferty akceptują warunki przetargowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach zawartych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów: 1)wypełniony formularz oferty, stanowiący: a)załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania I, b)załącznik nr 2 do SIWZ dla zadania II, c)załącznik nr 3 do SIWZ dla zadania III, d)załącznik nr 4 do SIWZ dla zadania IV, wraz z oświadczeniami o: a)akceptacji warunków przetargowych określonych przez Zamawiającego w SIWZ, b)akceptacji warunków umowy, której wzór określony został w załączniku nr 6 do SIWZ, 2)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)specyfikację techniczną oferowanego sprzętu komputerowego (dot. zadań: I, II i III) lub opis oferowanego oprogramowania (dot. zadania IV). Ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą(e) ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfos.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 25-311 Kielce, ul. Św. Leonarda 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach, ul. Św. Leonarda 7..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający prosi o potwierdzenie odbioru specyfikacji z podaniem danych Odbierającego. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.11.2008 r. o godz. 12:30 w sali konferencyjnej w siedzibie Zamawiającego. Część przedmiotu zamówienia jest planowana do dofinansowania ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - XV oś priorytetowa Pomoc techniczna - Fundusz Spójności.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Działu Anestezjologii i Intensywnej Terapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- "Dostawa i montaż systemu ochrony przed gołębiami"
- wykonanie systemu zasilania pantografów i sterowania oświetleniem technologicznym w nowym obiekcie Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w Kielcach
- Przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Świętokrzyskiego OW NFZ oraz w pomieszczeniach najmowanych.
- Dostawa urządzeń multimedialnych i audiowizualnych
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia Szkoły Podstawowej w Starej Sobótce oraz Szkoły Podstawowej w Grabowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla pracowni informatycznej w PZS Nr 2 w ramach projektu "Nowoczesna baza edukacji zawodowej II"
- Dostawa sprzętu elektronicznego dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "Włączająca wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol"
- Zakup licencji oprogramowania Microsoft 365 lub równoważnego
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w Szkołach Podstawowych gminy Trzebielino w ramach Projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów w Gminie Trzebielino"
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i panoramicznych monitorów komputerowych z podziałem na części
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.